Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
VanDjik4
Indlæg: 306
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af VanDjik4 » søndag, 25. aug, 2019 19:35

Tottenham Hotspur har Eriksen i truppen, men er kun en sub-spiller for dem? Er han ikke på vej videre og vil ud i en ny klub. Kunne være en god spiller at tage kampen op med de andre klubber, da Eriksens kvaliteter burde være gode nok til en starts plads til Liverpool FC eller ej?

Eriksen er på "free transfer" næste sæson, men måske allerede på vej væk til januar.. både Spurs og SCUM er ude af titel kampen allerede, selvom man skal ikke sælge skindet før bjørnen er skudt. Dog vil jeg mene ingen kan true City ligenu som har to hold, der kan være i top6 imø... #nojinx - alle kampe mod City skal bare ikke ende ud i et nederlag i den er sæson, da mange af de resterende hold giver dem ingen modstand længere...

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » mandag, 26. aug, 2019 08:28

VanDjik4 skrev:
søndag, 25. aug, 2019 19:35
Tottenham Hotspur har Eriksen i truppen, men er kun en sub-spiller for dem? Er han ikke på vej videre og vil ud i en ny klub. Kunne være en god spiller at tage kampen op med de andre klubber, da Eriksens kvaliteter burde være gode nok til en starts plads til Liverpool FC eller ej?

Eriksen er på "free transfer" næste sæson, men måske allerede på vej væk til januar.. både Spurs og SCUM er ude af titel kampen allerede, selvom man skal ikke sælge skindet før bjørnen er skudt. Dog vil jeg mene ingen kan true City ligenu som har to hold, der kan være i top6 imø... #nojinx - alle kampe mod City skal bare ikke ende ud i et nederlag i den er sæson, da mange af de resterende hold giver dem ingen modstand længere...
Tror den gode Daniel Levy går for meget op i pengene til at se ham smutte på en free.

Hvis han ikke sælges allerede nu er det SENEST i januar, medmindre de kan overtale ham til en forlængenelse med henblik på salg til sommer. Kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at han smutter gratis.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » mandag, 26. aug, 2019 09:20

Til Eriksen disusionen: Levi og Poch har angiveligt afholdt et møde, hvor de gik på kompromis, så de satte en ret lav pris på Eriksen, så Levy kunne få penge for ham, trods alt.

Runden viste vel den samme tendens, som vi hidtil har set:
Der er to hold, der kommer til at kæmpe om mesterskabet. Jeg havde faktisk troet, at konkurrenterne var tættere på, men det kan selvfølgelig komme endnu.
Mest overrasket er jeg faktisk over Chelsea, hvor jeg er ret imponeret over at se den energi og spillyst. Og nogle af de unge hos Chelsea ser spændende ud.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » mandag, 26. aug, 2019 09:37

STMO skrev:
søndag, 25. aug, 2019 17:22
Bournemouth var ikke langt fra at få point mod City.
Super flot scoring af Wilson :clap:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/8 ... ste-aaret/

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » mandag, 26. aug, 2019 15:53

Niels K skrev:
mandag, 26. aug, 2019 09:37
STMO skrev:
søndag, 25. aug, 2019 17:22
Bournemouth var ikke langt fra at få point mod City.
Super flot scoring af Wilson :clap:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/8 ... ste-aaret/
Generelt har Wilson fået en god start med både spilletid og mål.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 27. aug, 2019 11:20

Jesper skrev:
mandag, 26. aug, 2019 09:20
Jeg havde faktisk troet, at konkurrenterne var tættere på, men det kan selvfølgelig komme endnu.
Helt sikkert, især Arsenal tror jeg vil forbedre sig markant hen over sæsonen, de skal lige få Lacazette-Aubumeyang-Pepe kabalen til at gå ordentligt op, men så tror jeg de nærmer sig toppen.

Chelsea og Man Utd er svære at bedømme, især fordi trænerne er så uprøvede, med Arsenal ved vi ligesom at Emery ved hvad han har gang i, men Lampard og OGS kan gå begge veje.

Spurs har også fået nye folk ind som måske kan forbedre dem på længere sigt, de burde jo næsten være oplagte kandidater til 3. pladsen, men de skal da lige i gang. Sidste sæson var de jo på sikker 3. plads-kurs indtil de prioriterede CL.

Så jeg tror egentlig at 3. pladsen afgøres af hvilket hold af Arsenal, Chelski og Spurs der holder bedst fokus i foråret.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 31. aug, 2019 22:41

Juventus vs Napoli. Bang et brag. Og Juve vinder som sædvanlig.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 01. sep, 2019 08:24

Laporte skadet da City vant
Manchester City vant enkelt 4-0 mot Brighton lørdag, men Laporte ble skadet i kampen.

Dagens resultater :dance:

Southampton - Manchester United 1 - 1
Chelsea - Sheffield United 2 - 2

Crystal Palace - Aston Villa 1 - 0
Leicester - Bournemouth 3 - 1
Manchester City - Brighton 4 - 0
Newcastle - Watford 1 - 1
West Ham - Norwich 2 - 0

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » søndag, 01. sep, 2019 19:07

Arsenal spiller sku flot fodbold idag..

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 01. sep, 2019 19:48

Oomph242 skrev:Arsenal spiller sku flot fodbold idag..
I perioder - ja. Men de falder godt nok også tilbage i rodebutikken i store dele af kampen. Men ok det er et derby.

Men de har svært ved at finde balancen. På den ene side er Lacazette, Aubumeyang og Pepe deres tre bedste angribere, på den anden side får de bare ikke det bedste ud af hinanden. Så Emery skal finde ud af om han skal sætte sin lid til at de finder rytmen eller om han skal smide Lacazette ud på bænken.
Aubumeyang kan spille kant, men slet ikke lige så godt som han kan spille angriber.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » søndag, 01. sep, 2019 20:11

Filos of Isk skrev:
søndag, 01. sep, 2019 19:48
Oomph242 skrev:Arsenal spiller sku flot fodbold idag..
I perioder - ja. Men de falder godt nok også tilbage i rodebutikken i store dele af kampen. Men ok det er et derby.

Men de har svært ved at finde balancen. På den ene side er Lacazette, Aubumeyang og Pepe deres tre bedste angribere, på den anden side får de bare ikke det bedste ud af hinanden. Så Emery skal finde ud af om han skal sætte sin lid til at de finder rytmen eller om han skal smide Lacazette ud på bænken.
Aubumeyang kan spille kant, men slet ikke lige så godt som han kan spille angriber.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pepe er ny så han skal lige spilles ind. Men rigtigt de to andre skal lige finde melodien sammen. Tror de tre sammen nok skal blive en giftig trio.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 01. sep, 2019 20:57

Arsenal er lidt holdet jeg forventer tager 4. Pladsen.
1Liverpool
2City
3Tottenham
4arsenal
5united
6chelsea

Jeg ser Arsenals offensiv så god at de nok bør vinde de fleste kampe mod minde modstandere, deres offensive kvaliteter både individuelt men også når det engang imellem klikker vil simpelthen betyde at de udscore deres modstandere.
Årsagen til de ikke slutter højere ligger dog i det samme, Emery virker for mig taktisk temmelig ringe.. holdets største udfprdring er og har længe været defensiven samt rygrad og disciplin, og så udnævner med gudhjælpemog Xhaka som kaptajn, køber David Luiz og bruger hele budgettet på endnu mere af det samme: mere offensiv.
Det tror jeg bliver deres problem i de større kampe som gør de ikke tager det fulde skridt... pepe er jeg indtil nu ikke så imponeret over, mange pæne FIFA detaljer med tricks og step overs og ved Du nu hvad, men så heller ikke mere, da jeg genså kampen mod Arsenal synes jeg faktisk han vsr enormt ufarlig og decideret ringe i afslutningerne.

United er generelt helt væk over alt på holdet og deres unge spillere for svingene , de taber til både bedre hold og ringere hold den ene weekend og vinder så den næste. Dog ikke stabilt nok til at true Arsenals offensiv.

Når det var vist en lidt random besked uden relevans til særligt meget, bare lige nogle tanker jeg gik med
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 02. sep, 2019 11:00

Oomph242 skrev:
søndag, 01. sep, 2019 20:11
Filos of Isk skrev:
søndag, 01. sep, 2019 19:48
Oomph242 skrev:Arsenal spiller sku flot fodbold idag..
I perioder - ja. Men de falder godt nok også tilbage i rodebutikken i store dele af kampen. Men ok det er et derby.

Men de har svært ved at finde balancen. På den ene side er Lacazette, Aubumeyang og Pepe deres tre bedste angribere, på den anden side får de bare ikke det bedste ud af hinanden. Så Emery skal finde ud af om han skal sætte sin lid til at de finder rytmen eller om han skal smide Lacazette ud på bænken.
Aubumeyang kan spille kant, men slet ikke lige så godt som han kan spille angriber.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pepe er ny så han skal lige spilles ind. Men rigtigt de to andre skal lige finde melodien sammen. Tror de tre sammen nok skal blive en giftig trio.
Ingen tvivl om at de er giftige og Pepe syntes jeg allerede er begyndt at se god ud, hans ventreben og kant-evner passer også rigtig godt ind og var noget de manglede. Problemet er at Lacazette og Aubumeyang begge er klart bedst som den "ægte" 9'er. Dermed mangler de en på venstrekanten, der sådan rigtig kan få det til at spille.

Jo Aubumeyang kan godt spille derude, men han er ikke lige så god som han er centralt - eller det kunne han sikkert være hvis Lacazette var mere falsk 9'er.

Men de er rigtig gode spillere alle 3 så uanset hvilken position de spiller skal de nok score mål alle tre - ingen tvivl Aubumeyang ville score 12 ligamål som venstreback. Men problemet er lidt at Aubumeyang og Lacazette gerne vil optage de samme rum og tage de samme løb - det gør naturligvis også at de intuitivt ved hvad hinanden gør.
Emery satte Henrikh Mkhitaryan ind og det syntes jeg egentlig gik ret fint, han er bare ikke( lige nu ihvertfald) en lige så god fodboldspiller som Lacazette. Men balancen i deres offensiv blev bedre af det skifte. De fik lige fem minutter hvor de løftede spillet yderligere og så blev de trætte og gik ned igen.

Jeg tror Emery igennem hele transfervinduet gik og håbede på at nogen ville købe Lacazette eller Aubumeyang for en god pris, så han kunne købe Zaha og få sin venstrekant ind.

Men nu skal jeg heller ikke tale dem alt for meget ned, Aubumeyang i spillehumør har så meget fart og klasse at han er stadig er en rigtig god venstrekant i et 4-3-3 system og han og Lacazette har til tider været gode sammen. De vil sagtens kunne sige "nu satser vi på de tre resten af sæsonen" og så kan Emery fokusere på at forbedre den defensive struktur og så vil de sandsynligvis score nok mål til at vinde den 4. palds.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » fredag, 06. sep, 2019 22:34

Wijnaldum udraderer lige Tyskland

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » lørdag, 07. sep, 2019 10:03

Så desværre kun 2. halvleg af Tyskland vs. Holland, men hvilken halvleg. Holland spillede fantastisk, og man må bare sige, at Gini ikke har nogle problemer med at spille 8/1 0'er. Han gjorde det sindsygt godt.

Wijnaldum ble avgjørende da Nederland vant i Tyskland

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/9 ... -tyskland/

Mere om Gini i en offensiv rolle:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... n-16880781

Besvar