Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 18. sep, 2016 16:53

RedRedRed skrev:
Johnny Football skrev:Og så til noget helt andet: Hold da kæft, Stoke er godt nok elendige i år. Nedrykningskandidat?
Jeg håber det ikke, pga. Joe Allen. Det fortjener han ikke.

Men mon ikke nok de skal få gang i det, og få deres point? Englands svar på SønderjyskE, som jo også er kommet skidt fra land i DK. :)
De har jo mange på papiret fine navne (dog ikke mange jeg gad se i vores trup, det skulle da lige være Xherdan Shaqiri...), men når man kikker på deres trup, også mange, der må være tæt på sidste holdbarhedsdato, bl.a. ex-LFC koryfæerne Glen Johnson og Peter Crouch. Folk som Shay Given, Glenn Whelan og Jonathan Walters har også været med i en menneskealder.

Tror nu også, at de nok skal redde sig. Nedrykningsaspiranter er vel som sædvanlig først og fremmest nyoprykkerne, fulgt af Bournemouth, Sunderland og måske Swansea.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
lasse.j
Indlæg: 1111
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 09:24
Geografisk sted: Randers
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af lasse.j » søndag, 18. sep, 2016 18:44

Er det kun mig der har nydt hver eneste sekund af Morinhos post match interview :laughin:
Mvh

Lasse

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » søndag, 18. sep, 2016 19:30

lasse.j skrev:Er det kun mig der har nydt hver eneste sekund af Morinhos post match interview :laughin:
Nej, den mand gider jeg ikke bruge tid på se hans showtimes i SCUM. Kan da konstatere, at han er inde i en krise med 3 nederlage i træk.

Poul Pogba har endnu ikke vidst noget på de 800 mio dkk, han kostede.. Endnu en DYR spiller, som ikke bare slår igennem i PL? Ligesom med Angel Di Maria som kostede 600 mio kr eller Torres i Chelsea til 550 kr dkk :lol:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 18. sep, 2016 20:01

Sivi skrev:
McHelmer skrev:Var det ikke kamp nummer 3 i streg som Scum tabte :D skønt :flag5:
Også endda inden for en uge!
De kører 0 point hjem på ren og skær rutine, kan man vel sige :dance:
Verden er smask fuld af hyklere....

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Dieks » søndag, 18. sep, 2016 22:13

Der er nogle mandag morgener man glæder sig mere til end andre. Tror der er en del af mine kollegaer (Scum fans) der er en anelse mere stille efter denne weekend, end mandagen efter at vi havde tabt til Burnley :D . Karma in your face..
YNWA..!

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » tirsdag, 20. sep, 2016 11:08

Tjaa, hvis scum kun får uafgjort mod Leicester i næste weekend og City vinder mod Swansea, så er de 8 point efter førstepladsen efter 6 kampe.

Det er da noget af et signal om at de i hvert fald ikke skal forvente et mesterskab på trods af Mourinho, Pogba og Zlatan.

Inden sæsonen havde jeg 7 hold der ville kæmpe med om top 4. Med den start Everton har fået så er der vel 8 hold. Det bliver skisme spændende.

Med den start Liverpool har fået ligner det en mulighed hvis ikke sandsynlighed at Liverpool napper en af top 4.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » tirsdag, 20. sep, 2016 11:46

ilusio skrev:Tjaa, hvis scum kun får uafgjort mod Leicester i næste weekend og City vinder mod Swansea, så er de 8 point efter førstepladsen efter 6 kampe.

Det er da noget af et signal om at de i hvert fald ikke skal forvente et mesterskab på trods af Mourinho, Pogba og Zlatan.

Inden sæsonen havde jeg 7 hold der ville kæmpe med om top 4. Med den start Everton har fået så er der vel 8 hold. Det bliver skisme spændende.

Med den start Liverpool har fået ligner det en mulighed hvis ikke sandsynlighed at Liverpool napper en af top 4.
Tidligt at komme med sådanne udmeldinger, men ja, United ser allerede lidt pressede ud når man tænker på hvem de har hentet ind. Og med hensyn til Liverpool, så er jeg mere nervøs for de næste fem kampe end de første fem. Ja, vi spiller fremragende fodbold. Men jeg er meget nervøs når vi skal spille mod de mindre hold nu. Hvis vi begynder at vinde mod dem kontinuerligt, bliver jeg mere rolig og sikker på en top fire placering.
Billede

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » tirsdag, 20. sep, 2016 12:43

Forskellen er lidt at vores succeskriterie er at lande i top 4.
scums er at kæmpe om mesterskabet.

Vi har fået en god start og er på vej.
scum er næsten allerede så langt bagud at det ser meget svært ud at skulle hente City.

Men du har 100% ret. De næste 5 kampe mod mindre hold kommer til at vise om vi også kan vinde den slags kampe.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » tirsdag, 20. sep, 2016 12:56

ilusio skrev:Forskellen er lidt at vores succeskriterie er at lande i top 4.
scums er at kæmpe om mesterskabet.

Vi har fået en god start og er på vej.
scum er næsten allerede så langt bagud at det ser meget svært ud at skulle hente City.

Men du har 100% ret. De næste 5 kampe mod mindre hold kommer til at vise om vi også kan vinde den slags kampe.
Det var heller ikke for at sammenligne United og Liverpool. Jeg er klar over at der er vidt forskellige forventninger til holdene af forskellige årsager.
Billede

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 20. sep, 2016 14:50

ilusio skrev:Forskellen er lidt at vores succeskriterie er at lande i top 4.
scums er at kæmpe om mesterskabet.

Vi har fået en god start og er på vej.
scum er næsten allerede så langt bagud at det ser meget svært ud at skulle hente City.

Men du har 100% ret. De næste 5 kampe mod mindre hold kommer til at vise om vi også kan vinde den slags kampe.
.....og vi er enige om, at de næste 5 kampe mod mindre hold er:
20/9: Derby - Liga Cup
24/9: Hull - PL
1/10: Swansea - PL
17/10: Manchester U - PL
22/10: West Bromwich - PL

...ikk? ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » tirsdag, 20. sep, 2016 15:16

Cynwal skrev:
ilusio skrev:Forskellen er lidt at vores succeskriterie er at lande i top 4.
scums er at kæmpe om mesterskabet.

Vi har fået en god start og er på vej.
scum er næsten allerede så langt bagud at det ser meget svært ud at skulle hente City.

Men du har 100% ret. De næste 5 kampe mod mindre hold kommer til at vise om vi også kan vinde den slags kampe.
.....og vi er enige om, at de næste 5 kampe mod mindre hold er:
20/9: Derby - Liga Cup
24/9: Hull - PL
1/10: Swansea - PL
17/10: Manchester U - PL
22/10: West Bromwich - PL

...ikk? ;)
Helt enig! :mrgreen:
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » tirsdag, 20. sep, 2016 15:39

Cynwal skrev:
ilusio skrev:Forskellen er lidt at vores succeskriterie er at lande i top 4.
scums er at kæmpe om mesterskabet.

Vi har fået en god start og er på vej.
scum er næsten allerede så langt bagud at det ser meget svært ud at skulle hente City.

Men du har 100% ret. De næste 5 kampe mod mindre hold kommer til at vise om vi også kan vinde den slags kampe.
.....og vi er enige om, at de næste 5 kampe mod mindre hold er:
20/9: Derby - Liga Cup
24/9: Hull - PL
1/10: Swansea - PL
17/10: Manchester U - PL
22/10: West Bromwich - PL

...ikk? ;)
Et hold udenfor Premier League og fire uden for top 10.
Alle kampe bør vindes uden problemer.
Billede

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 21. sep, 2016 19:30

Til de interesserede kan jeg informere om, at vores udlejede brasilianer Allan, får sin første start for Hertha i aften - og det mod Bayern München.

Kampen vises på Eutosport2 kl. 20.00.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » onsdag, 21. sep, 2016 20:22

Pako, som er fyret i Valencia, var det ham, der var Benitez' succesfulde assistent?
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pede » onsdag, 21. sep, 2016 20:27

nrg skrev:Pako, som er fyret i Valencia, var det ham, der var Benitez' succesfulde assistent?
Sí.

Besvar