Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sivi » fredag, 11. nov, 2016 01:52

Thommo skrev:Cou-Argentina 1-0. Hans signatur løb, med at trække ind fra venstre mod feltet og skyde yderligt i målet :flag5: .
En lækker kasse! Som sædvanligt! :D
Justice for the 96! <3

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MP » fredag, 11. nov, 2016 07:50

Til dem der ikke har set det. Hold nu kæft han er god.
phpBB [video]

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » fredag, 11. nov, 2016 09:55

MP skrev:Til dem der ikke har set det. Hold nu kæft han er god.
phpBB [video]
Jeg ved godt jeg burde glæde mig over det flotte mål. Men jeg tænkte nu mere "pis, han er væk til sommer." :dontknow:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jensen » fredag, 11. nov, 2016 12:56

Skovdal skrev:
MP skrev:Til dem der ikke har set det. Hold nu kæft han er god.
phpBB [video]
Jeg ved godt jeg burde glæde mig over det flotte mål. Men jeg tænkte nu mere "pis, han er væk til sommer." :dontknow:

Det tror jeg nu ikke han er.

Der bliver arbejdet på at få en ny forbedret kontrakt på plads, og hvorfor skulle han forlade et Liverpool hold, der er rimeligt godt på vej op? ;)

Worst-case scenario, hvis han smutter, så kommer vi til at tjene kassen på ham, og så finder Klopp og co. vel bare et nyt talent der kan udvikles til Coutinho v2.

Kan i huske da vi havde Torres, eller Suarez ? Går det ikke meget godt lige pt ? :dance:

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » fredag, 11. nov, 2016 13:12

Jensen skrev:
Skovdal skrev:
MP skrev:Til dem der ikke har set det. Hold nu kæft han er god.
phpBB [video]
Jeg ved godt jeg burde glæde mig over det flotte mål. Men jeg tænkte nu mere "pis, han er væk til sommer." :dontknow:
Det tror jeg nu ikke han er.
Der bliver arbejdet på at få en ny forbedret kontrakt på plads, og hvorfor skulle han forlade et Liverpool hold, der er rimeligt godt på vej op? ;)
Worst-case scenario, hvis han smutter, så kommer vi til at tjene kassen på ham, og så finder Klopp og co. vel bare et nyt talent der kan udvikles til Coutinho v2.
Kan i huske da vi havde Torres, eller Suarez ? Går det ikke meget godt lige pt ? :dance:
Men har vi da vundet noget siden da?? Altså for alvor (Liga Cup 2012).

Det er jo det der er problemet. Ja vi skal da nok få udviklet en ny spiller, igen, men så er vi lige sat 5 år tilbage, igen, lige som det er begyndt at ligne noget.

Vi kommer aldrig til at vinde de store pokaler, hvis vi gang på gang sælger vores største profiler, når de akkurat topper.

Køber ikke argumentet med, at vi erstattede Torres og Suarez. Vi købte andre spillere selvfølgelig, men ikke spillere som kunne gå ind og tage over. Setback på setback desværre.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11310
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » fredag, 11. nov, 2016 13:17

Jensen skrev:Kan i huske da vi havde Torres, eller Suarez ? Går det ikke meget godt lige pt ? :dance:
Jeg kan huske, at vi en gang solgte Europas bedste fodboldspiller til Hamborg - HSV, og købte en eller anden ukendt skotte fra Celtic.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jensen » fredag, 11. nov, 2016 17:53

Cynwal skrev:
Jensen skrev:Kan i huske da vi havde Torres, eller Suarez ? Går det ikke meget godt lige pt ? :dance:
Jeg kan huske, at vi en gang solgte Europas bedste fodboldspiller til Hamborg - HSV, og købte en eller anden ukendt skotte fra Celtic.
There you go :alcohol:

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pede » fredag, 11. nov, 2016 22:08

Både Sturridge og Lallana har scoret her til aften.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » lørdag, 12. nov, 2016 08:58

Men det er jo ikke pointen - jo, vi kommer sikkert til at få et stort beløb for ham, men vi kommer ingen vegne, så længe vi bliver ved med at sælge vores største profiler gang på gang. Det må folk da efterhånden have indset efter så mange års pokaltørke. Det er ligesom at trykke på en restart knap hver gang vi gør det.

Men det er selvfølgelig svært, da brasilianske fodboldspillere ofte ser Barcelona og Real Madrid som toppen af poppen.

Det tror jeg desværre også, at Coutinho gør. Jeg ville være så ked af at miste ham, at det næsten når Torres-niveau.

Jeg tager selvfølgelig sorgerne på forskud, men jeg er nu ret overbevist om, at der kommer en budkrig mellem PSG og Barcelona til sommer.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 12. nov, 2016 10:09

Skovdal skrev:Men det er jo ikke pointen - jo, vi kommer sikkert til at få et stort beløb for ham, men vi kommer ingen vegne, så længe vi bliver ved med at sælge vores største profiler gang på gang. Det må folk da efterhånden have indset efter så mange års pokaltørke. Det er ligesom at trykke på en restart knap hver gang vi gør det.

Men det er selvfølgelig svært, da brasilianske fodboldspillere ofte ser Barcelona og Real Madrid som toppen af poppen.

Det tror jeg desværre også, at Coutinho gør. Jeg ville være så ked af at miste ham, at det næsten når Torres-niveau.

Jeg tager selvfølgelig sorgerne på forskud, men jeg er nu ret overbevist om, at der kommer en budkrig mellem PSG og Barcelona til sommer.

Også hvis, Liverpool FC står med Mesterskabet ... ro på, - I så fald arbejdes der på en lang aftale med Phillip Coutinho, som eftersigende er kommet til rette i Liverpool byen og omgivelser med hans kone og ene barn.

Det hele er ikke penge spil ligesom man så det med Torres og forræderen Sterling. Der begge gjorde det qua få flere penge... (og primært titlerne samtidig ChL bold så de større chance ved et skifte.)

Coutinho og Firmino er ganske gode venner - de har da skabt et fundament til noget STORT i Liverpool FC... samtidig er det brasilianske landshold en klasse for sig sammen med Tyskland og Frankrig.
You'r Never Walk Alone. ///

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » lørdag, 12. nov, 2016 10:54

DAGGER! skrev:
Skovdal skrev:Men det er jo ikke pointen - jo, vi kommer sikkert til at få et stort beløb for ham, men vi kommer ingen vegne, så længe vi bliver ved med at sælge vores største profiler gang på gang. Det må folk da efterhånden have indset efter så mange års pokaltørke. Det er ligesom at trykke på en restart knap hver gang vi gør det.

Men det er selvfølgelig svært, da brasilianske fodboldspillere ofte ser Barcelona og Real Madrid som toppen af poppen.

Det tror jeg desværre også, at Coutinho gør. Jeg ville være så ked af at miste ham, at det næsten når Torres-niveau.

Jeg tager selvfølgelig sorgerne på forskud, men jeg er nu ret overbevist om, at der kommer en budkrig mellem PSG og Barcelona til sommer.

Også hvis, Liverpool FC står med Mesterskabet ... ro på, - I så fald arbejdes der på en lang aftale med Phillip Coutinho, som eftersigende er kommet til rette i Liverpool byen og omgivelser med hans kone og ene barn.

Det hele er ikke penge spil ligesom man så det med Torres og forræderen Sterling. Der begge gjorde det qua få flere penge... (og primært titlerne samtidig ChL bold så de større chance ved et skifte.)

Coutinho og Firmino er ganske gode venner - de har da skabt et fundament til noget STORT i Liverpool FC... samtidig er det brasilianske landshold en klasse for sig sammen med Tyskland og Frankrig.

Jeg er personligt ikke et sekund i tvivl om at Torres ikke skiftede for pengenes skyld. Han gjorde det fordi at han var blevet lovet nogle ting af ledelsen, som ikke blev holdt. Samt at han var 27 år, og ikke havde tid til at vente på at vi opbyggede et hold, som han kunne vinde titler med. Noget som han var berettiget til, tager man størstedelen af hans LFC karriere in mente.

Men nå, det her skal jo ikke handle om Torres.

Jeg er bare bange for, at vi igen sælger ud af guldet, og at det kommer til at koste os endnu et setback. Dog har jeg mine forhåbninger om, at der skal en manager som Klopp til, for at overtale ham til at blive i Liverpool. Han er vel heller ikke garanteret nogen plads på Barcelonas mandskab, da Neymar vel ligger ret tungt på den venstrekant. Så skulle det være for, at overtage Iniesta's plads, hvilket jeg også tror, at de vil forsøge at hente Coutinho indtil.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af sjampen » lørdag, 12. nov, 2016 22:45

Nu har Barca jo altså allerede brugt temmeligt mange resourcer på at erstatte Iniesta allerede. Selv hvis vi regner med at Arda Turan bliver sendt videre som der gik nogle rygter om, og at Rakitic ikke sidder vildt tungt på den anden plads ved siden af Iniesta/Busquets, så har de altså allerede hentet Andre Gomes, endda temmelig dyrt, samt Denis Suarez tilbage. Derudover har de både Rafinha og Sergi Roberto, samt Sergi Samper ude på lån.

Der er altså rigeligt med spillere der allerede er afløseren til Iniesta, inden de overhovedet overvejer Coutinho. Så kan det selvfølgelig være som backup for Neymar, hvilket jeg hverken tror Coutinho har lyst til, eller at Barca er villig til at smide kassen for. Selvfølgelig kan vi ikke bare afskrive at Coutinho tager til Real eller Barca, navnligt taget i betragtning at alle spansktalende tilsynelande kun har én drøm, og det er at spille for de 2 klubber. Meeeeeen, jeg tror nu alligevel ikke at det bliver der vi risikere at miste Coutinho til sådan som det ser ud lige nu.

Jeg tror vi skal kigge mod Bayern og Juventus, også måske PSG, men jeg har faktisk en voksende tiltro til at Coutinho ikke forlader Liverpool lige foreløbigt. Det kunne dog være på sin plads, at vi gik en smule med kompromis med vores lidt rigide lønsystem og til sommer belønnede en spiller der har udviklet sig til et niveau der er Liverpool værdigt og trods alt vil have været i klubben i 6 år, men stadig vil have rigtig lang tid tilbage på topniveau. Fair nok at vi ikke starter med at smide PSG og City lønninger afsted for at tiltrække nye spillere og fair nok hvis vi ikke lige foreløbig ender med Pogba lønninger, men det er vel meget fair at udnytte PLs pengemaskine til at belønne Coutinho og holde ham i klubben. Jeg ser vores vel nok største kriterie til de kommende 2-3 transfervinduer, som værende at fastholde den stamme af spillere som vi har opbygget.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

mads2406
Indlæg: 29
Tilmeldt: tirsdag, 18. mar, 2014 06:09

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mads2406 » lørdag, 12. nov, 2016 23:42

Liverpool er jo en forretning, og jeg tror den største grund til at Coutinho ikke bliver solgt lige nu er at han har 3 år tilbage af sin kontrakt til 80.000 Pund om ugen. Han er en bærende spiller med et fantastisk niveau, som de minimum kan holde et år til og få det samme for ham.
Spørgsmålet er om man bør forlænge med ham nu, eller hvor længe man tør have ham i klubben til 80.000 om ugen; fra et forretningsmæssigt synspunkt. :)

AndersF
Indlæg: 403
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 17:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndersF » tirsdag, 15. nov, 2016 21:26

Lallana er lige gået skadet fra banen, efter 25min af England v Spanien


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 15. nov, 2016 21:28

Jesus fucking Christ. Hvor er det pisse useriøst for hele verdens befolkning at spille de her venskabskampe
Liverpool Football Klopp

Besvar