Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MP » fredag, 04. nov, 2016 11:21

Hr. Drejer skrev:Vil scum betale det for Suarez :shock:

Har du link?
http://www.skysports.com/football/news/ ... a-bartomeu

"According to some media outlets, Jose Mourinho is considering a £135m move for the Uruguayan striker in the upcoming transfer windows."

Tror dog aldrig det har været seriøse rygter. Mener det var DonBalon der meldte det i Spanien og Mirror i England. Chancen er jo også nul komma numsehul for at det sker. Suarez skiftede for sportslig succes og har etableret sig som en af de bedste i verden. Hvad fanden skulle få ham til United som pt kæmper om at blive i sup-toppen :lol: (køber ikke penge argumentet xD )

Som ovenstående link også siger, så er rygterne også nedtonet. Griezmann bliver meldt som Uniteds ønskesigning og det håber jeg ved gud heller ikke sker for han er satme god!

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af CVLiverpool » fredag, 04. nov, 2016 11:45

MP skrev:
Hr. Drejer skrev:Vil scum betale det for Suarez :shock:

Har du link?
http://www.skysports.com/football/news/ ... a-bartomeu

"According to some media outlets, Jose Mourinho is considering a £135m move for the Uruguayan striker in the upcoming transfer windows."

Tror dog aldrig det har været seriøse rygter. Mener det var DonBalon der meldte det i Spanien og Mirror i England. Chancen er jo også nul komma numsehul for at det sker. Suarez skiftede for sportslig succes og har etableret sig som en af de bedste i verden. Hvad fanden skulle få ham til United som pt kæmper om at blive i sup-toppen :lol: (køber ikke penge argumentet xD )

Som ovenstående link også siger, så er rygterne også nedtonet. Griezmann bliver meldt som Uniteds ønskesigning og det håber jeg ved gud heller ikke sker for han er satme god!
Det er da ligegyldigt hvem de henter. Store stjerner og talenter, der kommer til United, bliver dårlige fordi de bliver brugt forkert.
Pogba og Zlatan. Martial der var/er et kæmpe talent. Memphis, der nærmest er gået baglæns i hans udvikling. Siden Rudolph har de ikke kunnet gøre talenter/stjerner bedre.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 04. nov, 2016 11:47

MP skrev:
Hr. Drejer skrev:Vil scum betale det for Suarez :shock:

Har du link?
http://www.skysports.com/football/news/ ... a-bartomeu

"According to some media outlets, Jose Mourinho is considering a £135m move for the Uruguayan striker in the upcoming transfer windows."

Tror dog aldrig det har været seriøse rygter. Mener det var DonBalon der meldte det i Spanien og Mirror i England. Chancen er jo også nul komma numsehul for at det sker. Suarez skiftede for sportslig succes og har etableret sig som en af de bedste i verden. Hvad fanden skulle få ham til United som pt kæmper om at blive i sup-toppen :lol: (køber ikke penge argumentet xD )

Som ovenstående link også siger, så er rygterne også nedtonet. Griezmann bliver meldt som Uniteds ønskesigning og det håber jeg ved gud heller ikke sker for han er satme god!
Har også svært ved at tro på det. Hvorfor skulle Suarez skifte? Han er på Verdens måske bedste klubhold, han bor i et land hvor han føler sig hjemme, han har megasucces, tjener ditto penge ... hvorfor skulle han skifte til et middelmådigt hold i et land hvor det altid regner og er koldt og hvor han har - eller ihf har haft - det svært med pressen etc.?

Jeg tror også at han stadig har så varme følelser for LFC, at han aldrig ville skifte til vores hadefjende #1. Skulle han endelig beslutte at forsøge sig i PrL igen, tror jeg at City er et langt bedre bud.

For mit vedkommende vil et sådant skifte være om ikke velkomment, så dog acceptabelt.

At Scum har penge i den størrelsesorden er jeg dog ikke i tvivl om, og alene derfor rykker de - desværre - nok ikke ned i Championship. De skal nok få købt (dyrt, selvfølgelig ...) nogle spillere, der kan holde dem i midten/sub-toppen af PrL.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MP » fredag, 04. nov, 2016 12:32

Som CVLiverpool skriver, mener jeg også Uniteds problem er at de køber i øst og west. Vidt forskellige typer så alle stiller spørgsmålstegn ved hvilken spillestil de egentlig har. Der er gået ren Jeppe K i den, ligeglad med hvem de køber, bare han er dyr!

Spiller de med et defensivt udgangspunkt ligesom i kampen mod os, så skal de bruge nogle omstillingsspillere alla typer som De Bruyne, Firmino, Griezmann, Vardy, Mhkitaryan (som ikke bliver brugt).
Spiller de efter boldbesiddelse og hurtig bold omgang, så passer spillere som Fellaini og Zlatan ikke ind.
Hvis de spiller efter at få bolden ud på kanten og slå et indlæg ind i hovedet på Zlatan (og Fellaini) så passer deres kantspillere som Mata, Martial og Rashford ikke ind. Deres forcer ligger mere i at sætte en mand og søge mod målet fremfor at slå et 20-30 meters indlæg.

Kan virkelig ikke se hvordan United går efter at spille? De har så mange forskellige typer som har deres styrker i vidt forskellige spillestile.

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » fredag, 04. nov, 2016 14:29

Billede

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MP » lørdag, 05. nov, 2016 17:55

SÅDAN BORO!!

City smider 3 point i overtiden hjemme mod Middlebrough. Hooold nu kæft hvor lækkert!
Hvis Arsenal smider point imorgen så er vi forhåbentlig at finde på førstepladsen!! :alcohol:

mads2406
Indlæg: 29
Tilmeldt: tirsdag, 18. mar, 2014 06:09

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mads2406 » lørdag, 05. nov, 2016 17:57

Helt perfekt, men nøj hvor ufortjent. God start på en PL weekend!

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 05. nov, 2016 17:58

MP skrev:SÅDAN BORO!!

City smider 3 point i overtiden hjemme mod Middlebrough. Hooold nu kæft hvor lækkert!
Hvis Arsenal smider point imorgen så er vi forhåbentlig at finde på førstepladsen!! :alcohol:
medmindre City plejer at få 4 point for en sejr er det vel kun 2 point de smider heheBillede



Sent from my iPad using Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MP » lørdag, 05. nov, 2016 18:05

F1rm1no skrev:
MP skrev:SÅDAN BORO!!

City smider 3 point i overtiden hjemme mod Middlebrough. Hooold nu kæft hvor lækkert!
Hvis Arsenal smider point imorgen så er vi forhåbentlig at finde på førstepladsen!! :alcohol:
medmindre City plejer at få 4 point for en sejr er det vel kun 2 point de smider heheBillede



Sent from my iPad using Tapatalk
Hehe det gik vidst lidt stærkt i "sejrs"rusen :P

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 05. nov, 2016 18:21

MP skrev:
F1rm1no skrev:
MP skrev:SÅDAN BORO!!

City smider 3 point i overtiden hjemme mod Middlebrough. Hooold nu kæft hvor lækkert!
Hvis Arsenal smider point imorgen så er vi forhåbentlig at finde på førstepladsen!! :alcohol:
medmindre City plejer at få 4 point for en sejr er det vel kun 2 point de smider heheBillede



Sent from my iPad using Tapatalk
Hehe det gik vidst lidt stærkt i "sejrs"rusen :P
Kender det godt :gunfire: :gunfire: og forstod ja hvad du mente :lol:
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » lørdag, 05. nov, 2016 19:00

MP skrev:
Hr. Drejer skrev:Vil scum betale det for Suarez :shock:

Har du link?
http://www.skysports.com/football/news/ ... a-bartomeu

"According to some media outlets, Jose Mourinho is considering a £135m move for the Uruguayan striker in the upcoming transfer windows."

Tror dog aldrig det har været seriøse rygter. Mener det var DonBalon der meldte det i Spanien og Mirror i England. Chancen er jo også nul komma numsehul for at det sker. Suarez skiftede for sportslig succes og har etableret sig som en af de bedste i verden. Hvad fanden skulle få ham til United som pt kæmper om at blive i sup-toppen :lol: (køber ikke penge argumentet xD )

Som ovenstående link også siger, så er rygterne også nedtonet. Griezmann bliver meldt som Uniteds ønskesigning og det håber jeg ved gud heller ikke sker for han er satme god!

Han kan jo tabe med vilje for at hjælpe os og lænse ejeren for stakater! :twisted: :laughin: :headbang:

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 05. nov, 2016 19:20

Jeg skal lige love for CFC har fundet rytmen..

Men ja ja, det er heller ikke helt skidt, at Everton smider point. Selvom pointtab til Chelsea ville være at foretrække.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 05. nov, 2016 19:23

Chelsea ser vildt stærke ud for tiden. Godt vi mødte dem, da de spillede skidt. De går forbi Man C i dag.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 05. nov, 2016 19:33

Hr. Drejer skrev:Chelsea ser vildt stærke ud for tiden. Godt vi mødte dem, da de spillede skidt. De går forbi Man C i dag.
Ja, og ligesom os, profiterer de nok en del af ikke at have midtuge kampe. De bliver farlige i år.

Vigtigt for os i morgen, at holde momentum.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 05. nov, 2016 19:54

Hold da op. Everton bliver fuldstændigt udspillet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar