Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » fredag, 16. nov, 2018 23:20

Champen skrev:
Thommo skrev:OK, kritikken er af hans mourinho tilgang til tingene(røvsyg fodbold), dernæst hans ignoreren af Højbjerg og Bjelland pga lidt kontroverser. Og ikke udtage de bedste spillere, deriblant Højbjerg, Bjelland, Riza, Boilesen de mest oplagte, især Boile og Riza, er manglet. Stryger med sig højre ben på VB, er godt nok at negligere den vb plads. Ikke at Styger ikke er en hædelig spiller, men han er bare velsagtens kun den 5-7. bedste på den plads.

Og er personligt ligeglad med om dbu tjener 11 mill, for 90-98% ender nok alligevel i lommerne på gribbene i rødt, der synger national sang. så kan børnene rundtom i fodboldklubberne få resterne.

Og lige som slut, jeg håber da Arnesen og Povlsen får ret i deres påstand om at fodbold danmark, glemmer hvor grisk landholdet er(i min optik) når der er gået noget tid, for landsholdet er det bedste, har jeg synes, netop fordi alle er samlet om et hold. Jeg glemmer bare ikke, og er ikke stor fan mere...Men er pro landsholdsfodbold filosofien. Altså uden at få 50-70000 pr kamp, men få 2-4000 pr dag man er med landsholdet. Også selv om eriksen,kjær og zanka så ikke er med.
Synes nu personligt det er blevet langt mere underholdende end under Morten Olsen. Det er jo en smagssag, men kan ærligt ikke se hvem Højbjerg & bjelland skulle slå af på vores start 11’er, de er iøvrigt begge på bænken iaften. Er dog enig med dig omkring manglen af riza.
Har du nogen kilder på at størstedelen går i lommen på “gribbene i rødt”?
56,500kr for en vm kval kamp, inden den nye aftale! tyskerne fik mindre for metal til VM end danskerne fik, alligevel ville de have mer´. Jeg var godt muggen over det det de klynkede i sommers, så kan huske tallet. Men gider reelt ikke søge efter det, for jeg er led og ked af penge har så meget at sige, at jo mindre jeg har med det emne at gøre jo bedre. Men søg evt, på mit bruger navn i denne tråd, for jeg smed links i sin tid kan jeg huske?
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Champen » fredag, 16. nov, 2018 23:29

Thommo skrev:
Champen skrev:
Thommo skrev:OK, kritikken er af hans mourinho tilgang til tingene(røvsyg fodbold), dernæst hans ignoreren af Højbjerg og Bjelland pga lidt kontroverser. Og ikke udtage de bedste spillere, deriblant Højbjerg, Bjelland, Riza, Boilesen de mest oplagte, især Boile og Riza, er manglet. Stryger med sig højre ben på VB, er godt nok at negligere den vb plads. Ikke at Styger ikke er en hædelig spiller, men han er bare velsagtens kun den 5-7. bedste på den plads.

Og er personligt ligeglad med om dbu tjener 11 mill, for 90-98% ender nok alligevel i lommerne på gribbene i rødt, der synger national sang. så kan børnene rundtom i fodboldklubberne få resterne.

Og lige som slut, jeg håber da Arnesen og Povlsen får ret i deres påstand om at fodbold danmark, glemmer hvor grisk landholdet er(i min optik) når der er gået noget tid, for landsholdet er det bedste, har jeg synes, netop fordi alle er samlet om et hold. Jeg glemmer bare ikke, og er ikke stor fan mere...Men er pro landsholdsfodbold filosofien. Altså uden at få 50-70000 pr kamp, men få 2-4000 pr dag man er med landsholdet. Også selv om eriksen,kjær og zanka så ikke er med.
Synes nu personligt det er blevet langt mere underholdende end under Morten Olsen. Det er jo en smagssag, men kan ærligt ikke se hvem Højbjerg & bjelland skulle slå af på vores start 11’er, de er iøvrigt begge på bænken iaften. Er dog enig med dig omkring manglen af riza.
Har du nogen kilder på at størstedelen går i lommen på “gribbene i rødt”?
56,500kr for en vm kval kamp, inden den nye aftale! tyskerne fik mindre for metal til VM end danskerne fik, alligevel ville de have mer´. Jeg var godt muggen over det det de klynkede i sommers, så kan huske tallet. Men gider reelt ikke søge efter det, for jeg er led og ked af penge har så meget at sige, at jo mindre jeg har med det emne at gøre jo bedre. Men søg evt, på mit bruger navn i denne tråd, for jeg smed links i sin tid kan jeg huske?
Var konflikten ikke baseret på nogle sponsor aftaler der skulle overholdes som gik imod spillernes personlige (eller via klubbernes) sponsoraftaler? Og ikke fordi spillerne ville have mere i løn? I øvrigt er jeg enig i at spillerne er overbetalt, jeg har bare ikke forstået det som om de på nogen måde
Har været utilfredse med deres lønninger
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » fredag, 16. nov, 2018 23:53

Jeg følte det som om jeg havde,FOR lange debatter om dette emne i sommers, så er ikke ude efter det igen. Men kort fortalt kunne spillerene bare frasige sig det store honorar, så gætter jeg på dbu var mere forhandlingsvillige omkring sponsor aftaler. hver gang en krone der ryger ind på eriksens millionær konto,så går der en krone fra ungdoms fodbolden. Jeg begriber ikke spillere tænker sådan, om kjær tjener 52 mill i år eller 52,8 mill feks, de sidste 800000 via landsholdet, jeg er imod at tjene de sidste 800000, som kunne gøre mere gavn andet sted i ungdomsafdelingerne, hvor pengene reelt har værdi.

P.S og så kan kjær godt være fornærmet på strejke landsholdet, men det er dog pga dem de overhovedet er rykket i A gruppen,
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » lørdag, 17. nov, 2018 08:20

Jeg må da sige, at når der nu skal være landskamppause, så foretrækker jeg Nations League fremfor venskabskampe, da man tydeligt kan se, at der ydes mere på banen, der spilles i højere tempo og generelt bare bedre fodbold. Skader vil der altid være risiko for.
Vi må da få nogle spillere hjem med et ekstra skud selvtillid efter stærke præstationer af Gini og VvD mod Frankrig, et sejrsmål i sidste minut af Salah og startpladser og sejr til Alissom og Firmino.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 17. nov, 2018 09:42

Jeg forstår simpelthen ikke de grundlæggende principper med Nations League og 1. og 2. division, hvis man kan kalde det det? Er der en det kan forklare?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Kvik_70
Indlæg: 101
Tilmeldt: fredag, 02. mar, 2012 10:55
Geografisk sted: Det mørke vestjylland
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kvik_70 » lørdag, 17. nov, 2018 15:15

Jesper skrev:Jeg forstår simpelthen ikke de grundlæggende principper med Nations League og 1. og 2. division, hvis man kan kalde det det? Er der en det kan forklare?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Du kan evt. se denne korte video, synes egentlig den beskriver det okay https://www.dr.dk/sporten/fodbold/lands ... -dog-noget
This is supposed to be a happy occasion! Let's not bicker and argue over who killed who...

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 17. nov, 2018 21:59

Det er et meget boldfast hold Mancini kan mønstre. Jorginho, Veratti og Insigne kombinerer flot.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » søndag, 18. nov, 2018 15:27

kane, sterling og rashford i front for England. Jeg tror jeg holder med Kroatien.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » søndag, 18. nov, 2018 15:41

jørgen lk skrev:kane, sterling og rashford i front for England. Jeg tror jeg holder med Kroatien.
Det bliver sku nok en 0 - 0'er

Gomez og Lovren i hver ende.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » søndag, 18. nov, 2018 22:29

Shaqiri :clap:

Hold kæft hvor har han været god iaften mod Belgien, 2 assists og så sætter han også lige 5-2 målet op.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » mandag, 19. nov, 2018 08:25

Skovdal skrev:Shaqiri :clap:

Hold kæft hvor har han været god iaften mod Belgien, 2 assists og så sætter han også lige 5-2 målet op.
Ja, han er efterhånden svær at komme uden om i startopstillingen. Hold da op en kamp, der bliver altså gået noget mere til den og spillet væsentligt bedre fodbold i Nations League end i de tidligere venskabskampe.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 20. nov, 2018 23:42

Både Neymar og Mbappé blev skiftet ud med skader i dagens kampe for henholdsvis Brasilien og Frankrig. Neymar efter 8 min, med noget der mindede om en lysken skade og Mbappé med det der kunne være en skulderskade efter ca. 30 min.

Ville ikke være helt dårligt hvis begge var ude når vi skal møde dem.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » lørdag, 24. nov, 2018 14:34

Manchester united og real madrid har noget tilfældes.

Billede
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 24. nov, 2018 17:30

Nu må Kovac da snart få sparket i Bayern München.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 24. nov, 2018 18:14

Vi må ikke glemme at fryde os over Uniteds 0-0'er hjemme mod Palace... :lol:

Besvar