Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 05. mar, 2019 22:55

Fryder mig over, at Ramos tog en karantæne i denne kamp, fordi han regnede med, at Real Madrid gik videre. At han så tilmed er så småtbegavet, at han inden kampen indrømmer det, det undrer mig ikke, han ser virkelig også småtbegavet ud. Dejligt at Real er ude og det bed ham i røven. Han er så vammel.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » onsdag, 06. mar, 2019 21:41

Shit de scum-drenge ligger jo mere ned end de står op i Paris. Kom nu PSG, det er lidt for spændende nu.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » onsdag, 06. mar, 2019 22:49

Hvad sker der for det straffe?

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 06. mar, 2019 22:50

Hold kæft en fucking joke mand. Der røg al min begejstring for VAR. En fejldom af historiske dimensioner
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mugge » onsdag, 06. mar, 2019 22:52

Emmy skrev:Hold kæft en fucking joke mand. Der røg al min begejstring for VAR. En fejldom af historiske dimensioner
Hvordan fejldom?

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » onsdag, 06. mar, 2019 22:52

Vanvittigt at de går videre på den måde. De har jo intet haft, men har fået tre mål foræret.

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pede » onsdag, 06. mar, 2019 22:52

Vanvittigt PSG ikke har lukket og slukket det for længe siden.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 06. mar, 2019 22:53

Mugge skrev:
Emmy skrev:Hold kæft en fucking joke mand. Der røg al min begejstring for VAR. En fejldom af historiske dimensioner
Hvordan fejldom?
Så du synes der er straffe?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mugge » onsdag, 06. mar, 2019 22:55

Emmy skrev:
Mugge skrev:
Emmy skrev:Hold kæft en fucking joke mand. Der røg al min begejstring for VAR. En fejldom af historiske dimensioner
Hvordan fejldom?
Så du synes der er straffe?
Det behøver jeg sådan set ikke forholde mig til - men ja, det synes jeg.
Jeg er mere interesseret i, at du begrunder hvorfor det er en historisk fejldom. Du skriver det som en konstatering.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 06. mar, 2019 22:57

Skandaløst at dommeren på den måde afgør kampen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » onsdag, 06. mar, 2019 23:15

Der er ikke straffe hvis man spørger mig...
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 07. mar, 2019 00:14

Nøh hvor jeg hader det lorte hold, hvordan kan man parkere bussen og så få foræret 3 mål, med deres held trækker de nok Porto nu , og nu skal ogs hyldes for at parkere bussen så dybt at mourinho vill bliv3 våd i bukserne.
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 07. mar, 2019 00:19

Rolig nu. Vi trækker dem i næste runde og slår dem ud. Nøjagtig lige som sidst. Remember :)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » torsdag, 07. mar, 2019 08:44

Jeg har læst en del engelske aviser. De fleste er enige om, at grunden til at der blev dømt straffe er den, at den ramte ham på armen samtidigt med at han på bedste ishockey maner gjorde sig stor. Det er åbenbart strafbart. Mener nogle, for forskellige dommere er faktisk uenige. Og tilsyneladende er det et UEFA direktiv, der har ændret opfattelsen af reglerne, ikke selve reglerne.
Jeg synes fodbolden som sport gør det unødigt svært for sig selv nogle gange. Kan I huske Simon Povlsen, der var tændstik, når han skulle forsvare et skud? Det skulle nødigt ende der efter min mening.


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11305
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » torsdag, 07. mar, 2019 08:50

Jesper skrev:Jeg har læst en del engelske aviser. De fleste er enige om, at grunden til at der blev dømt straffe er den, at den ramte ham på armen samtidigt med at han på bedste ishockey maner gjorde sig stor. Det er åbenbart strafbart. Mener nogle, for forskellige dommere er faktisk uenige. Og tilsyneladende er det et UEFA direktiv, der har ændret opfattelsen af reglerne, ikke selve reglerne.
Jeg synes fodbolden som sport gør det unødigt svært for sig selv nogle gange. Kan I huske Simon Povlsen, der var tændstik, når han skulle forsvare et skud? Det skulle nødigt ende der efter min mening.


Sent from my iPad using Tapatalk
Der ændres på reglerne fra næste sæson, netop for at spillere ikke behøver at gemme armene bag ryggen når de går ud for at blokere. I dette tilfælde må der blive dømt efter, hvorvidt man mener armen er i en naturlig position eller ej, og det er jo ikke noget man kan afgøre sort/hvidt. Så vi er igen i et af de tilfælde, hvor den kan dømmes, men den kan også undlades at blive dømt, og begge dele er lige rigtigt/forkert.

Jeg vil dog glæde mig over, at den ene af deltagerne i Snydepelse-klubbernes top 2 røg ud allerede i 8. delsfinalen. ....og som Ole Gunner Re dit hår efterhånden emulerer Mourinho mere og mere, så spår jeg dem ikke stor succes. De skaber jo INTET på en fodboldbane, hvis ikke det bliver foræret til dem!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar