Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Champen » tirsdag, 16. maj, 2017 22:22

Satans til forbandede aften :-( møg, ikke meget hjælp fra Sunderland eller West Brom!
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 17. maj, 2017 20:45

Ward er blevet klar til Huddersfields semifinale mod Sheffield Wednesday. Den skal jeg da se.

Uanset hvem der vinder i dag, så holder jeg med vedkommende i finalen. Reading er der ikke meget romantik ved.

Edit:
Kom i øvrigt til at tænke på, at ingen af holdene i Top 6 har en britisk manager. Chris Hughton er tæt på, men de fem andre er fra kontinentet. Sikkert en tendens der bliver mere udbredt i The Championship

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 17. maj, 2017 22:10

Bischoff udtalte lige, at hvis Man U vinder Europa League finalen, så er det efter hans mening kun Chelsea, der har haft en bedre sæson. Jeg ved godt, at Man U har vundet den lille pokal, men bortset fra det, er I så enige? Vil I hellere vinde Europa League end at slutte i top-4? Jeg synes det var lidt interessant at tænke over i hvert fald.
Corner taken quickly...

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » onsdag, 17. maj, 2017 22:33

Jeg ville gerne svare nej! Fordi det er scum...
Men imo er det da federe at vinde EL og kvalle sig direkte til CHL end at blive nummer 4 og få en kval kamp som vi nemt kan tabe.
Nummer 4 er nul og niks i pokalskabet.

Faktisk sørgeligt at en 4 plads i ligaen kan være en storklubs succeskriterie.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Senest rettet af mortenbak onsdag, 17. maj, 2017 22:37, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
perpig
Indlæg: 913
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af perpig » onsdag, 17. maj, 2017 22:35

Det er vist kun fordi det er Manchester U det drejer sig om, at man overhovedet kan stille det spørgsmål!!
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process

Bøgvad
Indlæg: 421
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 20:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bøgvad » onsdag, 17. maj, 2017 23:28

De har brugt 1.4 milliard på spillere dette år. De har brugt over 3 milliarder de sidste 3 sæsoner. Det er simpelthen ikke godt nok i mine øjne. En klub som har brugt så mange penge skal ende i top 4, selvom man også spiller EL og er med i cupperne..
alt andet er simpelthen for tamt og latterligt..

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » onsdag, 17. maj, 2017 23:28

SÅDAN!! Danny Ward match vinder for Huddersfield i straffesparkskonkurrencen. Sender dem i play-off finale på Wembley.

Fedt for Ward og også Klopps bedste ven Wagner.
Kloppite

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af F1rm1no » onsdag, 17. maj, 2017 23:29

Danny Ward sendte Huddersfield I play off finalen med 2 redninger i straffesparkskonkurrencen

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 18. maj, 2017 00:22

Kasper88 skrev:Bischoff udtalte lige, at hvis Man U vinder Europa League finalen, så er det efter hans mening kun Chelsea, der har haft en bedre sæson. Jeg ved godt, at Man U har vundet den lille pokal, men bortset fra det, er I så enige? Vil I hellere vinde Europa League end at slutte i top-4? Jeg synes det var lidt interessant at tænke over i hvert fald.
Ja. De har vundet en lille pokal, men kan med en sejr over Ajax vinde en stor pokal. Og det er lig med succes. Man kan jo kun vinde de turneringer man deltager i.

Top 4 er kun økonomisk interessant. Der uddeles ingen pokaler til 4. pladsen. Men top 4 har jo vist sig at være afgørende for mange klubber i bestræbelserne på at tiltrække de bedste spillere.

Vi ville jo også have haft en fantastisk sæson sidste år, hvis vi havde vundet de to finaler. Linjen mellem fiasko og succes er hårfin.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 18. maj, 2017 01:46

Men nu er top-4 jo ikke kun gældende for 4. pladsen, der er jo også 3. og 2. pladsen. Jeg synes også, at succes i Europa League er et godt succeskriterie, så jeg er enig med Bischoff, men jeg syntes det var interessant at høre andre om de fx hellere ville nappe en 2. plads i Premier League ligesom Tottenham. En 2. plads i PL viser jo fx, at man er bedre på vej der end en Europa League sejr gør.
Corner taken quickly...

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 18. maj, 2017 01:48

perpig skrev:Det er vist kun fordi det er Manchester U det drejer sig om, at man overhovedet kan stille det spørgsmål!!
Det synes jeg er noget sludder, du skriver.
Corner taken quickly...

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » torsdag, 18. maj, 2017 06:55

Det er da en interessant diskussion. For vil man også foretrække en 17. plads plus EL-trofæet (og Liga Cup'en) frem for en 2. plads og ingen trofæer?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » torsdag, 18. maj, 2017 07:37

AJ skrev:Det er da en interessant diskussion. For vil man også foretrække en 17. plads plus EL-trofæet (og Liga Cup'en) frem for en 2. plads og ingen trofæer?
Umiddelbart er mit svar et rungende JA! Jeg vil altid hellere have trofæer end sekundære placeringer. Men hvis 2. pladsen er udtryk for, at man har spillet med om titlen helt frem til sæsonafslutningen, så ville jeg nok have foretrukket det sæsonforløb. Det ændrer dog ikke ved, at jeg efter sæsonen hellere vil stå med trofæer.
Kloppite

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » torsdag, 18. maj, 2017 12:19

texy skrev:
AJ skrev:Det er da en interessant diskussion. For vil man også foretrække en 17. plads plus EL-trofæet (og Liga Cup'en) frem for en 2. plads og ingen trofæer?
Umiddelbart er mit svar et rungende JA! Jeg vil altid hellere have trofæer end sekundære placeringer. Men hvis 2. pladsen er udtryk for, at man har spillet med om titlen helt frem til sæsonafslutningen, så ville jeg nok have foretrukket det sæsonforløb. Det ændrer dog ikke ved, at jeg efter sæsonen hellere vil stå med trofæer.
Dvs. et rungende MÅSKE ;)

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » torsdag, 18. maj, 2017 12:43

Interessant diskussion, men jeg må sige, at jeg er enig med Bischoff. Man.utd. har haft en markant bedre sæson end os, hvis de vinder Europa League. To trofæer og Champions League. Jeg synes faktisk, det er indiskutabelt.

Diskussionen omkring en 17. plads og Europa League-trofæet frem for en andenplads i ligaen synes jeg er anderledes. Her ville jeg vælge at blive nummer to i ligaen.
Liverpool Football Klopp

Besvar