Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 24. nov, 2016 16:19

Både Arsenal og Man. City spillede sig forholdsvis sikkert videre igennem ChL gruppespillet - mod respektable hold

Jürgen Klopp skal bare gå med alle sejl efter ham Mohamed Dahoud fra M. Gladbach, defensiv midtbanemand - som virker til at være en Klopp-mand i hans spil. Prisen og lønnen burde næppe være et problem so far, men selve klubben kan sige nej til januar - Man kan godt glemme Veratti fra PSG, det er utropi at han vil skifte til PL, der har spillet mange års bold fra Italien og nu i Paris på en lang aftale og hans pris er oceaner næppe under en halv milliard (Specielt med de høje priser, der bliver handlet med i TOP FODBOLD) :roll:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 24. nov, 2016 21:02

og lige slutte torsdagen godt af:

Kom så med FEYENORRD-(SEJR ELLER UAFGJORT) :clap: :gunfire:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14371
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » torsdag, 24. nov, 2016 21:43

Rooney laver frispark og står offside....
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » fredag, 25. nov, 2016 06:18

Det er faktisk positivt, at United vinder i dag, så de kommer videre og får flere kampe. Det går formentligt ud over deres præstation i Premier League. Hvis de går hele vejen, er det selvfølgelig en anden sag ...
Scouser by heart.

Siden 2009.

AJJ
Indlæg: 2397
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » fredag, 25. nov, 2016 08:52

Men det knapt så positive er, at man aner en stigende formkurve hos United. Og nu fik de også Mkhitaryan i gang. Jeg ser dem så absolut som en del af top 4 kampen.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 25. nov, 2016 16:31

AJJ skrev:Men det knapt så positive er, at man aner en stigende formkurve hos United. Og nu fik de også Mkhitaryan i gang. Jeg ser dem så absolut som en del af top 4 kampen.
De lammetævede jo også Fenerbahce i deres forrige EL hjemmekamp - for derefter at tabe 0-4 til Chelsea og spille 0-0 mod Burnley (omend man må indrømme at de burde have vundet sidstnævnte ... ); så lad os nu se hvordan de klarer deres næste PrL kampe mod WHam, Everton og Spurs, inden vi begynder at kikke os nervøst over skulderen.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 26. nov, 2016 10:54

AJJ skrev:Men det knapt så positive er, at man aner en stigende formkurve hos United. Og nu fik de også Mkhitaryan i gang. Jeg ser dem så absolut som en del af top 4 kampen.

Helt uenig, det er Spurs og United som er ude af top-4 duellen. Man. C, Chelsea og specielt Liverpool FC er godt spillet, også skal de kæmpe om pladsen med Arsenal der sommetider får en heldig sejr i slutning af kampen..... Arsenal - Spurs er dog seriøse bejler til top-4 med deres seneste sæsoner, men United er et klokkeklart nej.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 26. nov, 2016 12:29

DAGGER! skrev:
AJJ skrev:Men det knapt så positive er, at man aner en stigende formkurve hos United. Og nu fik de også Mkhitaryan i gang. Jeg ser dem så absolut som en del af top 4 kampen.

Helt uenig, det er Spurs og United som er ude af top-4 duellen. Man. C, Chelsea og specielt Liverpool FC er godt spillet, også skal de kæmpe om pladsen med Arsenal der sommetider får en heldig sejr i slutning af kampen..... Arsenal - Spurs er dog seriøse bejler til top-4 med deres seneste sæsoner, men United er et klokkeklart nej.
Mener du helt seriøst at Tottenham er ude af top 4 duellen? Holdet er ubesejret i ligaen, og uanset hvor meget jeg ikke kan udstå den klub, så er de altså på ingen måde ude af top-4 kampen.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » lørdag, 26. nov, 2016 12:35

Nogle gange skal man bare tager DAGGER!'s indlæg med nøk på skulderen.
Fan af Manchester United

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MP » lørdag, 26. nov, 2016 13:46

City bagud efter 14 min mod Burnley

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 26. nov, 2016 13:57

DAGGER! skrev:
AJJ skrev:Men det knapt så positive er, at man aner en stigende formkurve hos United. Og nu fik de også Mkhitaryan i gang. Jeg ser dem så absolut som en del af top 4 kampen.

Helt uenig, det er Spurs og United som er ude af top-4 duellen. Man. C, Chelsea og specielt Liverpool FC er godt spillet, også skal de kæmpe om pladsen med Arsenal der sommetider får en heldig sejr i slutning af kampen..... Arsenal - Spurs er dog seriøse bejler til top-4 med deres seneste sæsoner, men United er et klokkeklart nej.
Du er åbenbart lidt uenig med dig selv? :dance:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » lørdag, 26. nov, 2016 14:08

Johnny Football skrev:
DAGGER! skrev:
AJJ skrev:Men det knapt så positive er, at man aner en stigende formkurve hos United. Og nu fik de også Mkhitaryan i gang. Jeg ser dem så absolut som en del af top 4 kampen.

Helt uenig, det er Spurs og United som er ude af top-4 duellen. Man. C, Chelsea og specielt Liverpool FC er godt spillet, også skal de kæmpe om pladsen med Arsenal der sommetider får en heldig sejr i slutning af kampen..... Arsenal - Spurs er dog seriøse bejler til top-4 med deres seneste sæsoner, men United er et klokkeklart nej.
Du er åbenbart lidt uenig med dig selv? :dance:
Man skal naturligvis ikke være for skråsikker på noget på nuværende tidspunkt ift. en top 4 placering til top 7 holdene, men scum og naboerne har da gjort det vanskelligere for dem selv med det hul, der er nu. Lad os se lige efter Nytår...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » lørdag, 26. nov, 2016 14:09

MP skrev:City bagud efter 14 min mod Burnley
De gør det godt hjemme på Turf Moor

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MP » lørdag, 26. nov, 2016 14:57

Niels K skrev:
MP skrev:City bagud efter 14 min mod Burnley
De gør det godt hjemme på Turf Moor
Jeg skulle da bare jinxe den.. 1-2 til City :doh1:

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11249
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 26. nov, 2016 15:19

MP skrev:
Niels K skrev:
MP skrev:City bagud efter 14 min mod Burnley
De gør det godt hjemme på Turf Moor
Jeg skulle da bare jinxe den.. 1-2 til City :doh1:
Te'Løk :mrgreen:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar