Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 10. feb, 2019 17:32

Det er sgu lidt en joke at City har det så nemt. De spiller jo stort set altid uden modstander. Det er ingen sag at se så verdensklasse ud når de gang på gang møde modstandere der bare giver op på forhånd
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 10. feb, 2019 17:34

Foran 4-0 mod Chelsea. Men de synger om Liverpool. Ja okay.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » søndag, 10. feb, 2019 17:41

Icipher skrev:
Kasper88 skrev:At Chelsea er dårlige defensivt, fik jo bevis på mod Bournemouth. Man City (latterlige sugardaddyklub) har jo ikke tabt deres point mod tophold, men mod bund og midterhold. Jeg væmmes bare over, at den klub køber sig til trofæer. Lad os sætte en stopper for det i denne sæson og så håbe, at FFP sætter en stopper for Man Citys fremtid. De skal forblive med blot at være en parentes i engelsk fodbolds historie, fældet af FFP og deres ejers brud på menneskerettighederne.
Tror ikke du skal regne med at FFP fælder noget som helst - det er en joke af dimensioner.
Det er nok snarere også et naivt håb end en tro, for du har helt sikkert ret. En joke af dimensioner og en joke af dimensioner, at Man City får lov at arbejde udenom deres regelsæt.
Corner taken quickly...

Tressy
Indlæg: 138
Tilmeldt: lørdag, 21. jan, 2017 15:33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Tressy » søndag, 10. feb, 2019 17:44

Nu bliver jeg måske overdøvet af min kærestes kævlen, men er der ikke ufatteligt stille på trods af 4-0?

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » søndag, 10. feb, 2019 17:45

Læg i øvrigt mærke til stemningen (eller mangel på samme). De er foran 4-0 og det er Chelseas fans man kan høre. Pinligt.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 10. feb, 2019 17:45

Tressy skrev:Nu bliver jeg måske overdøvet af min kærestes kævlen, men er der ikke ufatteligt stille på trods af 4-0?

Jo. Det eneste de synger om er Liverpool.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » søndag, 10. feb, 2019 17:45

Tressy skrev:Nu bliver jeg måske overdøvet af min kærestes kævlen, men er der ikke ufatteligt stille på trods af 4-0?
You beat me to it. Der er altid stille på det medløberstadion, men det er sgu pinligt. Der ser også ud til at være en del tomme sæder. Intet nyt under solen der.
Corner taken quickly...

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » søndag, 10. feb, 2019 17:54

YNWA! skrev:
Tressy skrev:Nu bliver jeg måske overdøvet af min kærestes kævlen, men er der ikke ufatteligt stille på trods af 4-0?

Jo. Det eneste de synger om er Liverpool.
De har jo ikke andet at synge om. Det må da også føles lidt hult, når man udelukkende har købt sig til succes. Der er ingen historie, ingen opbygning, ingen investeringer, salg af talenter og des lige. Det er ren olie milliarder og det ved deres "fans" jo inderst inde godt. Som sagt håber jeg, at de forbliver en parentes i engelsk fodbolds historie, for den skævvridning og inflation, de har sparket ind i ligaen, er der ingen charme, benovelse eller vigtigst af alt, respekt omkring.
Corner taken quickly...

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » søndag, 10. feb, 2019 17:58

City er bare en forfærdelig klub, med ræderlige fans som har mere travlt med alle andre end dem selv. Dem og Chelsea er efterhånden nummer et og to på min hadeliste. United respekterer jeg, de er en fodboldklub. Men de to der... fy for ind i helvede.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 10. feb, 2019 18:14

Sarri bliver snart fyret
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 10. feb, 2019 18:20

De pointtab mod Leicester og West Ham kan blive rigtig dyre.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Mandal
Indlæg: 104
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:32
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mandal » søndag, 10. feb, 2019 18:27

YNWA! skrev:De pointtab mod Leicester og West Ham kan blive rigtig dyre.
Selvfølgelig kan de det, men hvis vi ender med at blive to'er med f.eks 95 point, så er det mere bare at tage hatten af for at City er sindsygt gode...

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » søndag, 10. feb, 2019 18:47

6-0 og stadig ingen lyd og stemning på Emptihad. Der kommer lidt desperate forcerede krampetrækninger af og til, men de udmunder aldrig i andet. Det er omtrent ligeså rystende, at et stadion kan være så atmosfæreforladt som resultatet er rystende. Da de sang højest, handlede det om Steven Gerrard og deres patetiske forsøg på at få en rivalisering med Liverpool op at stå. Det kommer jo aldrig til at ske.
Corner taken quickly...

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » søndag, 10. feb, 2019 18:49

Mandal skrev:
YNWA! skrev:De pointtab mod Leicester og West Ham kan blive rigtig dyre.
Selvfølgelig kan de det, men hvis vi ender med at blive to'er med f.eks 95 point, så er det mere bare at tage hatten af for at City er sindsygt gode...
...til at købe ind for ulovlige sugardaddy penge.*
Corner taken quickly...

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 10. feb, 2019 18:54

Kasper88 skrev:
Mandal skrev:
YNWA! skrev:De pointtab mod Leicester og West Ham kan blive rigtig dyre.
Selvfølgelig kan de det, men hvis vi ender med at blive to'er med f.eks 95 point, så er det mere bare at tage hatten af for at City er sindsygt gode...
...til at købe ind for ulovlige sugardaddy penge.*
Ro på Kasper. Ja City har brugt mange penge, men man må også tage hatten af for det hold.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar