Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Dieks » søndag, 11. dec, 2016 09:37

Cynwal skrev:Nu har der været talt en del omkring Karius vs Mignolet her på dette forum. Det blegner i mine øjne fuldstændig, når man ser hvad Guardiola har gjort med Bravo vs Hart. Det kan godt være Bravo kan tage 10 på foden og spille en inderside over 25 meter, hvor Joe Hart kæmper for at få 3, og pølsemanden på station går i dækning, når Hart lægger an til at cleare den ud ad kommunen, MEN.....: Bravo får jo ikke fat i noget som helst inde på stregen. Det er lige før, at hvis det angribende hold fokuserer på at få en afslutning inden for rammen, så er der sikkert mål, medmindre en forsvarer får blokeret.
http://www.squawka.com/players/loris-karius/stats
http://www.squawka.com/players/claudio-bravo/stats

Forskellen mellem Bravo og Karius. Vidste godt at Karius ikke var noget muskelbund, men er alligevel overrasket over hans kampvægt på 75 kg. Kunne være han skulle gå lidt mere til julebuffeten. Om lidt flere kg. på kroppen ville gøre det lettere for ham at komme ud bland venner og fjender skal jeg ikke kunne sige. (Til sammenligning er De Gea 192cm og vejer 76 kg)
YNWA..!

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MP » søndag, 11. dec, 2016 14:27

Hvor er Pulis' måde at spille fodbold på dog utrolig dræbende...
Men hvis det koster Chelsea 2 point så kan man næppe klage

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sivi » søndag, 11. dec, 2016 14:33

Pis
Justice for the 96! <3

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » søndag, 11. dec, 2016 14:36

Så kan han da pisse det hele væk!!! Kom nu West Brom!!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 11. dec, 2016 14:52

Skuffende for WBA, Ærgerligt for os og egentligt ufortjent med 3 point til chelsea, men Costa's erobring af bolden og måden, den blev sat ind på kan ikke gøres meget bedre.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » søndag, 11. dec, 2016 14:53

Nu må Chelsea' s skræmmende sejr stime godt snart stoppe.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » søndag, 11. dec, 2016 15:04

Jeg synes da trods alt at det viser at Chelsea også har nogle problemer når de møder hold der står lavt. De skabte jo intet, og var det ikke for West Broms hjerneblødning, havde de jo stået med 1 point.

Vi må bare koncentrere os om os selv, der er også mange flere hold med i racet.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » søndag, 11. dec, 2016 15:31

Skovdal skrev:Jeg synes da trods alt at det viser at Chelsea også har nogle problemer når de møder hold der står lavt. De skabte jo intet, og var det ikke for West Broms hjerneblødning, havde de jo stået med 1 point.

Vi må bare koncentrere os om os selv, der er også mange flere hold med i racet.

Nej men de er kyniske. 23-2 i målscore de sidste 9 kampe.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » søndag, 11. dec, 2016 16:22

Oomph242 skrev:
Skovdal skrev:Jeg synes da trods alt at det viser at Chelsea også har nogle problemer når de møder hold der står lavt. De skabte jo intet, og var det ikke for West Broms hjerneblødning, havde de jo stået med 1 point.

Vi må bare koncentrere os om os selv, der er også mange flere hold med i racet.

Nej men de er kyniske. 23-2 i målscore de sidste 9 kampe.
Det må man sige, og hvis det fortsætter på den måde, må vi jo også bare konstatere at de har fortjent at ligge hvor de gør.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » søndag, 11. dec, 2016 17:00

Det kunne godt se ud som om, at den skade til Mkhitaryan var slem nok til at holde ham ude længe nok til, at han også misser vores kamp i januar. Der kunne i hvert fals sagtens være tale om et overrevet ledbånd.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 11. dec, 2016 17:03

Skovdal skrev:
Oomph242 skrev:
Skovdal skrev:Jeg synes da trods alt at det viser at Chelsea også har nogle problemer når de møder hold der står lavt. De skabte jo intet, og var det ikke for West Broms hjerneblødning, havde de jo stået med 1 point.

Vi må bare koncentrere os om os selv, der er også mange flere hold med i racet.

Nej men de er kyniske. 23-2 i målscore de sidste 9 kampe.
Det må man sige, og hvis det fortsætter på den måde, må vi jo også bare konstatere at de har fortjent at ligge hvor de gør.
Synes de er så kompromisløse i alle facetter i spillet. Og når man kan indskiftede Fabregas og Willian, har man godt nok en stærk trup!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » søndag, 11. dec, 2016 17:07

texy skrev:Det kunne godt se ud som om, at den skade til Mkhitaryan var slem nok til at holde ham ude længe nok til, at han også misser vores kamp i januar. Der kunne i hvert fals sagtens være tale om et overrevet ledbånd.
Jeg må indrømme, at jeg frygter ikke Mkhitaryan. Han er en humørspiller med en psyke som en regnorm. Jeg har set ham et par gange på Signal Iduna Park/Westfalenstadion inkl. mod Liverpool og især i kampen mod Liverpool, lavede han ikke dagens gode gerning. At stå overfor en spiller med så lidt defensiv disciplin er efter min mening en enorm fordel, især fordi jeg tror, at Mourinho sikkert sagtens kunne finde på også at parkere bussen på hjemmebane mod os.
Corner taken quickly...

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 11. dec, 2016 17:36

Man kan ikke komme udenom, at Manchester United er begyndt at spille bedre. Uden det dog er prangende.

Men det ville da også være under al kritik, hvis de fortsatte i samme sløve tempo som sæsonens første kampe. Det er derfor alt for tidligt at afskrive dem, som jeg har set flere herinde gøre allerede.

Det havde derfor også været optimalt, hvis kampen mod Tottenham var endt uafgjort.

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hendo » mandag, 12. dec, 2016 12:02

Robbie_God_Fowler skrev:Man kan ikke komme udenom, at Manchester United er begyndt at spille bedre. Uden det dog er prangende.

Men det ville da også være under al kritik, hvis de fortsatte i samme sløve tempo som sæsonens første kampe. Det er derfor alt for tidligt at afskrive dem, som jeg har set flere herinde gøre allerede.

Det havde derfor også været optimalt, hvis kampen mod Tottenham var endt uafgjort.
Meget enig. Mit fokus er klart at holde dem der er under os nu, under os hele denne sæson. Det vil også være et betragteligt fremskridt. De næste kampe er svære nok, når man ser på truppen og spillet. To X'er i dem og det kan hurtigt blive ubehageligt tæt.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » mandag, 12. dec, 2016 12:18

Jeg er med på, at Man Utd har oppet deres niveau og vel faktisk ikke har spillet dårlig i de kampe, de ikke har vundet. De har ikke spillet prangende, men heller ikke dårligt. MEN jeg synes så sandelig også, at David De Gea har reddet dem en del point. Han leverede blandt andet nogle voldsomt afgørende chancer mod Everton. Det minder om de forgange sæsoner, hvor De Gea også har reddet dem en masse point. Jeg er ikke voldsomt imponeret af Man Utd, men opper vi ikke vores eget spil, så kan det hurtigt blive spændende.
Corner taken quickly...

Besvar