Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 22. dec, 2019 17:21

lingard uden mål/assist siden boxing day sidste år :shock: iflg nedtakten på xee, optajoe er kilden. Glæder mig de bliver ved med at bruge ham, lidt som da welbeck nossede rundt i scum og arsenal, dog var han jo en ren goal-getter sammenlignet med jesse
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » søndag, 22. dec, 2019 22:11

Niels K skrev:
søndag, 22. dec, 2019 16:50
2-0 nederlag til Ole Gunnar på 1 års dagen for hans ansættelse, fedt :dance:

De skal bare ikke op på CL pladserne og gerne blive udenfor Top 6 :twisted:
Dog skal det ikke gå så skidt, at de gør noget ved det. Det må gerne gå sådan at de liiige aner et håb om at næste sæson kan blive bedre - men i virkeligheden er der solidt placeret på en 5.-6. plads.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 22. dec, 2019 22:21

zalcos skrev:
søndag, 22. dec, 2019 22:11
Niels K skrev:
søndag, 22. dec, 2019 16:50
2-0 nederlag til Ole Gunnar på 1 års dagen for hans ansættelse, fedt :dance:

De skal bare ikke op på CL pladserne og gerne blive udenfor Top 6 :twisted:
Dog skal det ikke gå så skidt, at de gør noget ved det. Det må gerne gå sådan at de liiige aner et håb om at næste sæson kan blive bedre - men i virkeligheden er der solidt placeret på en 5.-6. plads.
Exactly. En delikat balance, og det var jo den der desværre tippede den forkerte vej da vi havde agent Moyes placeret i stolen ... :lol:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af athomsen » søndag, 22. dec, 2019 22:26

Hvordan kunne Spurs’ keeper undgå rødt kort?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » mandag, 23. dec, 2019 08:40

athomsen skrev:
søndag, 22. dec, 2019 22:26
Hvordan kunne Spurs’ keeper undgå rødt kort?
Enig, men Chelsea fik vist, at de ligger til at tage 4. pladsen, og at de er et bedre hold end Spurs - i hvert fald når Spurs stiller med Aurier, Dier og Sissoko - det er tungt. Deres målmand lignede ikke godt PL niveau i denne kamp heller.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af athomsen » mandag, 23. dec, 2019 11:50

Niels K skrev:
mandag, 23. dec, 2019 08:40
athomsen skrev:
søndag, 22. dec, 2019 22:26
Hvordan kunne Spurs’ keeper undgå rødt kort?
Enig, men Chelsea fik vist, at de ligger til at tage 4. pladsen, og at de er et bedre hold end Spurs - i hvert fald når Spurs stiller med Aurier, Dier og Sissoko - det er tungt. Deres målmand lignede ikke godt PL niveau i denne kamp heller.
Har en Spurs ven, der også var forundret - han snakkede om, at de nye regler muligvis foreskriver, at der ikke gives rødt kort til en målmand, hvis denne laver straffespark. Hvis det er korrekt, er det fuldstændig vanvittigt. Hvis en keeper bliver "nødsaget" til at lave straffe, så kan han jo lige så godt lave en alvorlig skade på modspilleren uden at det koster andet end et gult kort.

Mht. 4. pladsen er jeg meget i tvivl - de sædvanlige emner til top 4 er enormt svingende. Chelsea havde været i en god periode, men tabte pludselig 4 ud af 5 kampe. Spurs kom i gang igen, men var vel stort set ikke på banen i går. MU var så småt kommet i gang, men tabte til Watford, der endnu ikke havde vundet en hjemmekamp. Arsenal spiller og får resultater som vinden blæser. Jeg synes det kunne være vildt fedt, hvis Leicester kan holde niveauet (undtagen i kommende runde), så de ender i top 2/3 og at Wolves eller Sheffield holder tempoet og presser sig ind på den sidste af de 4 pladser - men det sker nok ikke.

Jeg tror, at top 4 bliver uden Spurs, Arsenal og MU

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 23. dec, 2019 13:51

athomsen skrev:
mandag, 23. dec, 2019 11:50
Niels K skrev:
mandag, 23. dec, 2019 08:40
athomsen skrev:
søndag, 22. dec, 2019 22:26
Hvordan kunne Spurs’ keeper undgå rødt kort?
Enig, men Chelsea fik vist, at de ligger til at tage 4. pladsen, og at de er et bedre hold end Spurs - i hvert fald når Spurs stiller med Aurier, Dier og Sissoko - det er tungt. Deres målmand lignede ikke godt PL niveau i denne kamp heller.
Har en Spurs ven, der også var forundret - han snakkede om, at de nye regler muligvis foreskriver, at der ikke gives rødt kort til en målmand, hvis denne laver straffespark. Hvis det er korrekt, er det fuldstændig vanvittigt. Hvis en keeper bliver "nødsaget" til at lave straffe, så kan han jo lige så godt lave en alvorlig skade på modspilleren uden at det koster andet end et gult kort.

Mht. 4. pladsen er jeg meget i tvivl - de sædvanlige emner til top 4 er enormt svingende. Chelsea havde været i en god periode, men tabte pludselig 4 ud af 5 kampe. Spurs kom i gang igen, men var vel stort set ikke på banen i går. MU var så småt kommet i gang, men tabte til Watford, der endnu ikke havde vundet en hjemmekamp. Arsenal spiller og får resultater som vinden blæser. Jeg synes det kunne være vildt fedt, hvis Leicester kan holde niveauet (undtagen i kommende runde), så de ender i top 2/3 og at Wolves eller Sheffield holder tempoet og presser sig ind på den sidste af de 4 pladser - men det sker nok ikke.

Jeg tror, at top 4 bliver uden Spurs, Arsenal og MU
Jeg tror heller ikke at Sheffield kan holde dampen helt oppe, men de er formentlig også tilfredse med langt mindre. Derimod er jeg ret sikker på at Leicester og Wolves nok skal hænge på, og at i hvert fald et af de to hold maser sig ind i top 4.

Og så er det jo ikke raketvidenskab, at det ser sort ud for Scum, Spurs og Arsenal :lol: Hvis Wolves/Leicester så også snupper en af EL-pladserne, så misser flere af dem helt europæisk bold næste år.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » mandag, 23. dec, 2019 20:27

athomsen skrev:
søndag, 22. dec, 2019 22:26
Hvordan kunne Spurs’ keeper undgå rødt kort?
Det er de nye regler hvor man vil undgå at give dobbeltstraf, som det både at få et rødt kort og et straffe imod sig egentlig er. Det samme gælder hvis sidste forsvarspiller laver straffe med en nødbremse.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 27. dec, 2019 08:42

Mads T. skrev:
athomsen skrev:
søndag, 22. dec, 2019 22:26
Hvordan kunne Spurs’ keeper undgå rødt kort?
Det er de nye regler hvor man vil undgå at give dobbeltstraf, som det både at få et rødt kort og et straffe imod sig egentlig er. Det samme gælder hvis sidste forsvarspiller laver straffe med en nødbremse.
Ja, men dommeren må stadig gerne give rødt kort for forseelsen hvis den er farlig nok ikke?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » fredag, 27. dec, 2019 13:03

Filos of Isk skrev:
fredag, 27. dec, 2019 08:42
Mads T. skrev:
athomsen skrev:
søndag, 22. dec, 2019 22:26
Hvordan kunne Spurs’ keeper undgå rødt kort?
Det er de nye regler hvor man vil undgå at give dobbeltstraf, som det både at få et rødt kort og et straffe imod sig egentlig er. Det samme gælder hvis sidste forsvarspiller laver straffe med en nødbremse.
Ja, men dommeren må stadig gerne give rødt kort for forseelsen hvis den er farlig nok ikke?
Jo selvfølgelig. Man har bare ændret i “sidste mand” begrebet når en forseelse sker i feltet som jeg ser det.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » fredag, 27. dec, 2019 15:42

Mads T. skrev:
fredag, 27. dec, 2019 13:03
Filos of Isk skrev:
fredag, 27. dec, 2019 08:42
Mads T. skrev:
athomsen skrev:
søndag, 22. dec, 2019 22:26
Hvordan kunne Spurs’ keeper undgå rødt kort?
Det er de nye regler hvor man vil undgå at give dobbeltstraf, som det både at få et rødt kort og et straffe imod sig egentlig er. Det samme gælder hvis sidste forsvarspiller laver straffe med en nødbremse.
Ja, men dommeren må stadig gerne give rødt kort for forseelsen hvis den er farlig nok ikke?
Jo selvfølgelig. Man har bare ændret i “sidste mand” begrebet når en forseelse sker i feltet som jeg ser det.
...og "sidste mand" begrebet eksisterer ikke i fodboldloven. Lovteksten omtaler: "fratagelse af en oplagt scoringschance"
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » fredag, 27. dec, 2019 19:18

Cynwal skrev:
fredag, 27. dec, 2019 15:42
Mads T. skrev:
fredag, 27. dec, 2019 13:03
Filos of Isk skrev:
fredag, 27. dec, 2019 08:42
Mads T. skrev:
athomsen skrev:
søndag, 22. dec, 2019 22:26
Hvordan kunne Spurs’ keeper undgå rødt kort?
Det er de nye regler hvor man vil undgå at give dobbeltstraf, som det både at få et rødt kort og et straffe imod sig egentlig er. Det samme gælder hvis sidste forsvarspiller laver straffe med en nødbremse.
Ja, men dommeren må stadig gerne give rødt kort for forseelsen hvis den er farlig nok ikke?
Jo selvfølgelig. Man har bare ændret i “sidste mand” begrebet når en forseelse sker i feltet som jeg ser det.
...og "sidste mand" begrebet eksisterer ikke i fodboldloven. Lovteksten omtaler: "fratagelse af en oplagt scoringschance"
Ja det var egentlig også det jeg mente. Sidste mand blev brugt som argument i de gamle regler, men er nu blevet fjernet helt. Synes det er meget fint, at det ikke giver både rødt kort og straffe i situationer hvor forsvarer fratager en oplagt scoringschance fra en angriber.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » fredag, 27. dec, 2019 20:14

Stiller wolves ikke med stærkeste hold i dag ?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » fredag, 27. dec, 2019 21:00

13 minutter spillet, og City reduceret til 10 mand. ....og 3 karantæne dage til Ederson for en nødbremse uden for feltet.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MP » fredag, 27. dec, 2019 21:14

Brækker mig..
City får et 50/50 straffespark tilkendt på VAR. Brænder det, men får så omspark på VAR grundet folk løb for tidligt i feltet. Brænder igen, men får scoret på reposten..

Kom nu Wolves


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar