Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » lørdag, 22. apr, 2017 14:53

Der er 4 kampe i Premier league idag men hverken 6'eren eller tv3/viaplay gider at vise dem.

Pathetic.

Tænkt at de "kun" gider vise topholdene og så når topholdene ikke spiller så er det intet at vise
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mambo » lørdag, 22. apr, 2017 16:26

Er der nogen der ved hvorfor Fischer aldrig er i truppen for Boro længere? Er han ikke god nok?

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » lørdag, 22. apr, 2017 16:57

Mambo skrev:Er der nogen der ved hvorfor Fischer aldrig er i truppen for Boro længere? Er han ikke god nok?
Jeg tænker det er der den ligger. Jeg har hvert fald ikke hørt han skulle være skadet.

Swansea foran 1-0, hvordan skal man have det med det? Vil vi have et presset Palace hold i morgen, eller et hold der næsten er reddet?

Uanset så skal vi bare vinde i morgen, det er så pisse vigtigt!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 22. apr, 2017 17:32

Wormie skrev:Der er 4 kampe i Premier league idag men hverken 6'eren eller tv3/viaplay gider at vise dem.

Pathetic.

Tænkt at de "kun" gider vise topholdene og så når topholdene ikke spiller så er det intet at vise
Det er ikke fordi de ikke gider de kan ikke.. De skal vælge kamp lang tid før og kan ikke lave det om.. Det er premier league du skal være sur på


Sent from my iPad using Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 22. apr, 2017 21:59

Skovdal skrev:
AJJ skrev:Nå, så fik United da skrabet sig videre efter forlænget. Både Rojo og Zlatan blev dog skadet. Kan simpelthen ikke se United gå i top 4 med yderligere EL kampe og de skader.
Rolig rolig, Lacazette kan lige smide dem ud af Europa før han joiner os til sommer :D

I så det her først! :mrgreen:
Mon ikke det bliver Aspas der smider dem ud af EL? :) :love3:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJJ
Indlæg: 2403
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » lørdag, 22. apr, 2017 23:22

Eriksens assist til til 2-2 :shock: Det må være sæsonens bedste i England. Kunne i øvrigt godt have fortjent en plads på årets PL hold.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 23. apr, 2017 14:46

Hvor har Manchester United da en helt absurd bred trup.

De er ligesom os ramt hårdt af skader og alligevel kan de stille med et hold, der på papiret er bedre end Burnley's ditto på samtlige positioner. Læg dertil at de stadigvæk har spillere som Shaw, Carrick, Mkhitaryan og Rashford siddende på bænken og det bliver helt absurd.

Det undrer mig, at Mourinho er gået fri for megen kritik for holdets placering i ligaen, da det ekstremt ringe, at der ikke kan præsteres bedre med så god og bred en trup. Ikke at jeg klager over deres nuværende placering ;)

Hr. Drejer
Indlæg: 13744
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 23. apr, 2017 15:09

Pas på med kun at kigge navne. Kig på deres præstationer, så fremstår deres trup mindre bred.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 23. apr, 2017 15:17

Robbie_God_Fowler skrev:Hvor har Manchester United da en helt absurd bred trup.

De er ligesom os ramt hårdt af skader og alligevel kan de stille med et hold, der på papiret er bedre end Burnley's ditto på samtlige positioner. Læg dertil at de stadigvæk har spillere som Shaw, Carrick, Mkhitaryan og Rashford siddende på bænken og det bliver helt absurd.

Det undrer mig, at Mourinho er gået fri for megen kritik for holdets placering i ligaen, da det ekstremt ringe, at der ikke kan præsteres bedre med så god og bred en trup. Ikke at jeg klager over deres nuværende placering ;)
Jo, men sidste år fik de en titel og i år er de også på vej. Det giver luft (ind til videre). Guardiola har heller ikke fået meget kritik, da det åbenbart er Wenger, der er genstand for den store skydeskive. Bare rolig, de skal nok få turen. Og jeg er også sikker på at vores egen Klopp nok også skal komme igennem maskinen - det ligger i den engelske (medie)natur.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mambo » søndag, 23. apr, 2017 15:52

Robbie_God_Fowler skrev:Hvor har Manchester United da en helt absurd bred trup.

De er ligesom os ramt hårdt af skader og alligevel kan de stille med et hold, der på papiret er bedre end Burnley's ditto på samtlige positioner. Læg dertil at de stadigvæk har spillere som Shaw, Carrick, Mkhitaryan og Rashford siddende på bænken og det bliver helt absurd.

Det undrer mig, at Mourinho er gået fri for megen kritik for holdets placering i ligaen, da det ekstremt ringe, at der ikke kan præsteres bedre med så god og bred en trup. Ikke at jeg klager over deres nuværende placering ;)
De har bestemt en bred trup med rigtigt mange spillere på samme niveau. Men der er godt nok ikke meget x-factor over det hold når Zlatan ikke er med. Sad inden kampen og tænkte, at det var en ligegyldig startopstilling. Pogba og De Gea har noget stjernestøv over sig, men altså, navne som Lingard, Fellaini, Blind, osv. er da fine spillere, men de lugter langt væk af middelmådighed og breddespillere. Så er der en afdanket Rooney og et par talenter som Martial og Shaw ude på bænken, der endnu ikke har levet op til deres prisskilte. Men kan de hente endnu et par store indkøb til sommer, som eksempelvis Griezmann, så begynder det at se bekymrende ud.

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mambo » søndag, 23. apr, 2017 15:55

Men hvor er det dog typisk Man Utd, hvis Martial og Rooney pludseligt blomstrer helt vildt op nu efter Zlatans skade.

Hr. Drejer
Indlæg: 13744
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 23. apr, 2017 16:04

Jeg sagde da der manglede 8 kamp at vi skal have 21 point for at være sikre på top 4. Det er stadig min holdning. Vi skal ikke lave mange fejl, før vi ryger ud af top 4.

Kampen mod CP i dag er en mini matchbold.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » søndag, 23. apr, 2017 16:27

Slå nu lidt koldt vand i blodet mht, at Manure er foran mod Burnley. De skal stadig møde City, Arsenal og Spurs og vel at mærke alle tre på udebane.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sivi » søndag, 23. apr, 2017 22:43

Helvede en vanvittig El Clasico... Messis mål nummer 500 scoret i de døende sekunder, så de vinder 3-2.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 23. apr, 2017 23:06

Sivi skrev:Helvede en vanvittig El Clasico... Messis mål nummer 500 scoret i de døende sekunder, så de vinder 3-2.
Vildt! Og Ramos fik sit 22. Røde kort!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar