Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » mandag, 06. maj, 2019 23:01

Bøgvad skrev:
Kasper88 skrev:Så skal al snak om, at Liverpool er heldig kontra købeklubben, da vist forstumme. De har da også deres andel af held. En skam, at det desværre vist ender med, at de lykkes med at købe sig til trofæet igen.
Org men hvis vi vandt - så er det vel det samme? Vi har også købt mange jo..
Nu har vi jo i modsætning til City jo ikke overtrådt FFP-reglerne. City er taget i at dope deres klub, men de får formentlig ikke en passende straf.

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » mandag, 06. maj, 2019 23:01

Ærgerligt at ikke vinde ligaen med 97 point.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » mandag, 06. maj, 2019 23:05

Vi har været heldige. med mange ting denne season, også med skader osv.

Og alligevel kan vi ikke slå olie klubben.

Vi vinder aldrig premier league mens de er her med deres købekraft.
Og nu skal de ikke bruge så mange flere penge, nu har de fået købt holdet og spillerne vil gerne til klubben efter de har bevist de kan vinde.

Det næsten som om at de vidste de skulle vinde 14 kampe i træk og alle vidste bare at de ville gøre det.
Senest rettet af Scherwin mandag, 06. maj, 2019 23:07, rettet i alt 1 gang.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » mandag, 06. maj, 2019 23:06

Fowler89 skrev:Ærgerligt at ikke vinde ligaen med 97 point.

Det hedder en forbandelse. Det er simpelthen hjernedødt.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » mandag, 06. maj, 2019 23:07

Mads T. skrev:
Bøgvad skrev:
Kasper88 skrev:Så skal al snak om, at Liverpool er heldig kontra købeklubben, da vist forstumme. De har da også deres andel af held. En skam, at det desværre vist ender med, at de lykkes med at købe sig til trofæet igen.
Org men hvis vi vandt - så er det vel det samme? Vi har også købt mange jo..
Nu har vi jo i modsætning til City jo ikke overtrådt FFP-reglerne. City er taget i at dope deres klub, men de får formentlig ikke en passende straf.
+1.

Jeg kan blot sige til Bøgvad, at han bør sætte sig ind i tingene. Der er en verden til forskel på, hvilke midler de to klubber har brugt til at købe spillere. Jeg har tidligere linket til Youtube-videoer, der går i dybden med dette tydelige brud på FFP.

Og nej, City får højest en bøde. Beskæmmende for sporten.
Corner taken quickly...

Bøgvad
Indlæg: 421
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 20:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bøgvad » mandag, 06. maj, 2019 23:10

Kasper88 skrev:
Mads T. skrev:
Bøgvad skrev:
Kasper88 skrev:Så skal al snak om, at Liverpool er heldig kontra købeklubben, da vist forstumme. De har da også deres andel af held. En skam, at det desværre vist ender med, at de lykkes med at købe sig til trofæet igen.
Org men hvis vi vandt - så er det vel det samme? Vi har også købt mange jo..
Nu har vi jo i modsætning til City jo ikke overtrådt FFP-reglerne. City er taget i at dope deres klub, men de får formentlig ikke en passende straf.
+1.

Jeg kan blot sige til Bøgvad, at han bør sætte sig ind i tingene. Der er en verden til forskel på, hvilke midler de to klubber har brugt til at købe spillere. Jeg har tidligere linket til Youtube-videoer, der går i dybden med dette tydelige brud på FFP.

Og nej, City får højest en bøde. Beskæmmende for sporten.
Hvad er det for noget fis at bede mig sætte mig ind i tingene.. Vi har jo selv købt næste et helt hold. Jeg er dog fuldstændig enig i det med FFP og har også skrevet "Point" som en hentydning til at det jo selvfølgelig er rigtigt.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » mandag, 06. maj, 2019 23:15

@ Bøgvad:

Så giver det endnu mindre mening, at du skriver, vi har gjort det samme. For mig at se, viser det manglende forståelse for stigmatiseringen "købeklub" af City. Det er som sagt beskæmmende for sporten.
Corner taken quickly...

Bøgvad
Indlæg: 421
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 20:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bøgvad » mandag, 06. maj, 2019 23:18

Kasper88 skrev:@ Bøgvad:

Så giver det endnu mindre mening, at du skriver, vi har gjort det samme. For mig at se, viser det manglende forståelse for stigmatiseringen "købeklub" af City. Det er som sagt beskæmmende for sporten.
Ja ja..

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » mandag, 06. maj, 2019 23:22

Cynwal skrev:
texy skrev:Mon ikke bare man skulle sætte sig og se Game of Thrones i aften, så man sparer sig selv for frustrationen ved at se Man City komme foran efter 2 minutter og derefter køre en lidt ufortjent 1-0 sejr hjem...
Jeg synes nu mere frustrationerne på det sidste har lignet, at man har set 0-0 holde til omkring en time spillet (+/- lidt tid) og så har Cheaty skruet tempoet op og kværnet sig til et mål, og så vundet 1-0.
Nå ja.

Rodgers gjorde os så heller ingen tjenester ved at sætte en Man City spiller ind til sidst. Manden har jo formentlig stadig størstedelen af sit netværk i Manchester.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » mandag, 06. maj, 2019 23:40

texy skrev:
Cynwal skrev:
texy skrev:Mon ikke bare man skulle sætte sig og se Game of Thrones i aften, så man sparer sig selv for frustrationen ved at se Man City komme foran efter 2 minutter og derefter køre en lidt ufortjent 1-0 sejr hjem...
Jeg synes nu mere frustrationerne på det sidste har lignet, at man har set 0-0 holde til omkring en time spillet (+/- lidt tid) og så har Cheaty skruet tempoet op og kværnet sig til et mål, og så vundet 1-0.
Nå ja.

Rodgers gjorde os så heller ingen tjenester ved at sætte en Man City spiller ind til sidst. Manden har jo formentlig stadig størstedelen af sit netværk i Manchester.
Jeg synes nu Leicester gjorde, hvad de kunne. De kæmpede og kæmpede. Hvis det ikke havde været det langskud, så tror jeg kampen var end 0-0.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » mandag, 06. maj, 2019 23:46

Oomph242 skrev:
texy skrev:
Cynwal skrev:
texy skrev:Mon ikke bare man skulle sætte sig og se Game of Thrones i aften, så man sparer sig selv for frustrationen ved at se Man City komme foran efter 2 minutter og derefter køre en lidt ufortjent 1-0 sejr hjem...
Jeg synes nu mere frustrationerne på det sidste har lignet, at man har set 0-0 holde til omkring en time spillet (+/- lidt tid) og så har Cheaty skruet tempoet op og kværnet sig til et mål, og så vundet 1-0.
Nå ja.

Rodgers gjorde os så heller ingen tjenester ved at sætte en Man City spiller ind til sidst. Manden har jo formentlig stadig størstedelen af sit netværk i Manchester.
Jeg synes nu Leicester gjorde, hvad de kunne. De kæmpede og kæmpede. Hvis det ikke havde været det langskud, så tror jeg kampen var end 0-0.
Jeg synes også, at alle andre Leicester spillere gjorde deres bedste. Men Ihenacho så mistænkeligt ligeglad ud både afslutningsøjeblikket og også bagefter. Han virkede ikke, som en spiller der gerne ville sparke den bold ind. Den var i hvert fald stor. Og afslutningen var dælme ringe.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. maj, 2019 23:56

Vi har spillet flot fodbold i løbet af sæsonen, og vi havner sikkert på 97 point. Hvis det ikke giver et mesterskab, så har jeg vanskeligt ved at se hvornår vi så skal vinde mesterskabet.

Jeg tvivler på vi får flere point næste sæson. Men vi skal forsøge. Jeg tror desværre at så længe Pep er i Man C, og med de midler han har til rådighed, så er de næsten sikre vindere af mesterskabet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » tirsdag, 07. maj, 2019 08:25

Emmy skrev:Jeg synes sgu ikke city hverken spiller godt eller er særligt gode.
Nå, de alle de andre klubber kan da i hvert fald lige så godt spille deres chance mod dem i stedet for at grave sig ned, for så har du øget risikoen for at tabe med mange %. De fleste hold skal nok blot sørge for, at alle mand kan spille fodbold og slå 4-5 afleveringer i streg, ellers må man nemlig sige, at Man City er temmelig gode til at hapse kuglen igen.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » tirsdag, 07. maj, 2019 08:27

Wormie skrev:Hvis man laver en pulje med 2000 kr til at starte med og sætter 200kr på at city vinder hvergang

hvis du får odds 1.3 ca igennemsnit så får du 60 kr per kamp de vinder

lad os sige de vinder 32 kampe på en season. så får du 1920 kr

du taber 6 gange 200 kr. hvilket er 1200 kr.
Du kan helt sikkert lave den samme med Liverpool FC næste sæson, og så vinder du flere penge :army7:

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » tirsdag, 07. maj, 2019 08:37

Hr. Drejer skrev:Vi har spillet flot fodbold i løbet af sæsonen, og vi havner sikkert på 97 point. Hvis det ikke giver et mesterskab, så har jeg vanskeligt ved at se hvornår vi så skal vinde mesterskabet.

Jeg tvivler på vi får flere point næste sæson. Men vi skal forsøge. Jeg tror desværre at så længe Pep er i Man C, og med de midler han har til rådighed, så er de næsten sikre vindere af mesterskabet.
Jeg kan sagtens forstå, at mange blive lettere opgivende, når/hvis man ikke vinder efter en giga sæson og 97 point.
Jeg synes, jeg læste forleden, at scum under fergie aldrig havde vundet mesterskabet med større pointhøst end 91. Det synes jeg faktisk fortæller rigtig meget om, hvor vildt det er, det der er præsteret og også fordi, der er i dag er 6 klubber, der har mesterskabet øverst på agendaen.

Ja, hele vores egen gloværdige æra slår vi jo også pointmæssigt, så det er helt crazy faktisk.

Jeg ved dog, at Klopp og de her gutter bare vil vinde noget til byen, så naturligvis går de efter 100 point næste sæson. Jeg skulle lige til at skrive alle 4 pokaler, men jeg nøjes med at sige de 100 point for lige som at sætte alle og særligt Man City på plads - BUM :D

Besvar