Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 01. mar, 2018 20:40

texy skrev:
Jesper skrev:Sådan som VAR var igår, så mister jeg altså alt for forbold, ift hvad jeg har elsket i hele mit liv. Jeg synes det var under al kritik. Det har intet med det spil at gøre, som jeg kender det. Jeg er meget pro Poch har det her angår: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... ttino.html

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg er lige så træt af managers og spillere, der tuder over VAR, som jeg er af diving, fejldomme, Patrice Evra, Ferguson, Mourinho, Roy Keane og alt muligt andet, der igennem tiden har manipuleret et godt spil som fodbold til ikke længere kun at blive afgjort på banen.

VAR fungerede i mine øjne fint i går. Igen endte det med korrekte kendelser. Det kan naturligvis blive bedre, men 5 minutters tillægstid i første halvleg i stedet for et enkelt eller to, er en billig pris for retfærdighed.
Helt enig. Imo er det helt godnat ikke at benytte sig af teknologien, når den nu er der. Selvfølgelig skal man ikke gennemse hver eneste lillebitte kendelse, men lur mig om ikke man snart får fundet et passende niveau. Ret beset er der vel ingen, der har glæde af at kampe og potentielt titler bliver afgjort på åbenlyse fejlkendelser?

Jeg tror det kommer til at gå med VAR som det gik, da broen afløste Storebæltsfærgerne. I starten var det åh så forfærdeligt at man ikke længere kunne få sin sure kop Storebæltskaffe, men i dag er der næppe nogen der ønsker sig de "gamle dage" tilbage.

Og så skal vi vel håbe på en ny City-sejr; den vil sende Arsenal definitivt ud af top 4 kampen.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

mortenbak
Indlæg: 3100
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » torsdag, 01. mar, 2018 21:01

Bum 0-1!
Hvorfor er der så få tilskuere på Emirates ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » torsdag, 01. mar, 2018 21:02

Der er godt nok tomt og dødt, ja. Folk har vel bare fået nok.

Tror i på Wenger bliver endnu en sæson?
Billede

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 01. mar, 2018 21:04

Er vi vidne til en storklubs fald?

Måske er det begyndelsen på en lang deroute for Arsenal.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Hagman
Indlæg: 679
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 19:52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hagman » torsdag, 01. mar, 2018 21:07

Ja, lad City vinde resten af deres kampe, så Liverpool får æren af at være det eneste hold der vandt over dem :)

Er der nogen der ved, hvorfor er der blå striber på banen?
Der er jo ikke sne eller noget.
...jeg har lige tændt TV'et :)
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MP » torsdag, 01. mar, 2018 21:08

texy skrev:
Jesper skrev:Sådan som VAR var igår, så mister jeg altså alt for forbold, ift hvad jeg har elsket i hele mit liv. Jeg synes det var under al kritik. Det har intet med det spil at gøre, som jeg kender det. Jeg er meget pro Poch har det her angår: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... ttino.html

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg er lige så træt af managers og spillere, der tuder over VAR, som jeg er af diving, fejldomme, Patrice Evra, Ferguson, Mourinho, Roy Keane og alt muligt andet, der igennem tiden har manipuleret et godt spil som fodbold til ikke længere kun at blive afgjort på banen.

VAR fungerede i mine øjne fint i går. Igen endte det med korrekte kendelser. Det kan naturligvis blive bedre, men 5 minutters tillægstid i første halvleg i stedet for et enkelt eller to, er en billig pris for retfærdighed.
Jeg er uenig i at VAR fungerede fint. Jeg synes faktisk det ændrede dommerens korrekte kendelser til nogen forkerte. Spurs’ først mål synes jeg ikke skulle være annulleret og deres straffespark blev i mine øjne (og diverse kommentatorer) begået uden for feltet.
Bevares begge kendelser kan diskuteres, men når det så er en 50/50 kendelse, så lad da dommerens skøn være gældende. Ellers skal Clattenburg, Moss, Friend og alle de andre jo være dem der sidder bag skærmen og så kan det være en praktikant der løber rundt på banen.

Er ikke imod VAR i fremtiden. Jeg glæder mig da til at der kommer mere styr på offside kendelser og diving. Men som fodboldreglerne er formuleret lige nu, så er der bare meget subjektivitet involveret (som vi oplevede mod Spurs)
Bedømt ud fra Spurs-Rochdale kampen, så synes jeg VAR havde al for stor indflydelse på spillet. Men det er da uden tvivl svært at finde den rette balancegang, så forhåbentlig lykkes det inden for en overskuelig årrække


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 01. mar, 2018 21:14

Shit, de spiller godt, Shitty :clap: Ingen skam at slutte bag dem i tabellen.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » torsdag, 01. mar, 2018 21:18

Av av av Arsenal
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

AJJ
Indlæg: 2413
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » torsdag, 01. mar, 2018 21:19

Jo jo - men Arsenal er jo også helt væk.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » torsdag, 01. mar, 2018 21:20

Sane er en super, super spiller! Og jeg synes et eller andet sted at det er synd at Wenger skal have det sortie. Jeg kan ikke forestille mig andet

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 01. mar, 2018 21:22

Man C er ren verdensklasse!

Det er så fortjent at de vinder ligaen. De er lige en klasse eller to over resten.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 01. mar, 2018 21:31

Haha, de opregner lige 3 punkter, hvor City er bedre end Arsenal. Man kan vel egentlig sammenfatte det til: Forsvar, midtbane og angreb... :)

Imponerende at vi kunne skille dem ad i en times tid på Anfield.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJJ
Indlæg: 2413
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » torsdag, 01. mar, 2018 21:38

Glæder mig til at se, hvad City kan, når de bliver matchet mod PSG, Barca, real, Bayern M. Bortset fra os på Anfield, har ingen jo budt dem op til dans endnu... Hvor gode er de?

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 01. mar, 2018 21:42

AJJ skrev:Glæder mig til at se, hvad City kan, når de bliver matchet mod PSG, Barca, real, Bayern M. Bortset fra os på Anfield, har ingen jo budt dem op til dans endnu... Hvor gode er de?
De er i hvert fald et par niveauer over resten af PrL ... som har 5 hold mellem de sidste 16 i ChL og formentlig mindst 3-4 mellem de sidste 8. Så de må være temmelig gode.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJJ
Indlæg: 2413
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » torsdag, 01. mar, 2018 21:52

Sledgehammer skrev:
AJJ skrev:Glæder mig til at se, hvad City kan, når de bliver matchet mod PSG, Barca, real, Bayern M. Bortset fra os på Anfield, har ingen jo budt dem op til dans endnu... Hvor gode er de?
De er i hvert fald et par niveauer over resten af PrL ... som har 5 hold mellem de sidste 16 i ChL og formentlig mindst 3-4 mellem de sidste 8. Så de må være temmelig gode.
Bestemt - men de mangler at bevise sig i Europa. Men det kunne sagtens blive i år.

Besvar