Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » søndag, 03. jul, 2016 10:44

texy skrev:
nikand skrev:Det forstår jeg. Bonucci og Boateng er verdensklasse og et niveau over Hummels.
Ok, den vurdering er jeg lodret uenig i. Hummels har i mine øjne kun konkurrence fra Silva i forhold til titlen om verdens bedste forsvarsspiller. Han er i mine øjne noget så uhørt som en box-to-box forsvarsspiller. Elegant, hurtig, stærk, dygtig til at læse spillet, fremragende til at fordele spillet og med et blik for både mål og målgivende afleveringer. Han er i mine øjne nærmest komplet og kun skader trækker lidt ned i min vurdering af ham.
Hurtig synes jeg ikke Hummels er, hverken i vendinger eller topfart, til gengæld læser ham spillet superb og derfor kommer hans mangl. Fart Ikke til syne så ofte. Box til box forsvarsspiller, spændende definition.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
LMP
Indlæg: 66
Tilmeldt: fredag, 31. aug, 2012 18:35
Geografisk sted: Odense
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LMP » torsdag, 07. jul, 2016 20:22

Can i tyskernes startopstilling i dag. Bliver spændende at se om han kan spille med på det her niveau.
I always look in the Sunday paper to see where Everton are in the league - starting, of course, from the bottom up
Bill Shankly

Brugeravatar
Kvik_70
Indlæg: 101
Tilmeldt: fredag, 02. mar, 2012 10:55
Geografisk sted: Det mørke vestjylland
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kvik_70 » torsdag, 07. jul, 2016 21:57

Tyskland har da siddet fuldstændig på kampen, men har bare ikke været skarpe nok indtil videre.
Jeg synes Can gør det fint.
Jeg håber at Tyskerne kommer tilbage, jeg synes det har været det bedste hold i turneringen.
This is supposed to be a happy occasion! Let's not bicker and argue over who killed who...

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » torsdag, 07. jul, 2016 22:12

Jeg synes, det var en glimrende første halvleg af Can. Sjov disposition af Löw at ligge ham så tæt på feltet og konstant ovre ved Evra. Det har fået ham i et par gode situationer, men jeg kunne godt tænke mig at se ham længere tilbage i mere boldbesiddelse.

Ellers har tyskerne været totalt overlegne. Tosset lavet af Schweinsteiger, der ellers også har spillet en stor kamp.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Icipher » torsdag, 07. jul, 2016 22:25

Tror sgu Frankrig kører denne hjem, desværre. En kombination af uheldige skader og en Muller som på ingen måde har været tilstede ved dette EM.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 07. jul, 2016 22:28

Kom så Tyskland, giv os den straffekonkurrence igen,... som jeg ser meget muligt endnu! Götze inde nu til at lave en assist til Das Müller...

De kære tysker mangler bare noget evnen til farlighed i dag, ellers en spilstyrende kamp - hvor det ene mål blev takket vær hånd på bolden af sweinsteiger, selvom det lignede en tvivlsom kendelse på afstand :wall:

Frankrig skal dog ikke kører den i land med 1-0, ellers går det bare galt mod forsvarende verdens mestrer.... #Deutchland #Comeback
#Loading.... :army8:

>>> ha ha ha 0-2 lige efter! Hjemmebanen havde alligevel noget at sige... Allez Blues osv....
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Icipher » torsdag, 07. jul, 2016 22:37

Nå....nedtur. Det må blive pest eller kolera i finalen - hadespillere på begge hold (Pepe/Evra).

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 07. jul, 2016 22:45

Can gjorde det rigtig godt, indtil han fik gult. I øvrigt ville det da ikke være helt dumt at få Sissoko ind, som der har været snak om på det seneste. Han gør det satme godt i dag!

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 07. jul, 2016 22:48

Icipher skrev:Nå....nedtur. Det må blive pest eller kolera i finalen - hadespillere på begge hold (Pepe/Evra).
Enig. Mine to hade hold. Og de spiller ikke en gang god bold. Italien og Kroatien har efter min ydmyge mening, vist bedst bold under et ufatteligt svagt spillet EM.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 07. jul, 2016 22:50

Ja, det har været et sløjt em med enkelte gode kampe. Den her har dog været rigtig spændende. Det ærgrer mig også, Kroatien røg ud til Portugal, som så er mit hadehold. Jeg kan nemlig godt lide Frankrig.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » torsdag, 07. jul, 2016 23:50

Icipher skrev:Nå....nedtur. Det må blive pest eller kolera i finalen - hadespillere på begge hold (Pepe/Evra).
Præcis. Læg Nani oveni. Evra er dog mest fæl.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sivi » fredag, 08. jul, 2016 00:16

Trods jeg gerne havde set Tyskland i finalen, er det aldrig tosset at det er en United spiller der fuckede det hele op for Tyskland. I hvertfald det første mål.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » fredag, 08. jul, 2016 02:49

Tom_Jorsal skrev: Jeg kan nemlig godt lide Frankrig.
Hvorfor, nogen speciel grund? Følelser er jo svære at forklare, og behøver ikke have en grund.

Jeg forltalte på jobbet i onsdags jeg hadede frankrig, pga deres arrogance, bossens søns kone var i rummet, hun er fra frankrig, som jeg i øjeblikket havde glemt, hun forstår dansk, hun tog det dog med et smil.

Holder nødtvunget med portugal, på søndag. evra og co. skal bare tabe :gunfire: :gunfire:
Verden er smask fuld af hyklere....

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » fredag, 22. jul, 2016 18:00

United ser skræmmende ud i denne season.

Tror godt vi kan forvente de er med i top 10.



:)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Champen » tirsdag, 09. aug, 2016 21:17

Er det bare mig, eller hænger der et liverpool banner på tribunen, i Uefa super cup kampen imellem Real & Sevilla ? :army1:
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Besvar