Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redmaniac » søndag, 17. dec, 2017 13:47

Milan skulle da vist have overvejet at investere i en dygtigere og mere erfaren træner i forbindelse med, at de gik transferamok i sommers - tankevækkende, at de får så lidt ud af et så spændende materiale.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » søndag, 17. dec, 2017 14:12

Redmaniac skrev:Milan skulle da vist have overvejet at investere i en dygtigere og mere erfaren træner i forbindelse med, at de gik transferamok i sommers - tankevækkende, at de får så lidt ud af et så spændende materiale.
Ikke så overraskende i min verden. Det tager tid at spille et helt nyt hold sammen. Derudover er de oppe imod hold i Roma, Napoli, Inter, Juventus og Lazio, som min. har trupper der er på samme niveau som Milans. Potentialet i Milans trup er dog muligvis større end hos et par af konkurrenterne.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 17. dec, 2017 14:34

Jeg er nu ikke helt enig i den betragtning. Milan har investeret i en række overhypede spillere, bedst eksemplificeret ved Rodriguez og Andre Silva. Læg dertil, at en række af de større prominente navne i Bonucci og Biglia har set deres bedste dage, så begynder man at se tegningerne til, hvorfor det nuværende Milan hold ikke kan kæmpe med i toppen.

Dermed ikke sagt, at kontinuitet og evner på trænerbænken ikke spiller ind. Der bør man blot spejde til bysbørnene fra Inter for at se, hvad en kompetent træner kan opnå med et lettere beskedent spillermateriale.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redmaniac » søndag, 17. dec, 2017 15:24

Det tager naturligvis tid at spille et helt hold sammen, men vi er altså efterhånden halvvejs inde i sæsonen. Jeg vil dog gerne medgive, at toppen i Serie A er meget konkurrencepræget, men Milan er immervæk 8 point efter 5. pladsen.

@ RGF

Jeg ved ikke helt, om jeg køber argumentet gående på Biglia og Bonuccis alder. Biglia er fra 1986 og har i mine længe været blandt de bedre defensive midtbanespillere i Seria A. Bonucci var der vist bred konsensus om, at han var den bedste midterforsvarer i verden i sidste sæson - naturligvis som en del af et disciplineret og taktisk dygtigt Juventus mandskab.

Andre Silva er vel stadigvæk at regne for et talent, men stadig spændende i mine øjne.
Ricardo Rodriguez kan til gengæld være nat og dag.

Det kunne dog have været sjovt at se, hvad Spalletti kunne have drevet det til med samme materiale.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 19. dec, 2017 11:47

Redmaniac skrev:Det tager naturligvis tid at spille et helt hold sammen, men vi er altså efterhånden halvvejs inde i sæsonen. Jeg vil dog gerne medgive, at toppen i Serie A er meget konkurrencepræget, men Milan er immervæk 8 point efter 5. pladsen.

@ RGF

Jeg ved ikke helt, om jeg køber argumentet gående på Biglia og Bonuccis alder. Biglia er fra 1986 og har i mine længe været blandt de bedre defensive midtbanespillere i Seria A. Bonucci var der vist bred konsensus om, at han var den bedste midterforsvarer i verden i sidste sæson - naturligvis som en del af et disciplineret og taktisk dygtigt Juventus mandskab.

Andre Silva er vel stadigvæk at regne for et talent, men stadig spændende i mine øjne.
Ricardo Rodriguez kan til gengæld være nat og dag.

Det kunne dog have været sjovt at se, hvad Spalletti kunne have drevet det til med samme materiale.
et halvt år er ingenting med mange nye spillere, jeg fremhæver altid Zidane og Figo da de kom til Madrid de var ikke flyvende det første halve år og de var begge de eneste nye spillere i offensiven og burde have relativt nemt ved at falde til og de var de to bedste i verden dengang så det var ikke fordi de bare ikke havde det i sig.
Torres syntes jeg også først var rigtig god efter juleperioden, det havde måske også noget med taktikken at gøre fordi vi skulle starte i 4-4-2 i alle sæsoner dengang for så gå til 4-2-3-1 senere :wall:
Eller Oxlade der var et godt stykke tid om at komme i gang for os i år. Så er der Salah, men der er jo undtagelser til alle regler.

Og jeg tror at jo flere nye spillere jo længere tid tager det at spille dem sammen. Da Mourinho overtog Chelsea i sin tid var han også mega heldig at Claudio Ranieri lige havde brugt et år på at træne en masse nye spillere sammen i et system der passede rigtig godt til Mourinho, CR havde gjort en masse af JM's hårde arbejde og deri ligger en stor del af forklaringen på hvorfor JM kunne gøre det så godt i sin første sæson i Chelski. Selvfølgelig kommer ingen trænere sovende til noget.

Oven i alt det er momentum, når en spiller kommer til en ny klub er det hele nyt og farligt og der kan gå tid før han begynder at tro på at det bliver rigtig godt.

Så i min verden skal man se mere på de sidste to måneder af sæsonen for at kunne vurdere om der er bund i projektet, hurtig succes er ikke nødvendigvis en god ting.

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Champen » tirsdag, 19. dec, 2017 22:36

Det passer mig ganske fint at Arsenal trækker den ene skade efter den anden inden på fredag. Først Giroud og nu Coquelin
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14390
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 19. dec, 2017 23:09

Champen skrev:Det passer mig ganske fint at Arsenal trækker den ene skade efter den anden inden på fredag. Først Giroud og nu Coquelin
Det gør da deres trup smallere men jeg tror nu næppe de to var tiltænkt ret meget spilletid på fredag alligevel
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Champen » tirsdag, 19. dec, 2017 23:38

Emmy skrev:
Champen skrev:Det passer mig ganske fint at Arsenal trækker den ene skade efter den anden inden på fredag. Først Giroud og nu Coquelin
Det gør da deres trup smallere men jeg tror nu næppe de to var tiltænkt ret meget spilletid på fredag alligevel
Må indrømme at med vores statistik af på mål lukket ind på dødbolde, er jeg glad og tilfreds med Giroud ikke er med fredag. Manden er stærk som en okse
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jeppe » onsdag, 20. dec, 2017 06:44

Hvordan ser vores statistik egentlig ud i år på dødbolde i år, er der nogen der ved det?


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Champen » onsdag, 20. dec, 2017 22:13

Fantastisk mål af Bristol City! Wow en kasse! Den skal bare køres hjem så Scumchester ryger ud!!
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11345
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 20. dec, 2017 22:53

Champen skrev:Fantastisk mål af Bristol City! Wow en kasse! Den skal bare køres hjem så Scumchester ryger ud!!
AND THEY 'RE OUT!! :D :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Champen » onsdag, 20. dec, 2017 22:56

Cynwal skrev:
Champen skrev:Fantastisk mål af Bristol City! Wow en kasse! Den skal bare køres hjem så Scumchester ryger ud!!
AND THEY 'RE OUT!! :D :D
Bye now Scumchester & Boring Mourinho! Simpelthen en fantastisk fodboldkamp, kæmpe respekt til Bristol for at turde spille fodbold og ikke bare pakke sig!! Pitch Invasion af Bristols fans! :alcohol:
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Hr. Drejer
Indlæg: 13786
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 21. dec, 2017 00:39

Cynwal skrev:
Champen skrev:Fantastisk mål af Bristol City! Wow en kasse! Den skal bare køres hjem så Scumchester ryger ud!!
AND THEY 'RE OUT!! :D :D
:laughin: :alcohol: :laughin:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5553
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 23. dec, 2017 17:51

Man ved bare, at man har goooood tid, når man har tid til at bladre hele vejen ned gennem livescore.com, og under League 1 finder ud af, at Wigan har en spiller, der hedder Max Power :)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
McHelmer
Indlæg: 384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 19:42
Geografisk sted: Nykøbing F
Alder: 62

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McHelmer » lørdag, 23. dec, 2017 18:04

Sledgehammer skrev:Man ved bare, at man har goooood tid, når man har tid til at bladre hele vejen ned gennem livescore.com, og under League 1 finder ud af, at Wigan har en spiller, der hedder Max Power :)
:-D

Sendt fra min SM-J510FN med Tapatalk

Besvar