Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 03. dec, 2016 15:12

Red Man Walking skrev:
Red Man Walking skrev:
lasse.j skrev:Utroligt
Ja, ondt gjorde det ihvertfald da mine mundvige ramte gulvet☹️
Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man skal tage den positive vinkel (og det vil jeg helst) understreger det om noget hvilken præstation vi leverede på BroenBillede
Sent from my iPad using Tapatalk

Tjoe, men da havde chelsea slet ikke fundet sig selv i contes system. Jeg tror endda de har ændret system siden da. Efter det har de jo bare buldret afsted.
Vi skal være rigtig glade for det tidspunkt vi mødte dem.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11306
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 03. dec, 2016 15:18

Jeg synes godt nok Chelseas bagerste rækker i dag har lignet nogen, der har haft Brendan Rodgers som defensiv træner.
...og så løber Shitty ind i kniven! Stærk kontra af Hazard.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Red Man Walking » lørdag, 03. dec, 2016 15:22

RedRedRed skrev:
Red Man Walking skrev:
Red Man Walking skrev:
lasse.j skrev:Utroligt
Ja, ondt gjorde det ihvertfald da mine mundvige ramte gulvet☹️
Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man skal tage den positive vinkel (og det vil jeg helst) understreger det om noget hvilken præstation vi leverede på BroenBillede
Sent from my iPad using Tapatalk

Tjoe, men da havde chelsea slet ikke fundet sig selv i contes system. Jeg tror endda de har ændret system siden da. Efter det har de jo bare buldret afsted.
Vi skal være rigtig glade for det tidspunkt vi mødte dem.
Du kan helt sikkert have en pointe! Dog havde Chelsea trods alt vundet deres tre første kampe (omend mod svagere hold som West Ham, Watford, Burnley).

Det er generelt rigtigt svært at sige hvordan vi ville have klaret os, hvis vi havde mødt dem i denne runde, da diskussionen jo er rent teoretisk. Men vilde er de ihvertfald pt. Dog synes jeg resultatet idag er misvisende, med lidt mere skarphed fra City havde 3-3 vel været et fair resultat?

Man kan jo håbe at den klud City fik i hovedet i 2. halvleg kan være med til at give dem en ny dårlig stimeBillede


Sent from my iPad using Tapatalk

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » lørdag, 03. dec, 2016 15:25

Selvom Aguero har været ringe i dag er det godt nok noget af et tab for City at han nok er ude i 3 kæmpe og det samme med fernandinho det kunne sagtens blive dyrt for dem
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 03. dec, 2016 15:29

Red Man Walking skrev:
RedRedRed skrev:
Red Man Walking skrev:
Red Man Walking skrev:
lasse.j skrev:Utroligt
Ja, ondt gjorde det ihvertfald da mine mundvige ramte gulvet☹️
Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man skal tage den positive vinkel (og det vil jeg helst) understreger det om noget hvilken præstation vi leverede på BroenBillede
Sent from my iPad using Tapatalk

Tjoe, men da havde chelsea slet ikke fundet sig selv i contes system. Jeg tror endda de har ændret system siden da. Efter det har de jo bare buldret afsted.
Vi skal være rigtig glade for det tidspunkt vi mødte dem.
Du kan helt sikkert have en pointe! Dog havde Chelsea trods alt vundet deres tre første kampe (omend mod svagere hold som West Ham, Watford, Burnley).

Det er generelt rigtigt svært at sige hvordan vi ville have klaret os, hvis vi havde mødt dem i denne runde, da diskussionen jo er rent teoretisk. Men vilde er de ihvertfald pt. Dog synes jeg resultatet idag er misvisende, med lidt mere skarphed fra City havde 3-3 vel været et fair resultat?

Man kan jo håbe at den klud City fik i hovedet i 2. halvleg kan være med til at give dem en ny dårlig stimeBillede
Hvis ikke resultatet gør.. så bliver det da ihvertfald en lille udfordring uden afuero og fernadknho

Sent from my iPad using Tapatalk
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 03. dec, 2016 15:30

Minimum 5 dage til aguero så er han ude mod os... han for vel kun 3 selvom det ikke er nok ... vild afslutning


Sent from my iPad using Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 03. dec, 2016 15:36

Det kan godt gå hen er blive en dyr kamp for city.. foruden 3 misset point, mister de aguero og fernandinho de næste 3 kampe.

Fabregas, for han måske en enkelt dag på efterkrav for slag i ansigtet ? Costas 'skade' var ikke være end han blev oppe og så boksning på etihad.
Og hvor slemt blev *indsæt navn på Chelsea spilleren som aguero fjernede* skadet egentlig - jeg så han blev liggende et stykke tid, men ikke om han gennemførte kampen ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 03. dec, 2016 15:41

Bellamy_fever skrev:Det kan godt gå hen er blive en dyr kamp for city.. foruden 3 misset point, mister de aguero og fernandinho de næste 3 kampe.

Fabregas, for han måske en enkelt dag på efterkrav for slag i ansigtet ? Costas 'skade' var ikke være end han blev oppe og så boksning på etihad.
Og hvor slemt blev *indsæt navn på Chelsea spilleren som aguero fjernede* skadet egentlig - jeg så han blev liggende et stykke tid, men ikke om han gennemførte kampen ?
Favre gas får mere end 1 dag ellers er der noget galt det er til direkte rødt, man må ikke røre ansigtet.. Aguero får mere end 3 det er 2. Direkte rødt i denne sæson
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11306
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 03. dec, 2016 15:43

F1rm1no skrev:Minimum 5 dage til aguero så er han ude mod os... han for vel kun 3 selvom det ikke er nok ... vild afslutning


Sent from my iPad using Tapatalk
De gamle mænd (hvor det eneste, der er stift, er overlæben) i FA plejer at være tilbøjelige til at give hårdere karantæner i gentagelsestilfælde. Så det kan da godt være der venter en 5-6 dage til Kun Aguero? Fernadino kan vel heller ikke få mindre end 3 spilledage? ...og Fabregas bør vel også få 3 for slag i ansigtet?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 03. dec, 2016 15:52

Chelsea er skræmmende på kontra, OG hold da fast de tog Man City på sengen i 2. halvleg ... PEP tog godt nok også en chance med tage John Stones ud og ind med en angriber efter bagud 1-2... og det blev straffet med mål samt to røde kort til Aguero og Fernando der begge tabte hovedet :roll: :army5:

- Lad os få The Hammers til at tage points for Arsenal senere.... samt Swansea vinder i London #Fingercrossed :violin:
You'r Never Walk Alone. ///

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MP » lørdag, 03. dec, 2016 15:52

F1rm1no skrev:
Bellamy_fever skrev:Det kan godt gå hen er blive en dyr kamp for city.. foruden 3 misset point, mister de aguero og fernandinho de næste 3 kampe.

Fabregas, for han måske en enkelt dag på efterkrav for slag i ansigtet ? Costas 'skade' var ikke være end han blev oppe og så boksning på etihad.
Og hvor slemt blev *indsæt navn på Chelsea spilleren som aguero fjernede* skadet egentlig - jeg så han blev liggende et stykke tid, men ikke om han gennemførte kampen ?
Favre gas får mere end 1 dag ellers er der noget galt det er til direkte rødt, man må ikke røre ansigtet.. Aguero får mere end 3 det er 2. Direkte rødt i denne sæson
Aguero har ikke fået rødt kort i denne sæson før idag??

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Dagens Kampe

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 03. dec, 2016 16:11

MP skrev:
F1rm1no skrev:
Bellamy_fever skrev:Det kan godt gå hen er blive en dyr kamp for city.. foruden 3 misset point, mister de aguero og fernandinho de næste 3 kampe.

Fabregas, for han måske en enkelt dag på efterkrav for slag i ansigtet ? Costas 'skade' var ikke være end han blev oppe og så boksning på etihad.
Og hvor slemt blev *indsæt navn på Chelsea spilleren som aguero fjernede* skadet egentlig - jeg så han blev liggende et stykke tid, men ikke om han gennemførte kampen ?
Favre gas får mere end 1 dag ellers er der noget galt det er til direkte rødt, man må ikke røre ansigtet.. Aguero får mere end 3 det er 2. Direkte rødt i denne sæson
Aguero har ikke fået rødt kort i denne sæson før idag??
Kald det hvad du vil, fordi dommeren var blind fik han først karantænen efter. Men det ændrer ikke på han allerede har 3 dage for violens conduct i den sæson.. det var mod West ham hvis ikke du husker det, på Winston Reid iøvrigt Billede


Sent from my iPad using Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af CVLiverpool » lørdag, 03. dec, 2016 16:29

F1rm1no skrev: Kald det hvad du vil, fordi dommeren var blind fik han først karantænen efter. Men det ændrer ikke på han allerede har 3 dage for violens conduct i den sæson.. det var mod West ham hvis ikke du husker det, på Winston Reid iøvrigt Billede
Peter Phil var også hurtig ude og fortælle, at det var hans andet karantæne på en sæson. En efterbevilling med tre dages karantæne må betragtes som hans første røde kort.

Jeg så hele kampen. Fed kamp! City brugte De Bruyne lidt fremskudt ude på kanten og spillede nærmest uden om Chelseas midtbane gennem De Bruyne.
Red Man Walking skrev: Hvis man skal tage den positive vinkel (og det vil jeg helst) understreger det om noget hvilken præstation vi leverede på Broen
Delvist. Vi vandt 1-2 på Stamford Bridge og Arsenal slog dem ugen efter med 3-0. Derefter ændrede Conte system, og det er resultatet af det vi ser i dag. Jeg tror mere man skulle omformulere det til, at vi mødte dem på det rigtige tidspunkt.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 03. dec, 2016 16:41

Så er Spurs igangværende igen.. Film af dele alli og straffe... Hader dem
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14382
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 03. dec, 2016 16:43

Klamme usportslige spurs
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar