Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Red Man Walking » tirsdag, 30. apr, 2019 21:54

mortenbak skrev:
Red Man Walking skrev:
mortenbak skrev:Kom så Ajax!
Magter ikke at møde Tottenham i finalen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Du er tydeligvis ikke tilhænger af hybris-nemesis konceptetBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg erkender blankt at jeg ikke ved hvad det betyder og aldrig har hørt om konceptet før.

Jeg har kun fokus på hvem vi skal slå i chl finalen Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Haha man kunne også sige “hovmod står for fald”Billede Men Ajax er da godt på vej.


Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak
Indlæg: 3075
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 30. apr, 2019 22:23

Red Man Walking skrev:
mortenbak skrev:
Red Man Walking skrev:
mortenbak skrev:Kom så Ajax!
Magter ikke at møde Tottenham i finalen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Du er tydeligvis ikke tilhænger af hybris-nemesis konceptetBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg erkender blankt at jeg ikke ved hvad det betyder og aldrig har hørt om konceptet før.

Jeg har kun fokus på hvem vi skal slå i chl finalen Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Haha man kunne også sige “hovmod står for fald”Billede Men Ajax er da godt på vej.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja kunne godt se den var lidt til “selvfede” side. Men jeg tror sgu vi har en god chance for at slå Messi.

YNWA


Sent from my iPhone using Tapatalk

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 30. apr, 2019 22:39

Det er ikke messi vi skal slå men forsyningerne til ham, Messi er absolut nobody.


Hvis han ikke får bolden. og det er det vi skal vinde kampen
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Oomph242
Indlæg: 5672
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 30. apr, 2019 23:21

Wormie skrev:Det er ikke messi vi skal slå men forsyningerne til ham, Messi er absolut nobody.


Hvis han ikke får bolden. og det er det vi skal vinde kampen
Helt en nobody er man vel ikke med 10 mål og 3 assist i CL... jeg tror vi får rigeligt problemer med Messi i begge kampe.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » onsdag, 01. maj, 2019 08:22

Indtil jeg faldt i søvn i 2. halvleg fremstod Donny van de Beek som den helt store spiller. Man ser tydeligt Spurs' manglende bredde nu, hvor skaderne melder sig, da dén bænk ikke så skræmmende ud, dvs. jeg havde vel knap nok hørt om en af spillerne ?

Når vi nu skal møde Ajax i finalen ;) så tror jeg, at de vil få det rigtig svært med vores pres, fysik og hurtighed, og Barca ligner for den sags skyld også en overmatchning, så vi står vel i den moralske finale mod Barca ? Det er ikke for at lyde overmodig men ud fra, hvad jeg så på TV i går.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 01. maj, 2019 08:52

mortenbak skrev:
Bellamy_fever skrev:Jeg tror mit ur må være bagud... hvad blev resultatet mellem os og Barcelona ? Måske jeg kan nå at odss’e det...
Vi vandt!
Messi er stoppet på topplan og vil nu dedikere sig til at træne U-12 i Liverpool
Sent from my iPhone using Tapatalk
Også på tide han fandt nogle på sin egen størrelse at lege med. ;)

mortenbak
Indlæg: 3075
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » torsdag, 02. maj, 2019 21:30

Hold da op Frankfurt spiller flot bold!
Og hurtigt!!

Edit : Hvert fald de første 30 minutter.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tom_Jorsal
Indlæg: 2120
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 04. maj, 2019 14:51

Tottenham ser sgu ud til at være færdig for i år :D så må Ajax godt lige køre den hjem på onsdag også.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 04. maj, 2019 15:42

Tom_Jorsal skrev:Tottenham ser sgu ud til at være færdig for i år :D så må Ajax godt lige køre den hjem på onsdag også.
Ja, Tottenham har fuldstændig mistet pusten.

Men kampen mod Bournemouth fortæller meget godt, hvorfor jeg ikke ser mange PL kampe disse dage, udover de kampe Liverpool spiller. Bournemouth er jo katastrofal dårlige! Spiller en hel halvleg mod 9 mand og formår stort ikke at skabe en gennemspillet målchance. Det er en skrøne, at Bournemouth er et godt spillende mandskab - de er endnu et midterhold, hvor størstedelen af spillerne besidder fart og fysik, på bekostning af tekniske og taktiske færdigheder.

Der er alt for mange af disse ligegyldige klubber i ligaen, som ødsler penge væk på overvurderede spillere med store tekniske mangler. Steve Cook, Ibe, Verma, King m.fl hold kæft hvor er de ringe!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » lørdag, 04. maj, 2019 17:15

Robbie_God_Fowler skrev:
Tom_Jorsal skrev:Tottenham ser sgu ud til at være færdig for i år :D så må Ajax godt lige køre den hjem på onsdag også.
Ja, Tottenham har fuldstændig mistet pusten.

Men kampen mod Bournemouth fortæller meget godt, hvorfor jeg ikke ser mange PL kampe disse dage, udover de kampe Liverpool spiller. Bournemouth er jo katastrofal dårlige! Spiller en hel halvleg mod 9 mand og formår stort ikke at skabe en gennemspillet målchance. Det er en skrøne, at Bournemouth er et godt spillende mandskab - de er endnu et midterhold, hvor størstedelen af spillerne besidder fart og fysik, på bekostning af tekniske og taktiske færdigheder.

Der er alt for mange af disse ligegyldige klubber i ligaen, som ødsler penge væk på overvurderede spillere med store tekniske mangler. Steve Cook, Ibe, Verma, King m.fl hold kæft hvor er de ringe!
Ja, jeg forstår heller ikke, hvorfor klubber med faktisk sindsyg mange penge at handle og give løn for ikke formår at sammensætte bedre kollektiver, der også kan noget frem ad banen.
Fysik og god kondi kan alle opnå, men man ville gerne se flere hold, der også kan noget fremad banen og dermed også spillemæssigt give større modstand til Top 2 (6) klubberne.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11278
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 04. maj, 2019 18:47

Det føles mærkeligt at holde med et Warnock-stenalderhold, men GO CARDIFF
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11278
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 04. maj, 2019 19:03

Agent Kelly to the rescue!!
Martin Kelly laver selvmål og scorer for Cardiff til 1-1.
....men de er PIVhamrende ringe Cardiff
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » lørdag, 04. maj, 2019 20:09

Fedt at Cardiff og i særdeleshed Neil Warnock er færdige i Premier League, men kunne de forhelvede ikke have ventet til sidste runde så Brighton havde noget at spille for?

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » søndag, 05. maj, 2019 16:15

Mads T. skrev:Fedt at Cardiff og i særdeleshed Neil Warnock er færdige i Premier League, men kunne de forhelvede ikke have ventet til sidste runde så Brighton havde noget at spille for?
Fuldstændig enig, bortset fra at Arsenal formentlig nu møder lidt mindre indædt modstand fra Brighton. Heldigvis fører Chelsea :)
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » søndag, 05. maj, 2019 16:24

Det er så dejligt at se at Manchester united er så piv ringe som de er, det er næsten en lige så stor fornøjelse at se som at se Liverpool spille :)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar