Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mugge » torsdag, 04. apr, 2019 09:08

Red Man Walking skrev:
Kasper88 skrev:Mig en gåde, at der gang på gang er så stemningsforladt og så mange tomme sæder på Etihad. De lyver uden tvivl om deres attendances kamp efter kamp.

Eller nej, det er mig egentlig ikke nogen gåde, men det er til gengæld pinligt.
Mon ikke de snart begynder at hyre folk til at fylde de tomme sæder (hvis de ikke allerede gør det). Alt er jo til salg for penge (olie)BilledeBilledeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
De har i hvert fald på et tidspunkt foræret billetter væk på byens universiteter mm.

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 04. apr, 2019 11:27

Oomph242 skrev:
Jesper skrev:Jeg ser det som et marathon, det her kapløb. City har altså 9 kampe på cirka 30 dage. Det her er blot den anden. De første kampe vil de uundgåeligt vinde, men derefter både håber og forventer jeg at der vil komme en kamp eller to, hvor kræfterne måske kun er 95 %, og så vil der opstå åbninger for deres modstandere.


Sent from my iPad using Tapatalk
De har bredden i orden desværre og de fleste de møder er overkommelige modstandere. Jeg har ikke den store tiltro til de fejler.
Og de har erfaringen. De har prøvet det før. Vi smed det i vores dårlige periode i februar.

Den eneste mulighed for os, er kampen mod Man U. Men der mangler kun 6 kampe, så det ser meget mørkt ud for os.

Men hende den fede har endnu ikke sunget, så...
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11308
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » torsdag, 04. apr, 2019 12:56

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Jesper skrev:Jeg ser det som et marathon, det her kapløb. City har altså 9 kampe på cirka 30 dage. Det her er blot den anden. De første kampe vil de uundgåeligt vinde, men derefter både håber og forventer jeg at der vil komme en kamp eller to, hvor kræfterne måske kun er 95 %, og så vil der opstå åbninger for deres modstandere.


Sent from my iPad using Tapatalk
De har bredden i orden desværre og de fleste de møder er overkommelige modstandere. Jeg har ikke den store tiltro til de fejler.
Og de har erfaringen. De har prøvet det før. Vi smed det i vores dårlige periode i februar.

Den eneste mulighed for os, er kampen mod Man U. Men der mangler kun 6 kampe, så det ser meget mørkt ud for os.

Men hende den fede har endnu ikke sunget, så...
Man Cheaty var også pænt store favoritter inden CL-Kvartfinalen sidste år på denne tid, men der "blinkede Guardiola først".
Det kan være det sker igen :D
Jeg holder i hvertfald meget nøje øje med deres 3 næste kampe mod Crystal Palace, ude - Spurs, hjemme og Man U, ude.
Til gengæld tror jeg så også, at hvis Man Cheaty går igennem de tre kampe med maks. point, så er løbet kørt for Liverpools mesterskabschance.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA96 » torsdag, 04. apr, 2019 13:19

City tæller deres sæsonkortholdere med i optællingen, uanset om sæsonkortholderen har været på stadion. Det skal dog siges, at det er “lovligt”...-:)

Jeg bed mærke i en kamp, kan ikke lige huske om det var FA-Cuppen el Liga-Cuppen, hvor jeg mener de mødte Bury. Der var ikke et øje på stadion og de opgav der havde været 32.000....-:)

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » torsdag, 04. apr, 2019 17:53

Det er derfor man hellere skal stole på de tal som politiet opgiver i forbindelse med kampene, for det er det rigtige tal, som klubberne skal opgive til dem.

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Dagens Kampe

Indlæg af Red Man Walking » torsdag, 04. apr, 2019 20:28

Mugge skrev:
Red Man Walking skrev:
Kasper88 skrev:Mig en gåde, at der gang på gang er så stemningsforladt og så mange tomme sæder på Etihad. De lyver uden tvivl om deres attendances kamp efter kamp.

Eller nej, det er mig egentlig ikke nogen gåde, men det er til gengæld pinligt.
Mon ikke de snart begynder at hyre folk til at fylde de tomme sæder (hvis de ikke allerede gør det). Alt er jo til salg for penge (olie)BilledeBilledeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
De har i hvert fald på et tidspunkt foræret billetter væk på byens universiteter mm.
....og nu forærer de dem så væk til skolebørn. For god ordens skyld spinner de lige lidt positiv PR til Sterling, nu de er igangBillede

https://www.facebook.com/55435533795859 ... 83?sfns=cl


Sent from my iPhone using Tapatalk

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA96 » torsdag, 04. apr, 2019 20:45

Mon ikke Sterling har fået rabat, der er kun solgt 25.000 billetter til kampen på søndag... :D Selvom City har den 5 største omsætning i verden af klubber, kommer der nok flere fans fra Brighton til kampen :lol: ...

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » fredag, 05. apr, 2019 18:33

Red Man Walking skrev:
Mugge skrev:
Red Man Walking skrev:
Kasper88 skrev:Mig en gåde, at der gang på gang er så stemningsforladt og så mange tomme sæder på Etihad. De lyver uden tvivl om deres attendances kamp efter kamp.

Eller nej, det er mig egentlig ikke nogen gåde, men det er til gengæld pinligt.
Mon ikke de snart begynder at hyre folk til at fylde de tomme sæder (hvis de ikke allerede gør det). Alt er jo til salg for penge (olie)BilledeBilledeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
De har i hvert fald på et tidspunkt foræret billetter væk på byens universiteter mm.
....og nu forærer de dem så væk til skolebørn. For god ordens skyld spinner de lige lidt positiv PR til Sterling, nu de er igangBillede

https://www.facebook.com/55435533795859 ... 83?sfns=cl


Sent from my iPhone using Tapatalk
City har brug for positiv PR efter den storm de har rodet sig ud i, men det er jo tydeligt for enhver, at det er et desperat forsøg på at fylde tomme sæder op.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 06. apr, 2019 19:26

Shiiit Bayern er godt nok ved at vise Dortmund hvem der er Bundesligaens bedste hold :shock: 4-0 ved pausen ... :gunfire:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 07. apr, 2019 12:36

Diego Costa lavede en...nå ja, en Diego Costa i går. Han er altså en ener i international fodbold!

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11308
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 07. apr, 2019 17:58

Rent egoistisk: Det glæder mig, at Wolverhampton fører 1-0 i pausen mod Watford i FA cup-semifinalen. Jeg kan godt leve med, hvis alle Wolves spillere har hovedet et andet sted, og er bange for skader den 12. maj på Anfield, da jeg håber alle Wolves spillere vil drømme om at spille finalen weekenden efter = 18. maj 2019 :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 10. apr, 2019 21:16

Dejligt mål af agent Suarez :)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Tressy
Indlæg: 138
Tilmeldt: lørdag, 21. jan, 2017 15:33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Tressy » onsdag, 10. apr, 2019 21:32

Prøver Frimann seriøst at argumentere for at der kunne være straffe til McTominay? Den mand.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 10. apr, 2019 21:51

Hård skæbne for Ajax der ellers har domineret hele første halvleg. Det Ajax hold står for alt det som fodbolden idag mangler.

Frankie De Jong er vanvittig god. Han kommer til at blive midtbanegeneral for Barcelona de næste ti år, hvis han holder den kadence han har vist i de sidste tre CL kampe. Et rendyrket talent.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 10. apr, 2019 22:19

Robbie_God_Fowler skrev:Hård skæbne for Ajax der ellers har domineret hele første halvleg. Det Ajax hold står for alt det som fodbolden idag mangler.

Frankie De Jong er vanvittig god. Han kommer til at blive midtbanegeneral for Barcelona de næste ti år, hvis han holder den kadence han har vist i de sidste tre CL kampe. Et rendyrket talent.
De Ligt. David Neres. Dem kommer vi også til at høre meget mere til.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar