Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niche » søndag, 19. aug, 2018 17:56

Hvor har det været en fornøjelse at se United i første halvleg :D


Edit: ooomph beat me to it :D

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 19. aug, 2018 18:11

Overvej der har været United fans der mente at Bailly er bedre end Van Dijk....
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » søndag, 19. aug, 2018 18:14

texy skrev:
Jesper skrev:
texy skrev:
Jesper skrev:
Hr. Drejer skrev:
Jesper skrev:innovative offensive løsninger.
Hvad er forskellen på en innovativ offensiv løsning og en offensiv løsning?
Hehe, et overlap er en offensiv løsning, men i Guardiolas tilfælde, så er der plads til at tænke komplet nyt via indøvede mønstre, andre gange gives spillerne komplet frihed til at putte gadefodbolden ind på banen. Jeg har selv haft lejlighed til at se træning på La Masia under Guardiola og det var noget som jeg aldrig har set før. Og ud fra udtalelser, klip og rapporter, så har det fulgt ham siden dengang.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Med andre ord, så gør han intet nyt i forhold til, hvad han lærte under mesteren Cruyff.

Men ja, Man City er vanvittigt gode. Det bør blive nogle brag igen, når vi skal spille imod dem.
Det er rigtigt, men det er jo ikke ren kopi, det er videreudvikling, sådan som jeg husker Cruyff som træner. Og Cruyff var ej heller unik, idet han også havde sine inspirationskilder.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Synes bare, at der er en forfærdelig tendens til at ophøje Guardiola til noget, han i mine øjne ikke er. Jeg anerkender, at han er en top top træner, som formår at skabe mesterhold ved at købe alt i nærheden og i processen spiller godt, selvom jeg synes, at det er mere seværdigt i Man City end det var i Barca.

Men han kan formentlig ikke redde Stoke, som Pulis kunne. Han kan ikke gøre Valencia til mestre som Rafa kunne, og han kan sgu nok heller ikke vinde CL med Porto, som Mourinho kunne.

Direkte sammenligned med Heynckes i Bayern, står Guardiola i min overbevisning tilbage som den dårligste af de to - både målt på spil og resultater.
Lige præcis, han har kun været træner for top 3 klubber i verden.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niche » søndag, 19. aug, 2018 18:14

YNWA! skrev:Overvej der har været United fans der mente at Bailly er bedre end Van Dijk....
Det mener de forhåbentlig ikke mere... Men de er godt nok noget 'deluded' for det meste, så hvem ved?! ;)

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 19. aug, 2018 18:15

YNWA! skrev:Overvej der har været United fans der mente at Bailly er bedre end Van Dijk....
De har jo ret til at danne deres egne meninger Billede



Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » søndag, 19. aug, 2018 18:16

YNWA! skrev:Overvej der har været United fans der mente at Bailly er bedre end Van Dijk....
Fans er fucking dumme.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » søndag, 19. aug, 2018 18:16

Fowler89 skrev:
texy skrev:
Jesper skrev:
texy skrev:
Jesper skrev:
Hr. Drejer skrev:
Jesper skrev:innovative offensive løsninger.
Hvad er forskellen på en innovativ offensiv løsning og en offensiv løsning?
Hehe, et overlap er en offensiv løsning, men i Guardiolas tilfælde, så er der plads til at tænke komplet nyt via indøvede mønstre, andre gange gives spillerne komplet frihed til at putte gadefodbolden ind på banen. Jeg har selv haft lejlighed til at se træning på La Masia under Guardiola og det var noget som jeg aldrig har set før. Og ud fra udtalelser, klip og rapporter, så har det fulgt ham siden dengang.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Med andre ord, så gør han intet nyt i forhold til, hvad han lærte under mesteren Cruyff.

Men ja, Man City er vanvittigt gode. Det bør blive nogle brag igen, når vi skal spille imod dem.
Det er rigtigt, men det er jo ikke ren kopi, det er videreudvikling, sådan som jeg husker Cruyff som træner. Og Cruyff var ej heller unik, idet han også havde sine inspirationskilder.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Synes bare, at der er en forfærdelig tendens til at ophøje Guardiola til noget, han i mine øjne ikke er. Jeg anerkender, at han er en top top træner, som formår at skabe mesterhold ved at købe alt i nærheden og i processen spiller godt, selvom jeg synes, at det er mere seværdigt i Man City end det var i Barca.

Men han kan formentlig ikke redde Stoke, som Pulis kunne. Han kan ikke gøre Valencia til mestre som Rafa kunne, og han kan sgu nok heller ikke vinde CL med Porto, som Mourinho kunne.

Direkte sammenligned med Heynckes i Bayern, står Guardiola i min overbevisning tilbage som den dårligste af de to - både målt på spil og resultater.
Lige præcis, han har kun været træner for top 3 klubber i verden.
Jeg tror ikke det er nemmere, at være træner for så store hold. Det er bare en anden type job..

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 19. aug, 2018 18:31

Oomph242 skrev:]

Jeg tror ikke det er nemmere, at være træner for så store hold. Det er bare en anden type job..
Det er fuldstændig rigtigt.
Det er heller ikke det samme at være chef i en IT virksomhed som i et byggefirma.

Presset er jo enormt på Pep uanset hvor han er. Der forventes mindst to trofæer pr. sæson.

Og det er lidt svært for mig at holde det imod Guardiola at han har gjort det så godt at han aldrig har måttet tage et job i en mindre klub.

Dog syntes jeg at medierne går lidt i selvsving nogle gange og får det til at lyde som om at han overtog et elendigt Barcelona hold og at Pep opfandt at spillerne på samme hold kunne spille hinanden. Men igen er det er jo ikke Peps skyld, han prøver bare at gøre sit arbejde.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » søndag, 19. aug, 2018 18:49

We want you to stay, we want you to staaayyy

Jose Mourinho, we want you to stay!
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Rio
Indlæg: 114
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2018 17:01
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rio » søndag, 19. aug, 2018 18:50

Det blev sgu pludselig en herlig søndag, når nu United leverer kvalitetsunderholdning i TV'et. Endnu bedre er den følelse jeg har i maven omkring i morgen - fuck jinx; vi vinder, og vi vinder stort.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 19. aug, 2018 18:59

Sådan Brighton!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Champen » søndag, 19. aug, 2018 20:01

Tak til Brighton! Sådan behøves de ikke spille på Anfield på lørdag, nu hvor jeg skal over og se den :D iøvrigt yderst flot af Esbjerg at nappe de 3 point på Brøndby stadion idag.
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 19. aug, 2018 22:03

Rio skrev:Det blev sgu pludselig en herlig søndag, når nu United leverer kvalitetsunderholdning i TV'et.
AMEN !

Jeg skal da til at se Scums kampe hver weekend :D

Man bliver jo lalleglad af underholdningsværdien :love3:

Som jeg sagde til kammerat under kampen... det er jo næsten ligeså godt som når drengene udspiller en modstander, blot uden nogen nerver på.

Lækkert! :D

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA96 » tirsdag, 21. aug, 2018 22:41

PAOK har udlignet til 1 - 1 i Benfica med 12 minutter igen....-:)

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » tirsdag, 21. aug, 2018 23:03

^og den sluttede 1-1. Vi har et spinkelt håb!
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Besvar