Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » fredag, 03. mar, 2017 10:02

Til gengæld kunne man godt sidde og krumme lidt tæer når vi trak os tilbage og forsvarede en 1-0 føring hjem ude mod Bolton. Alt var ikke godt under Rafa, ligesom det heller ikke er det under Klopp. Kan dog også godt savne Rafas taktiske genistreger en gang imellem i hvert fald her i 2017. I 2016 skænkede jeg ham ikke en tanke som Liverpool manager (fulgte ham blot i Newcastle).

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » fredag, 03. mar, 2017 10:16

Mads T. skrev:Til gengæld kunne man godt sidde og krumme lidt tæer når vi trak os tilbage og forsvarede en 1-0 føring hjem ude mod Bolton.
Det kunne man vel. Jeg gjorde det dog ikke.

Jeg foretrækker generelt set, at man forsvarer en føring frem for at smide den væk, som vi f.eks. så det mod Sunderland 2. januar, hvor Klopp sætter en ekstra angriber ind - efter vi var kommet på 2-1.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » fredag, 03. mar, 2017 10:52

AJ skrev:
Mads T. skrev:Til gengæld kunne man godt sidde og krumme lidt tæer når vi trak os tilbage og forsvarede en 1-0 føring hjem ude mod Bolton.
Det kunne man vel. Jeg gjorde det dog ikke.

Jeg foretrækker generelt set, at man forsvarer en føring frem for at smide den væk, som vi f.eks. så det mod Sunderland 2. januar, hvor Klopp sætter en ekstra angriber ind - efter vi var kommet på 2-1.
Generelt enig, men der var tendenser til meget defensivt og uambitiøst spil under Rafa. Kan da huske at jeg tænkte at jeg gerne ville se os spille bedre fodbold og endda tog mig selv i at tænke, at jeg hellere ville have en god præstation og en uafgjort, end en kedelig defensiv præstation og en sejr.
I øvrigt kan indskiftningen af en angriber, som f.eks. mod Sunderland, godt være en defensiv udskiftning taktisk idet man vil forsøge at holde fast i bolden fremme i banen (Origi). I det her tilfælde virkede det ikke efter hensigten og indskiftningen af Sturridge i stedet for Lucas husker jeg ikke meningen med taktisk, selvom det nok var et forsøg på det samme. Det samme kan siges omvendt, da Rafa skiftede en defensiv midt ind (Hamann), for at komme bedre med offensivt i en vis kamp i 2005.
Senest rettet af Mads T. fredag, 03. mar, 2017 18:42, rettet i alt 1 gang.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » fredag, 03. mar, 2017 11:45

Det er efter min mening fejlagtigt at tro, at man holder bedre fast i bolden ved at skifte en midtbanespiller ud med Origi. Klopp rettede dog delvis op på det, da Sturridge blev skadet og dermed udskiftet.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » fredag, 03. mar, 2017 18:45

AJ skrev:Det er efter min mening fejlagtigt at tro, at man holder bedre fast i bolden ved at skifte en midtbanespiller ud med Origi. Klopp rettede dog delvis op på det, da Sturridge blev skadet og dermed udskiftet.
Hvorfor er det det? Det er da set utallige gange. Hvis et hold er presset og har svært ved at holde fast i den, så sættes der en stærk angriber ind, som man kan spille den op på og som kan holde fast i den indtil midtbanen kommer med frem. Indskiftningen af Origi tror jeg dog i lige så stor grad, var et forsøg på at udnytte vores momentum og få lukket kampen hurtigt i perioden efter vores scoring. Som jeg husker det, roste kommentatorerne endda Klopp for beslutningen. At det så gik en anden vej, med et dumt straffe i den anden ende, er jo så hvad det er.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 04. mar, 2017 14:17

Hvordan undgår Zlatan at få rødt der?!?!!?? Istedet får Bournemouth rødt... Hvor er det latterligt
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sivi » lørdag, 04. mar, 2017 14:24

YNWA! skrev:Hvordan undgår Zlatan at få rødt der?!?!!?? Istedet får Bournemouth rødt... Hvor er det latterligt
Det er United, hvad havde du regnet med? De har nok også brugt 1 milliard i sommers på at betale dommerne. Det er korrupt, og fordi det er United, vil FA nok ikke engang tage et kig på situationen. Fodbold er fucked up min ven.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 04. mar, 2017 14:27

Sivi skrev:
YNWA! skrev:Hvordan undgår Zlatan at få rødt der?!?!!?? Istedet får Bournemouth rødt... Hvor er det latterligt
Det er United, hvad havde du regnet med? De har nok også brugt 1 milliard i sommers på at betale dommerne. Det er korrupt, og fordi det er United, vil FA nok ikke engang tage et kig på situationen. Fodbold er fucked up min ven.
Og hvad får Surman rødt kort for?

phpBB [video]


Også en grim en Mings kommer med.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

IanRush
Indlæg: 593
Tilmeldt: lørdag, 15. aug, 2009 19:06

Re: Dagens Kampe

Indlæg af IanRush » lørdag, 04. mar, 2017 14:34

Surman skubber vist Zlatan omkuld, så hvis reglerne skal følges, bør Mings, Surman og Zlatan få rødt

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 04. mar, 2017 14:43

Man venter jo bare på at Zlatan scorer på offside i overtiden.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

IanRush
Indlæg: 593
Tilmeldt: lørdag, 15. aug, 2009 19:06

Re: Dagens Kampe

Indlæg af IanRush » lørdag, 04. mar, 2017 15:09

Han burde vel have givet fire røde kort nu?

Brugeravatar
lasse.j
Indlæg: 1111
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 09:24
Geografisk sted: Randers
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af lasse.j » lørdag, 04. mar, 2017 15:21

Er det her starten på en god Lørdag... :alcohol:
Mvh

Lasse

Brugeravatar
lasse.j
Indlæg: 1111
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 09:24
Geografisk sted: Randers
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af lasse.j » lørdag, 04. mar, 2017 15:23

Hahaha Pogba
Mvh

Lasse

Brugeravatar
lasse.j
Indlæg: 1111
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 09:24
Geografisk sted: Randers
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af lasse.j » lørdag, 04. mar, 2017 15:26

lasse.j skrev:Hahaha Pogba
Over paid :aliboronz5:
Mvh

Lasse

nordjysk redman
Indlæg: 250
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2015 12:42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nordjysk redman » lørdag, 04. mar, 2017 15:32

Det siger alt om hvor ringe utd er når de kan ligge under os til trods for at vi har været bund elendige her i 17

Besvar