Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 09. aug, 2020 08:30

mortenbak skrev:
fredag, 07. aug, 2020 23:49
Øv!
Bliver så i år de får deres pokal ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg synes, at BM ligner det bedste bud, men de skal jo så lige forbi Messi & Co. først. Sad og så Thiago, og han er da fuldstændig fantastisk, og jeg kan godt forstå, at BM er kede af at skulle af med ham. Hvis han vil til Liverpool og til dén pris, så kan jeg ikke se, hvad vi skal tænke over - corona eller ej

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 09. aug, 2020 08:47

Lige præcis Niels. Jeg sad også og nød Thiago spille. Han er ganske sublim på bolden, har en fantastisk teknik og overblik. Han vil gå direkte ind på vores hold og tage en af midtbane pladserne. Han kan noget som ingen af vores nuværende spillere kan
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 09. aug, 2020 09:32

Hans boldomgang er så hurtig. Han modtager altid bolden, så den ligger perfekt til at sende videre med det samme, og han gør det knivskarpt både kort og langt. Selvom modstanderen ved, at han vil vende på dem, når han modtager bolden, så er der bare intet at stille op overfor det, og ligesom jeg er glad for Matip, så spiller han den ofte også direkte frem i banen i benene på en medspiller. Dvs. han spiller fuldstændig forbi modstandernes pres, hvor Chelsea-spillerne prøvede at presse med mange mand, men når Thiago fik den, så spillede han bolden et sted hen, hvor det tog gassen og organistionen fuldstændig ud af Chelsea's pres, og BM havde så god plads til at spille spillet. Han er hjernen, motoren og organisatoren på det hold, og han kan lægge et nyt niveau på vores spil.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » mandag, 10. aug, 2020 23:38

Så var det tid til at United skulle reddes af endnu et tyndt straffespark... Det bliver godt nok hurtigt lidt trivielt at se på synes jeg. Synd for FCK der ellers spiller en fornuftig kamp, men dommerne kan man ikke stille noget op imod
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 11. aug, 2020 07:18

En hel sæson baseret på elendigt spil og ikke eksisterende straffespark. Shit en pis klub
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 11. aug, 2020 08:24

Emmy skrev:
tirsdag, 11. aug, 2020 07:18
En hel sæson baseret på elendigt spil og ikke eksisterende straffespark. Shit en pis klub
Heldigvis skal der ikke meget til før deres læs vælter igen. Færre straffespark og Bruno der dykker lidt i niveau/forsvarerne indstiller sig på ham, så er de tilbage i middelmådigheden.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ElTorro » tirsdag, 11. aug, 2020 09:27

Jeg sad og tænkte det samme i går, @Sledgehammer.
Der må være en art rimelighedens grænser - eller forhåbentlig en grænse for galskaben.
Håber på, at dommerne er lidt mere opmærksomme på, hvor meget Unitedspillerne har søgt straffesparkene de seneste måneder. Med lidt god vilje kan man sige, at dommeren gives muligheden for at dømme den. Han burde til gengæld have mere is i maven, som jeg ser det...
Og det er ikke første gang. Og det er heller ikke anden, tredje eller fjerde gang.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 11. aug, 2020 10:40

Er det så nu Man utd dropper Sancho og bruger pengene på Falk istedet?
hvis han havde scoret og sendt dem ud var det jo givet på forhånd :laughin: . Ej, Falk, Zeca og Johnsson er jo nok ærgelige over at de ikke havde den kamp/ det EL run som 24-årige, for det havde da været en direkte billet til PL.

i virkeligheden skulle Man Utd jo være mere ude efter Havertz der ville give dem en central spiller, der ville passe godt sammen med de tre rigtig dygtige kanter de allerede har i stedet for at gå så hårdt efter en fjerde kantspiller. tror det ville give det samlede hold et større løft for en lavere transfersum.

Men det kan godt være at han bare ikke ville overveje OGS.

Oh well, vi må jo bare passe egen butik :dontknow: .

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » torsdag, 13. aug, 2020 22:43

Poulsen er altså ikke god nok til en CL kvartfinale.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 13. aug, 2020 22:59

AJJ skrev:
torsdag, 13. aug, 2020 22:43
Poulsen er altså ikke god nok til en CL kvartfinale.
Men nu er han finalen.
Djimi Traore vandt jo også CL.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » torsdag, 13. aug, 2020 23:04

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 13. aug, 2020 22:59
AJJ skrev:
torsdag, 13. aug, 2020 22:43
Poulsen er altså ikke god nok til en CL kvartfinale.
Men nu er han finalen.
Djimi Traore vandt jo også CL.
True. Ham Nagelsmann - 33 år (var godt klar over, at han var en meget ung træner, men altså 33...) - han kunne sgu godt være en kommende Liverpool træner. Eller hvad?

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 13. aug, 2020 23:19

AJJ skrev:
torsdag, 13. aug, 2020 23:04
Hr. Drejer skrev:
torsdag, 13. aug, 2020 22:59
AJJ skrev:
torsdag, 13. aug, 2020 22:43
Poulsen er altså ikke god nok til en CL kvartfinale.
Men nu er han finalen.
Djimi Traore vandt jo også CL.
True. Ham Nagelsmann - 33 år (var godt klar over, at han var en meget ung træner, men altså 33...) - han kunne sgu godt være en kommende Liverpool træner. Eller hvad?
Ja, han har nogle af de samme kvaliteter som Klopp. Han skulle også være god til man-management. Men det kommer vel til at stå mellem Nagelsmann, Lijnders eller Gerrard.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » fredag, 14. aug, 2020 08:51

Jeg er godt nok glad for at Atletico røg ud. Jeg er vild med deres fans og stadion, men hold op hvor de ruller rundt og piver, diver osv.
Det var enormt forfriskende at se en dommer, der var fuldstændig ligeglad. Der blev ikke givet ekstra frispark bare fordi en spansk spiller bryder sammen i gråd over at få taget bolden fra sig. :clap: . Der er håb endnu for at min interesse i fodbold ikke bliver kvalt af whining'n'diving. :dance:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Icipher » fredag, 14. aug, 2020 21:31

Er du vimmer for en fodboldkamp indtil videre! Hold nu op.

Og jeg er vild med, som i HELT vild med, Thiago’s pasninger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » fredag, 14. aug, 2020 21:33

Hvor er det dog en fornøjelse dels at se skøn offensiv fodbold og dels se Barcelona blive udspillet på kryds og tværs.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar