Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » onsdag, 21. sep, 2016 20:29

Pede skrev:
nrg skrev:Pako, som er fyret i Valencia, var det ham, der var Benitez' succesfulde assistent?
Sí.
Synes nok, jeg kunne mærke smerten :(

I den lidt gladere afdeling....Af mange årsager håber jeg at manu taber, men jeg har været ved at rydde op og fundet et gammelt børnespil, der hedder "fire på stribe". Skulle det lykkelige ske, kender jeg en kollega, der skal have et børnespil :-)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sivi » onsdag, 21. sep, 2016 21:51

Kommentatoren mellem Villareal og Real Madrid sidder og siger at Ronaldo er en af verdens aller bedste frisparksskytter.. hahaha....
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 21. sep, 2016 22:07

Sivi skrev:Kommentatoren mellem Villareal og Real Madrid sidder og siger at Ronaldo er en af verdens aller bedste frisparksskytter.. hahaha....
Vil også mene, at Neymar fra Barcelona er en vis bedre skytter - til frispark.


btw, flot at se Northampton efter 62 minutter stadigvæk har 1-1... flot af en league one klub. Komisk med den udvikling Rooney er kommet i - hold da op han er elendig af hvad jeg har set i dag. = :aliboronz6:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14371
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 21. sep, 2016 22:19

Det var vel tæt på århundredets drop
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sivi » onsdag, 21. sep, 2016 22:33

DAGGER! skrev:
Sivi skrev:Kommentatoren mellem Villareal og Real Madrid sidder og siger at Ronaldo er en af verdens aller bedste frisparksskytter.. hahaha....
Vil også mene, at Neymar fra Barcelona er en vis bedre skytter - til frispark.


btw, flot at se Northampton efter 62 minutter stadigvæk har 1-1... flot af en league one klub. Komisk med den udvikling Rooney er kommet i - hold da op han er elendig af hvad jeg har set i dag. = :aliboronz6:
Haha ja, Barca er godt nok ringe til straffe ihvertfald.
Men ja, alle 3 foran er vel bedre frisparksskytter end Ronaldo. Men der er godt nok også mange andre som er bedre end Ronaldo lige til den disciplin.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 21. sep, 2016 23:26

Sivi skrev:Kommentatoren mellem Villareal og Real Madrid sidder og siger at Ronaldo er en af verdens aller bedste frisparksskytter.. hahaha....
Det er lige ved at være fyringsgrund af kommentatoren, han scorede vist for en måneds tid siden på frisser, men før det var tørken vist på et par år, har jeg hørt kommentatorer nævne. Da jeg så RFC-FCK idag, nævnte jeg faktisk at Fisker fra RFC er bedre ud i den diciplin end ronaldo. Det er 10-15 % af prof spillerne vel reelt, han har været god, men er direkte pinlig når han tager frispark i disse tider, for det er jo aldrig en aflevering, men et elendigt los mod mål. Lidt mystisk han har mistet evnen, mere mystisk han bliver nævnt som værende god til den diciplin.

Og har faktisk ikke det vilde mod ronaldo mere, trods fortiden i scum. Så disser ikke bare for at disse.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14371
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 21. sep, 2016 23:48

De to scumchester hold mod hinanden i næste runde af EFL cup samt WH mod Chelsea.
"We're not racist, we only hate the mancs"

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » torsdag, 22. sep, 2016 10:00

Emmy skrev:De to scumchester hold mod hinanden i næste runde af EFL cup samt WH mod Chelsea.
Ja kommer vi videre mod Spurs, så er der luget godt ud i de stærkeste konkurrenter.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Hr. Drejer
Indlæg: 13727
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 22. sep, 2016 13:09

ilusio skrev:
Emmy skrev:De to scumchester hold mod hinanden i næste runde af EFL cup samt WH mod Chelsea.
Ja kommer vi videre mod Spurs, så er der luget godt ud i de stærkeste konkurrenter.
Ok, du regner med at Man U vinder.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 24. sep, 2016 09:53

Raphael Guerreiro scorede igen for Dortmund i aftes. En venstreback jeg virkelig ønskede til klubben i sommers. Han har fået en forrygende start på sin tid i BVB med 3 mål i 6 kampe.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14371
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 24. sep, 2016 09:56

RedRedRed skrev:Raphael Guerreiro scorede igen for Dortmund i aftes. En venstreback jeg virkelig ønskede til klubben i sommers. Han har fået en forrygende start på sin tid i BVB med 3 mål i 6 kampe.
Det er meget interessant at han slet ikke spiller venstreback i Dortmund. Han har en noget mere offensiv rolle som en slags wing eller offensiv midtbane.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » lørdag, 24. sep, 2016 10:01

Ugens runde:

6. Runde
Dato Tid Kampe Resultat
24.09.2016 13:30 Manchester United – Leicester
24.09.2016 16:00 Bournemouth – Everton
24.09.2016 16:00 Sunderland – Crystal Palace
24.09.2016 16:00 Liverpool – Hull
24.09.2016 16:00 Middlesbrough – Tottenham
24.09.2016 16:00 Stoke – West Bromwich
24.09.2016 16:00 Swansea – Manchester City
24.09.2016 18:30 Arsenal – Chelsea
25.09.2016 17:00 West Ham – Southampton
26.09.2016 21:00 Burnley – Watford

Leicester kunne gøre gøre det onde mod scumsters med noget skarpt contra spil
Bournemouth kunne vel også tage point fra Everton
Spurs skal nok snuppe de 3
Swansea er vel et af holdene, der er gode mod de store klubber og så på hjemmebane ?
Arsenal-Chelsea. Hvad skal man håbe på ? Et "X" ?

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 24. sep, 2016 10:09

Emmy skrev:
RedRedRed skrev:Raphael Guerreiro scorede igen for Dortmund i aftes. En venstreback jeg virkelig ønskede til klubben i sommers. Han har fået en forrygende start på sin tid i BVB med 3 mål i 6 kampe.
Det er meget interessant at han slet ikke spiller venstreback i Dortmund. Han har en noget mere offensiv rolle som en slags wing eller offensiv midtbane.
Dét er rigtigt, og nok også svaret på hans imponerende scoringsrate. Men som venstreback, var det nu heller ikke så meget målene jeg ville have ham ind for. ;)

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14371
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 24. sep, 2016 10:18

Det jeg har set ham spille er han ikke bedre defensivt end det vi har. Måske er det også grunden til at han spiller en anden plads i Dortmund. Schmeltzer er anfører og sidder tungt på pladsen som venstreback så jeg tror slet ikke han er købt ind til den plads. Måske sekundært som backup men ikke som den primære plads.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 24. sep, 2016 10:48

Det jeg har set ham på VB, har han været lige så god som Moreno offensivt men samtidig bund solid defensivt.

Og som du siger sidder anføreren på VB pladsen i Dortmund, så det siger jo ikke nødvendigvis noget om, at Raphael skulle være dårlig, at han ikke spiller fast der.
Men tror ikke han er købt ind til en offensiv wing, prøv at se på de utallige muligheder de allerede har på ALLE de offensive pladser. De købte jo også Dembele i sommers, som har spillet pladsen på venstre wing her i starten. De har simpelthen så talentfund en offensiv, det er lidt skræmmende.

Dembélé, Mor, Götze, Reus, Aubameyang, Ramos, Schürrle, Pulisic, Kagawa.
Vild offensiv, så hvorfor skulle de købe en naturlig venstreback til at konkurrere med dem? Så tror jeg mere på de vil køre ham i stilling til, at tage over for Schmelzer om et par år.

Besvar