Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Icipher » onsdag, 08. maj, 2019 23:08

Pede skrev:Jeg kunne godt unde Ajax et trofæ, hvis ikke vi skulle snuppe det. Tottenham derimod - jeg tør slet ikke tænke tanken.
Præcis - hvis vi skulle tabe til et andet hold, kunne jeg leve med det blev Ajax. Men Spurs...puha. Den ville være svær at sluge.

Ærgeligt.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » onsdag, 08. maj, 2019 23:10

Jeg er sikker på, at Mane og Mo sad og slikkede sig om munden ved tanken om omstillinger mod Ajax. Satans!

Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Icipher » onsdag, 08. maj, 2019 23:14

AJ skrev:Kan det egentlig tænkes, at Kane bliver klar til finalen?
Han vil i hvert fald ikke være i kampform, så det er alt andet lige en fordel for os.

Men vi skal være i stand til at slå Spurs.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » onsdag, 08. maj, 2019 23:19

jeg kan slet ikke overskue at skulle møde Tottenham. Jeg hader det pishold lige så meget som scum
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 08. maj, 2019 23:23

YNWA! skrev:jeg kan slet ikke overskue at skulle møde Tottenham. Jeg hader det pishold lige så meget som scum
Det er vel fordi du er bange for at tabe? Se det som en gave. Chancen for at smadre dem. Vi bør da være favoritter.


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » onsdag, 08. maj, 2019 23:24

YNWA! skrev:jeg kan slet ikke overskue at skulle møde Tottenham. Jeg hader det pishold lige så meget som scum
Jeg har det på samme måde. De er utålelige, og det ville være utåleligt at tabe i finalen til dem. Men vi smadrer det pishold og snupper nummer 6!! Kom så for helvede drenge! Det der bekymrer mig mest er den lange pause inden finalen, det er ikke altid vi håndterer det brud på vores rytme super godt...

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Icipher » onsdag, 08. maj, 2019 23:28

På den lyse side - Spurs har vist kun slået os EN gang de sidste 5 år, på White Hart Line.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 08. maj, 2019 23:34

Icipher skrev:På den lyse side - Spurs har vist kun slået os EN gang de sidste 5 år, på White Hart Line.
De tørster sikkert efter revance.

Jeg kan heller ikke udholde tanken om at tabe til dem. Det vil vi høre for de næste 50 år.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 08. maj, 2019 23:35

Lad dem bare fejre løs. Vi smadrer dem i finalen. Det er muligt de har selvtillid efter i aften, men hvad tror i så vi har efter i går aftes og efter på søndag? De var pisse heldige, Ajax kunne desværre ikke stå for presset. De spiller jo som en sæk nødder. Vi har udspillet Barcelona fuldstændigt over to kampe, spurs er ufortjent videre. Og de fejrer det jo som en finalesejr. Lad dem endelig gøre det....
Ja ja, alt kan ske i finalen. Men vi er favoritter og vi vinder.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » onsdag, 08. maj, 2019 23:37

Jeg tror det er Pochettinos sidste sæson i Tottenham det her.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 08. maj, 2019 23:39

Mads T. skrev:Jeg tror det er Pochettinos sidste sæson i Tottenham det her.
Så du tror, at Spurs vinder finalen? Hvor skulle han i øvrigt tage hen?
Corner taken quickly...

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 08. maj, 2019 23:50

Kasper88 skrev:
Mads T. skrev:Jeg tror det er Pochettinos sidste sæson i Tottenham det her.
Så du tror, at Spurs vinder finalen? Hvor skulle han i øvrigt tage hen?
Hvor skulle han tage hen?

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 08. maj, 2019 23:54

Oomph242 skrev:
Kasper88 skrev:
Mads T. skrev:Jeg tror det er Pochettinos sidste sæson i Tottenham det her.
Så du tror, at Spurs vinder finalen? Hvor skulle han i øvrigt tage hen?
Hvor skulle han tage hen?
PSG?

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 08. maj, 2019 23:55

Hvor har Laudrup ret, når han kommer med kritik til de satans journalist-gribbe, der skal stå og udfritte en ung knøs en halv time efter knægtens hold ufortjent går glip af en finale. Så kig da på spillerne, der ligger i græsset, hvis du vil vide, hvad de føler, din inkompetente spørge-jørgen.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mambo » torsdag, 09. maj, 2019 09:14

Jeg kan sagtens forstå folk er irriterede over at skulle møde Tottenham, fordi det vil være ubærligt at tabe til dem, og fordi en finale mod Ajax ville være så meget federe. (Især fordi vi ville køre dem over) Men vi skal da ikke fokusere på, hvordan det vil være at tabe til det hold vi møder! Vi har fået en modstander der i den grad er til at tale med. Ja, Tottenham kender os godt gennem Premier League, men Klopp og co. kender også dem godt. Vi undgår at møde klassiske finalehold som Bayern, Barcelona, Manchester City, Juventus og Real. Vi kan ikke tillade os at brokke os over finalemodstanderen. Vi går ind til finalen med en væsentligt bedre hold end sidste år, mod en væsentligt svagere modstander og med en trup der efterhånden har masser af erfaring med finalesituationer og skulle spille med et stort mentalt pres på skuldrene.

Besvar