Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 26. feb, 2017 18:20

Wormie skrev:united score et offside mål, hvor har jeg dog hørt om det? nå ja det er vidst 7 gang i år :)
Ingen af Uniteds mål var offside, man kan desværre ikke sætte en finger på nogle af deres mål.

Southampton fik deres første
Mål fejlagtig underkendt for offside, men skal så tilgengæld prise sig lykkelig for at kunne stille med 11 på banen i 2. Halvleg.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » søndag, 26. feb, 2017 18:29

Bellamy_fever skrev:
Wormie skrev:united score et offside mål, hvor har jeg dog hørt om det? nå ja det er vidst 7 gang i år :)
Ingen af Uniteds mål var offside, man kan desværre ikke sætte en finger på nogle af deres mål.

Southampton fik deres første
Mål fejlagtig underkendt for offside, men skal så tilgengæld prise sig lykkelig for at kunne stille med 11 på banen i 2. Halvleg.
ellers ikke der man læser på nettet.

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 26. feb, 2017 18:39

Wormie skrev:
Bellamy_fever skrev:
Wormie skrev:united score et offside mål, hvor har jeg dog hørt om det? nå ja det er vidst 7 gang i år :)
Ingen af Uniteds mål var offside, man kan desværre ikke sætte en finger på nogle af deres mål.

Southampton fik deres første Mål fejlagtig underkendt for offside, men skal så tilgengæld prise sig lykkelig for at kunne stille med 11 på banen i 2. Halvleg.
ellers ikke der man læser på nettet.

Læs det markeret med fed ;) svært for ibramivhcsjsksmdvj at blive dømt offside når han score direkte på frispark
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Weissmuller
Indlæg: 373
Tilmeldt: torsdag, 06. sep, 2012 22:28
Geografisk sted: Ringsted
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Weissmuller » søndag, 26. feb, 2017 18:42

Er jeg den eneste der gerne ville se Redmond i LFC?

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 26. feb, 2017 19:07

Weissmuller skrev:Er jeg den eneste der gerne ville se Redmond i LFC?

Gad godt se Ward Prowse i LFC. Om så det bare er for at sparke dødbolde. Den knægt har jo en hjernedød sparketeknik!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 26. feb, 2017 19:16

Man vidste det jo..... :wall:
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 26. feb, 2017 19:18

Bellamy_fever skrev:Man vidste det jo..... :wall:
Det kommer ikke engang bag på nogen efter det annullerede mål Saints fik...
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer
Indlæg: 13790
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 26. feb, 2017 19:50

Weissmuller skrev:Er jeg den eneste der gerne ville se Redmond i LFC?
Det tror jeg.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MP » søndag, 26. feb, 2017 20:38

Hr. Drejer skrev:
Weissmuller skrev:Er jeg den eneste der gerne ville se Redmond i LFC?
Det tror jeg.
Jeg melder ihvertfald også meget gerne pas på ham :b


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » søndag, 26. feb, 2017 22:01

Det er helt ufatteligt, at man.utd. bliver ved med at vinde. Jeg læste på Twitter, at de nu har fået 8 mål, der burde have været annulleret, mens modstanderen har fået annulleret 9 mål fejlagtigt for offside. Hvis det rent faktisk stemmer, så er det jo ikke tilfældigt - så er jeg bedøvende ligeglad, om folk begynder at snakke om sølvpapirshat osv.. Det tror jeg simpelthen ikke på er tilfældigt.

Og ja. Jeg er meget bitter.
Senest rettet af AndreasN mandag, 27. feb, 2017 00:36, rettet i alt 1 gang.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sivi » mandag, 27. feb, 2017 00:10

AndreasN skrev:Det er helt ufatteligt, at man.utd. bliver ved med at vinde. Jeg læste på Twitter, at de nu har fået 8, der burde have været annulleret, mens modstanderen har fået annulleret 9 mål fejlagtigt for offside. Hvis det rent faktisk stemmer, så er det jo ikke tilfældigt - så er jeg bedøvende ligeglad, om folk begynder at snakke om sølvpapirshat osv.. Det tror jeg simpelthen ikke på er tilfældigt.

Og ja. Jeg er meget bitter.
Det er ulækkert. Og nej det er ikke tilfældigt. FR engangs skyld tror jeg faktisk de betaler penge for det
Justice for the 96! <3

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » torsdag, 02. mar, 2017 09:18

Jeg fik set den sidste halve time af Brighton-Newcastle i tirsdags. Nede 0-1 får Newcastle vendt det til 2-1-sejr, hvilket betød, at de overhalede Brighton, og ligger nummer 1 i Championship. I weekenden har de endnu en spændende kamp mod Huddersfield.

Bagefter var jeg inde på et (underholdende) Newcastle forum (toontastic.net) for at se, hvad deres fans egentlig tænker om Rafa. Og jeg må indrømme, at jeg savner den taktiske snilde, som de hylder ham for. Det var tydeligt, at det var Rafa, der vendte kampen med sine justeringer. På dette område synes jeg ikke, at vi (Liverpool) har haft meget at glæde os over de sidste 7 år. Det er som om, at Rodgers og Klopp blot havde/har én strategi, og så spiller efter den. Må det briste eller bære.

Hr. Drejer
Indlæg: 13790
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 02. mar, 2017 09:54

Jeg er fuldstændig enig med AJ. Rafa kunne vende kampene til vores fordel, noget Klopp slet ikke magter, hvilket pisser mig af. Rafa havde heller ikke samme naive tilgang til spillet som Klopp, som når det kører godt, så er det super smukt. Rafa er en mester i at neutralisere modstanderens angreb. Rafa havde ofte en Plan B, noget Klopp bliver kritiseret kraftigt for i medierne (bl.a Carra og Hamann) for ikke at have. Men sådan er managere; man får ikke det hele. Men det var en nydelse af se hvordan vi pillede pynten af Barca og Real Madrid. Men det virker godt nok som længe siden.
Senest rettet af Hr. Drejer torsdag, 02. mar, 2017 12:15, rettet i alt 1 gang.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14394
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » torsdag, 02. mar, 2017 11:08

Jeg savner Rafa
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 02. mar, 2017 19:02

Ak ja, Rafa :love3: Det var dengang vi herinde plejede at kalde os The Comeback Kids. Det har vi da også set lidt af under Klopp mod bl.a. Norwich og Dortmund, men hvorvidt det har skyldtes taktiske justeringer, det skal jeg lade være usagt. Men det er fedt at se den enorme glæde der er i Newcastle over Rafa. Der findes ikke mange managers, der taktisk var lige så dygtige som Rafa og derfor var han også en mester udi at udmanøvre bedre hold på dagen. Men ja, for pokker, hvor kunne man bare få gåsehud når vi lavede et af vores mange comebacks, også eksemplificeret af talismanen Fernando Torres og Captain Fantastic. Good times.
Corner taken quickly...

Besvar