Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Hagman
Indlæg: 679
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 19:52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hagman » søndag, 05. maj, 2019 16:57

HAHAHAHA !!!
United er nu matematisk ikke i stand til at komme i top 4.
Deres sidste kamp på Toilettet bliver ligegyldig :laughin:

For satan hvor er de ringe :clap:
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Red Man Walking » søndag, 05. maj, 2019 17:11

Hagman skrev:HAHAHAHA !!!
United er nu matematisk ikke i stand til at komme i top 4.
Deres sidste kamp på Toilettet bliver ligegyldig :laughin:

For satan hvor er de ringe :clap:
Vildt at vi håbede på at de kunne hjælpe os til mesterskabetBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 05. maj, 2019 18:00

Hagman skrev:HAHAHAHA !!!
United er nu matematisk ikke i stand til at komme i top 4.
Deres sidste kamp på Toilettet bliver ligegyldig :laughin:

For satan hvor er de ringe :clap:
Hu-Hu-Hu-Huddersfield - Jeg kan SLET ikke holde op med at grine. Jeg blev faktisk inspireret til at lave en afstemning i Liverpool FanClub Odense, på deres Facebook side:
https://www.facebook.com/groups/3723645 ... on_generic
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 05. maj, 2019 19:42

Det har altså været en dybt underlig top 4 kamp. Det er som om det har handlet om IKKE at komme i top 4. Vildt dårlige præstationer den seneste tid. Af faktisk alle hold.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 05. maj, 2019 19:48

Arsenal får også kun uafgjort hjemme mod Brighton, der ellers var sikret overlevelse, så Arsenal kan kun matematisk nå Top 4 i sidste runde.

Jeg må sige, at det må være tegn på manglende kvalitet fra 3-6, men jeg tager også hatten af for at allerede nedrykkede hold og hold, der ikke har mere at spille for alligevel nægter at lægge sig ned frivilligt. Det er noget af det fede ved Premier League :clap:

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af sjampen » søndag, 05. maj, 2019 20:07

4 af de andre top 6 hold, er vel egentlig i den situation hvor det mest præcise at sige er, at 2 af dem ender med at fejle deres mission om at give de andre pladserne i top 4. Imens kan vi ikke få bare et enkelt pointtab til City.

Jeg hader det her fucking spil nogle gange. Hvis ikke det var fordi jeg også holdt med Brøndby, ville jeg ikke vide hvordan jeg skulle håndtere de her gentagne nossespark.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » søndag, 05. maj, 2019 20:45

sjampen skrev:4 af de andre top 6 hold, er vel egentlig i den situation hvor det mest præcise at sige er, at 2 af dem ender med at fejle deres mission om at give de andre pladserne i top 4. Imens kan vi ikke få bare et enkelt pointtab til City.

Jeg hader det her fucking spil nogle gange. Hvis ikke det var fordi jeg også holdt med Brøndby, ville jeg ikke vide hvordan jeg skulle håndtere de her gentagne nossespark.
Jeg er i tvivl om hvorvidt du mener, at dit tilhold til Brøndby hjælper dig ved at fjerne fokus fra Liverpool, eller ved at have gjort dig resistent overfor gentagne nossespark?
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » søndag, 05. maj, 2019 21:37

zalcos skrev:
sjampen skrev:4 af de andre top 6 hold, er vel egentlig i den situation hvor det mest præcise at sige er, at 2 af dem ender med at fejle deres mission om at give de andre pladserne i top 4. Imens kan vi ikke få bare et enkelt pointtab til City.

Jeg hader det her fucking spil nogle gange. Hvis ikke det var fordi jeg også holdt med Brøndby, ville jeg ikke vide hvordan jeg skulle håndtere de her gentagne nossespark.
Jeg er i tvivl om hvorvidt du mener, at dit tilhold til Brøndby hjælper dig ved at fjerne fokus fra Liverpool, eller ved at have gjort dig resistent overfor gentagne nossespark?
Jeg tolker det nok som de fleste ville. At Brøndby i disse år et par gange, har været lige ved og næsten.
Selvom de sidste mange år har budt mest på nedture for den klub på mange måder...

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » mandag, 06. maj, 2019 08:25

For første gang i ualmindelig lang tid har jeg en god fornemmelse ift kampen i aften. Jeg synes at City er så kæphøje, at det må give bagslag. Jeg tror på det!


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » mandag, 06. maj, 2019 08:34

Glen Murray udligner til 1-1 i de døende minutter søndag. Det ville være en passende afslutning på den her vilde sæson.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » mandag, 06. maj, 2019 12:20

Lidt lir fra BR: https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... r-16232140


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » mandag, 06. maj, 2019 14:56

Mon ikke bare man skulle sætte sig og se Game of Thrones i aften, så man sparer sig selv for frustrationen ved at se Man City komme foran efter 2 minutter og derefter køre en lidt ufortjent 1-0 sejr hjem...
Kloppite

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » mandag, 06. maj, 2019 15:25

City spiller hjemme på Emptihad, der nok får tilskuerrekord med 50 fremmødte inkl. uldtæppe og termokander, så har svært ved at se Leicester skabe overraskelsen, men om ikke andet, så har vi da støtte fra Mrs. Vardy:

Corner taken quickly...

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » mandag, 06. maj, 2019 15:46

texy skrev:Mon ikke bare man skulle sætte sig og se Game of Thrones i aften, så man sparer sig selv for frustrationen ved at se Man City komme foran efter 2 minutter og derefter køre en lidt ufortjent 1-0 sejr hjem...
Jeg synes nu mere frustrationerne på det sidste har lignet, at man har set 0-0 holde til omkring en time spillet (+/- lidt tid) og så har Cheaty skruet tempoet op og kværnet sig til et mål, og så vundet 1-0.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » mandag, 06. maj, 2019 21:47

Det var 1 halvleg......

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar