Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » lørdag, 10. sep, 2016 17:56

Det har været tendens i de første 4 kampe at alle de andre hold fra top 6 har fået mega dommer tigge og tonsvis af straffespark til at hjælpe dem til sejre hvor de ikke kunne selv.

ser ud til at blive en meget svær season generelt når alle har så meget held med dommerne
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 10. sep, 2016 17:57

TomViolence skrev:Håbløse fem minutter for dommeren i Arsenal-Southampton-kampen. Betyder, at Arsenal formentligt vinder kampen, hvis de scorer på straffesparket. Suk.
Ja hva sker der?!

Først et manglende, klokkeklart, frispark i den anden ende til S.Long. Så en hovedskade til Kocielny, hvor dommeren burde have fløjtet af med det samme. Det sker ikke, så i stedet et, efter min mening, fejldømt straffe til Arse. De kæmper begge om bolden, V.Dijk er stærkest og kommer først på bolden.

Lortedommer.dk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » lørdag, 10. sep, 2016 17:58

Jeg brækker mig over den engelske dommerstand. De er så håbløst inkompetente.
Kloppite

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 10. sep, 2016 18:00

texy skrev:Jeg brækker mig over den engelske dommerstand. De er så håbløst korrupte.
Fixed that for you. Det fik vi jo slået fast her i løbet af ugen.

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Dieks » søndag, 11. sep, 2016 18:28

Chelsea foran 0-1 på mål af Costa. De Sidder på det meste af spillet men får ikke 0-2 målet. På en ellers ufarlig bold får courtois nedlagt Siguardson. Siguardson score på det efterfølgende straffe til 1-1 og få minutter efter kludre cahill i bolden og giver en friløber til ?? Som sætter Swansea i front 2-1. Det kan jo ende med at blive en helt god weekend.

Costa render konstant rundt og laver små svinestreger og provokere alt og alle.

Syntes ikke chelsea virker super skarpe, især ikke i de situationer hvor der bliver presset rigtig meget på bold holder og spilmulighederne bliver begrænset. (Anti jinx til på Fredag) deres langsomme bagkæde med Cahill og Terry må komme i gevaldige problemer mod Mané og vores øvrige offensive spilleres hurtige kombinationer.
YNWA..!

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » søndag, 11. sep, 2016 19:37

Dieks skrev:Chelsea foran 0-1 på mål af Costa. De Sidder på det meste af spillet men får ikke 0-2 målet. På en ellers ufarlig bold får courtois nedlagt Siguardson. Siguardson score på det efterfølgende straffe til 1-1 og få minutter efter kludre cahill i bolden og giver en friløber til ?? Som sætter Swansea i front 2-1. Det kan jo ende med at blive en helt god weekend.

Costa render konstant rundt og laver små svinestreger og provokere alt og alle.

Syntes ikke chelsea virker super skarpe, især ikke i de situationer hvor der bliver presset rigtig meget på bold holder og spilmulighederne bliver begrænset. (Anti jinx til på Fredag) deres langsomme bagkæde med Cahill og Terry må komme i gevaldige problemer mod Mané og vores øvrige offensive spilleres hurtige kombinationer.
Diego Costa lavede to kasser. Hvilket gav dem 2-2. Godkendt weekend

- Soton og Leicester bliver dæleme mærket forskellen på at sælge deres bedste spillere til en PL klub.
Leicester 4 pts på 4 kampe Soton 5 pts i 5 kampe...
Deres form nedgang, virker til at de får problemer med komme i top-10.. Nu hvor de også har Europærisk at tænke på.
ChL hos Leicester, der er i gruppe med FCK , FC Porto og Club Brugge
Southampton har Sparta Prag over to kampe, puha de næppe store favoritter over to kampe.... De mangler deres stjerne, Mané ;)
Begge klubber har ingen goalgetters! :aliboronz8:
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » søndag, 11. sep, 2016 20:56

Terry forlod Swansea på krykker efter 2-2 kampen. Det lugter lidt af, at midterforsvaret imod os på fredag hedder Cahill og Luiz. Er egentlig ikke imponeret over Luiz, men jeg havde set lidt frem til, at Terry skulle prøve at fange Mané...

Kloppite

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » søndag, 11. sep, 2016 23:58

Sidder med et lille smil på læben, over ex LFC spilleres præstation her i weekenden:

Daniel Ayala og Christian Benteke nettede i hver sin ende i Middlesboro' - Crystal Palaca kampen,
og ingen ringere end Balotelli (den sætning passede vidst meget fint) scorede to for Nice imod Marseille..........!!!!!!

Desværre sviner Balo så de to managere - men sådan en livet jo, når man er et problem barn......

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » mandag, 12. sep, 2016 07:45

Hafsteinsson skrev:Sidder med et lille smil på læben, over ex LFC spilleres præstation her i weekenden:

Daniel Ayala og Christian Benteke nettede i hver sin ende i Middlesboro' - Crystal Palaca kampen,
og ingen ringere end Balotelli (den sætning passede vidst meget fint) scorede to for Nice imod Marseille..........!!!!!!

Desværre sviner Balo så de to managere - men sådan en livet jo, når man er et problem barn......
Lad bare Balotelli banke kasser ind i Frankrig. VI får en bid af kagen, hvis han sælges videre :D
Kloppite

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » mandag, 12. sep, 2016 22:04

Er jeg den eneste, der ser kampen på TV3 Sport 2 og har et elendigt signal? Jeg kan knap nok se kampen. Alle andre kanaler end TV3 Sport 1-2-3 virker fint for mig.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 12. sep, 2016 22:43

Hattrick af Lukaku.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 13. sep, 2016 22:22

Suarez er for vild!

Jeg tror aldrig, at jeg har set et så stort talent kombineret med så stor en spilleglæde. Det er unikt.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » tirsdag, 13. sep, 2016 23:20

Robbie_God_Fowler skrev:Suarez er for vild!

Jeg tror aldrig, at jeg har set et så stort talent kombineret med så stor en spilleglæde. Det er unikt.
Hans første mål er så ubeskriveligt svært og det så tilsvarende let ud. Helt vildt!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

nordjysk redman
Indlæg: 250
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2015 12:42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nordjysk redman » onsdag, 14. sep, 2016 23:15

Lækkert med et nederlag til tottenham pochettino stod før kampen og sagde at de var den største klub i england haha kan satme ikk fordrage den klub

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 15. sep, 2016 00:59

nordjysk redman skrev:Lækkert med et nederlag til tottenham pochettino stod før kampen og sagde at de var den største klub i england haha kan satme ikk fordrage den klub
Det må jeg simpelthen se et link for at tro på han har sagt :shock:
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Besvar