Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 13. mar, 2018 23:47

Wormie skrev:Mon han laver en conto og prøver at blive fyret.

Har siger jo direkte at united er en dårlig fodbold klub som ikke kan vinde i champions league.

Han siger pretty much også det ikke er hans skyld men at spillerne bare er for dårlige.

Og så pisser han lige på alt hvad united står for i samme ombæring :D

Var seriøst blevet stjernetosset hvis Klopp nogensinde lavede sådan et interview.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 13. mar, 2018 23:54

Han er jo blevet sindsyg.

Ikke bare de ting han siger idag, men også det, at han INGEN hæmninger har med at kritisere andre mennesker på det groveste - Conte matchfixer, og De Boer er den værste manager i Premier League.

Lad mig citere Conte: Ussel, lav lille mand. Fy for helvede.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

AndersF
Indlæg: 403
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 17:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndersF » onsdag, 14. mar, 2018 00:21

Er der nogen der ved om vores u19 hold i CL mod City bliver vist på TV?? De viste kampen i sidste runde :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Christian
Indlæg: 49
Tilmeldt: tirsdag, 28. aug, 2012 15:42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Christian » onsdag, 14. mar, 2018 08:07

AndersF skrev:Er der nogen der ved om vores u19 hold i CL mod City bliver vist på TV?? De viste kampen i sidste runde :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

De skulle gerne vise den på TV3 Sport

Bøgvad
Indlæg: 421
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 20:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bøgvad » onsdag, 14. mar, 2018 08:18

Wormie skrev:
Hr. Drejer skrev:
Wormie skrev:Så er der også lige denne nyhed

Har han brækket anklen?
Jeg ved det ikke så ikke andet end det tweet, tror den refere til denne artikkel https://www.mirror.co.uk/sport/football ... e-12181336
Synes jeg så han gik ud?

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » onsdag, 14. mar, 2018 13:36

YNWA! skrev:
Wormie skrev:Mon han laver en conto og prøver at blive fyret.

Har siger jo direkte at united er en dårlig fodbold klub som ikke kan vinde i champions league.

Han siger pretty much også det ikke er hans skyld men at spillerne bare er for dårlige.

Og så pisser han lige på alt hvad united står for i samme ombæring :D

Var seriøst blevet stjernetosset hvis Klopp nogensinde lavede sådan et interview.
Mou har sgu nosser og siger hvad han vil. Men jeg synes det er utrolig dumt


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » onsdag, 14. mar, 2018 14:21

Haha, det han siger er bare "It's not me, it's you"
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Hr. Drejer
Indlæg: 13765
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 14. mar, 2018 14:34

Enten er manden dement, eller også gør han det bevidst. I dag taler alle om hans kommentarer. Ingen taler om hvor dårligt Man U spillede.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » onsdag, 14. mar, 2018 15:23

Det synes jeg ikke er rigtigt Drejer. Det er det man alle dage har snakket om at han gør. Hver gang han taber siger han noget tåbeligt og folk siger han er et geni for at tage fokus væk fra spillere og den dårlige kamp, men det er efterhånden lang tid siden det har fungeret. Nu kommer han med idiotiske kommentarer og man snakker både om hvor elendig fodbold der bliver spillet samtidig med at man så snakker om om han har tabt sutten fuldstændig. manden er efterhånden en stående joke efter min mening.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » onsdag, 14. mar, 2018 15:25



Ikke så slemt som først antaget.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14385
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 14. mar, 2018 16:43

YNWA! skrev:

Ikke så slemt som først antaget.
Hvis han først er klar til træning sidst i april så er han vel færdig for sæsonen. Så det synes jeg ikke du kan konkludere.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » onsdag, 14. mar, 2018 16:59

Emmy skrev:
YNWA! skrev:

Ikke så slemt som først antaget.
Hvis han først er klar til træning sidst i april så er han vel færdig for sæsonen. Så det synes jeg ikke du kan konkludere.
Der står da ikke noget med at han først er klar sidst i april? Han er sikkert klar til de sidste kampe i Premier league vil jeg tro. Ellers har han intet kampform overhovedet til VM.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14385
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 14. mar, 2018 17:37

Der står han er klar til at deltage i træningen næste måned. Det kan jo ligesåvel være den 1. som den 30. Og siden Tottenham melder ud på den måde tror jeg det først er sidst på måneden. Ellers havde de været mere positive og sagt det drejede sig om få uger og at han snart ville være tilbage

Selv en mild skade af den karakter tager typisk min. 4 uger og oftest mere. Og med et VM til sommer så tager Kane næppe nogen chancer bare for ar blive klar til de sidste par kampe. Han spiller næppe flere PL kampe i denne sæson.
Senest rettet af Emmy onsdag, 14. mar, 2018 17:43, rettet i alt 1 gang.
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » onsdag, 14. mar, 2018 17:57

Forestil jer et dilemma, som Kane kan risikere at komme til at stå i. Hvis Spurs ikke klarer sig godt nok, kan det være, at de vil presse ham lidt for at komme tilbage på banen tidligere, end hvad der vil være godt i forhold til et optimalt helingsforløb. Og dermed kan han risikere at gå glip af VM, hvis skaden skulle forværres eller genopstå.

Hvad ville Kane prioritere? Spurs' kvalifikation til CL, eller VM med England?

Synd for Kane. Men jeg begræder ikke, at Spurs også prøver at måtte undvære profiler.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14385
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 14. mar, 2018 18:26

Han skal ikke spille i Spurs næste sæson så jeg tror ikke dilemmaet er særligt stort.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar