Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 07. nov, 2020 14:59

Paul Tierney er virkelig stadig en skandaløs ringe dommer (og FA regler er fucking åndssvage) .. både Pickford og Maguire burde i mine øjne være blevet sendt i bad indenfor 2-3 minutter og Tierney ser intet

Nårh ja og Bruno Fernandes virker virkelig også til at være lidt Af en nar
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af pow9199 » lørdag, 07. nov, 2020 15:14

Bellamy_fever skrev:
lørdag, 07. nov, 2020 14:59
Paul Tierney er virkelig stadig en skandaløs ringe dommer (og FA regler er fucking åndssvage) .. både Pickford og Maguire burde i mine øjne være blevet sendt i bad indenfor 2-3 minutter og Tierney ser intet

Nårh ja og Bruno Fernandes virker virkelig også til at være lidt Af en nar
I det mindste er de da konsistente!! (ikke en ros btw)

Det er mig en kæmpe gåde (BJARKE!) at de ikke engang forsøger at kommunikere hvad der ligger til grund for de beslutninger de tager (eller som her, ikke tager). Jeg synes iø Tierney plejer at være ok, men at der ikke er straffe til United er mig faktisk en større gåde, end at der ikke var rødt da Pikken overfaldt van Dijk. I dag er der trods kun den ene situation at forholde sig til, som er så stort et straffespark som det kan blive.

Ps. Kudos for at bruge ordet 'nar'. Det læser man ikke ofte nok.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 07. nov, 2020 15:21

pow9199 skrev:
lørdag, 07. nov, 2020 15:14

Ps. Kudos for at bruge ordet 'nar'. Det læser man ikke ofte nok.
‘Nar’ har været min absolut yndlings, og og-to, tilsjofling siden Benny P (verdens ældste danske cykelrytter og lidt af en legende) kørte op på siden Af en af mine kammerater i et motionsløb og så tørt som kun en skibonit kan det, sagde: ‘du da en nar’ og cyklede videre... vi ved stadig ikke helt hvorfor.

Når det var et sidespring om et alt for lidt brugt ord
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af pow9199 » lørdag, 07. nov, 2020 15:23

Bellamy_fever skrev:
lørdag, 07. nov, 2020 15:21
pow9199 skrev:
lørdag, 07. nov, 2020 15:14

Ps. Kudos for at bruge ordet 'nar'. Det læser man ikke ofte nok.
‘Nar’ har været min absolut yndlings, og og-to, tilsjofling siden Benny P (verdens ældste danske cykelrytter og lidt af en legende) kørte op på siden Af en af mine kammerater i et motionsløb og så tørt som kun en skibonit kan det, sagde: ‘du da en nar’ og cyklede videre... vi ved stadig ikke helt hvorfor.

Når det var et sidespring om et alt for lidt brugt ord
Hah, jeg tror jeg har hørt den historie før

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1658
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » søndag, 08. nov, 2020 21:54

Så bliver gunners da også lige rundbarberet af AV :shock:
PL ligner ikke helt sig selv i denne sæson.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » mandag, 09. nov, 2020 07:42

Mysjkin skrev:
søndag, 08. nov, 2020 21:54
Så bliver gunners da også lige rundbarberet af AV :shock:
PL ligner ikke helt sig selv i denne sæson.
Nej, og det synes jeg er helt perfekt. Særligt når dem, der gør det godt spiller super fodbold. Jeg er super underholdt, når jeg ser Villa og særligt over Grealish,
Brighton spiller flot fodbold og har ikke fået det antal point, de fortjener. Dér holder jeg særligt øje med Trossard.
Soton spiller rigtig godt med fuld knald på og en effektiv Ings foran.
Leicester kender vi, og de er bare gode købmænd, der kan finde stærke spillere, som kan træde i stedet for de efterhånden mange profiler, de har solgt.
Leeds er mega fede at have fået op, og de bidrager til den god ebold og det høje tempo. De skal lige have justeret defensiven/organisation til næste sæson.
Wolves er stærke men mangler lige, at få bygget de sidste brikker på det ellers meget solide fundament.
Everton er i deres bedste udgave i mange, mange sæsoner.
Crystal Palace mangler heller ikke så meget, før de vil være et rigtig godt hold over en hel sæson.

Det bliver på flere planer den måske sværeste titel at hive i hus: Stærkere modstandere, Corona, det tætte program (med usædvanligt mange skader til følge), at være forsvarende mester (for os).

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 10. nov, 2020 15:07

Simpelthen ufatteligt at der skal holdes landholdspause i de her tilstande. Over halvdelen bare i vores eget landshold kan ikke komme med pga restriktioner, hvad er så pointen i at spille disse kampe? Det ville være for det bedste at holde en pause fra landsholdsfodbold synes jeg, hvad tænker i andre om dette?

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » tirsdag, 10. nov, 2020 17:09

Fowler89 skrev:
tirsdag, 10. nov, 2020 15:07
Simpelthen ufatteligt at der skal holdes landholdspause i de her tilstande. Over halvdelen bare i vores eget landshold kan ikke komme med pga restriktioner, hvad er så pointen i at spille disse kampe? Det ville være for det bedste at holde en pause fra landsholdsfodbold synes jeg, hvad tænker i andre om dette?
Fuldstændigt enig, det giver slet ingen mening at spille ligegyldige landskampe, det gør det i forvejen ikke, men især i sådan et miljø som vi har nu, og med et så tætpakket et program og i forvejen flere skader. Hvorfor så ikke bruge disse pauser på at restituere lidt og lade de uheldige spillere der har fået skader/corona komme sig så de er klar til næste tætpakkede periode? Det er hovedrystende at der ikke som minimum er blevet skåret ned på antallet af landskampe...
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 11. nov, 2020 08:49

Aller helst havde man aflyst en masse landskampe, især venskabskampene selvfølgelig.

Alternativt, så kunne man have samlet kampene i en stor landshold-u-pause, sådan at man havde mulighed for at skabe en ny bio-boble. Det ville være klart at foretrække at aflyse landskampene helt, men samlede du landskampene, så skulle spillerne i det mindste kun skifte omgangs kreds to gange i denne sæson.
Tilmed så er det jo også et kæmpe problem at landsholdene spiller tre kampe i en pause og i den grad yder rovdrift på spillerne.

Jeg gider ikke at se ret meget landsholdsfodbold i denne omgang, men nu vil jeg strække mid så langt at jeg hellere vil stryge mine sokker end at se en fodboldkamp inden Liverpool møder Leicester, selvom det måske bliver Liverpool Reserves plus Matip og Milner.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » lørdag, 21. nov, 2020 22:12

Nå, men Tottenham er da ved at have et fint Mourinho udtryk. Men lad os nu se frem til nytår. De har allerede spillet mange kampe.
Hvis ikke det havde været for skaderne, så havde vi spadseret det mesterskab hjem(næsten...).

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » lørdag, 21. nov, 2020 22:21

Jøsses så er Coote i gang igen. Hvorfor bliver der efterhånden ikke kigget på Uniteds dommertække? Først annullerer de West Broms straffe der er klokkeklart, og så giver de united et straffe hvor West brom burde have fået frispark, men det kiggede de ikke engang igennem...
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » søndag, 22. nov, 2020 11:26

jensemand skrev:
lørdag, 21. nov, 2020 22:21
Jøsses så er Coote i gang igen. Hvorfor bliver der efterhånden ikke kigget på Uniteds dommertække? Først annullerer de West Broms straffe der er klokkeklart, og så giver de united et straffe hvor West brom burde have fået frispark, men det kiggede de ikke engang igennem...
Selv Mr. Ferdinand er ude med riven over det annullerede straffe..

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... d-win.html

Det er ubegribeligt Coote får så lang snor - han har ikke været PL dommer længe, men han har flere håbløse kendelser end mange dommere når på en hel karrierer.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » søndag, 22. nov, 2020 11:43

Synes, det var fint, at United vandt. Ole havde brug for en sejr.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 22. nov, 2020 12:53

AJJ skrev:
søndag, 22. nov, 2020 11:43
Synes, det var fint, at United vandt. Ole havde brug for en sejr.
Tak for lige at sætte tingene i rette perspektiv. Jeg var ellers ved at gå amok over endnu en ufortjent Scum-sejr på endnu et fejldømt straffespark :wall: :wall: Men selvfølgelig skal de da beholde Ole så længe som muligt :lol:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 22. nov, 2020 13:09

AJJ skrev:
søndag, 22. nov, 2020 11:43
Synes, det var fint, at United vandt. Ole havde brug for en sejr.
Man kunne jo nærmest godt se det på Gunnar selv... han er jo absolut clueless og så langt over niveau. Lykkeligvis er han lige præcis så middelmådig god at han, selv med det glimrende materiale han har, lige nøjagtig på hans bedste dage kan magte en lunken top 4-2 placering - hvilket er nok til st holde klubben og deres fans i illusionen st hvis han ‘bare lige for 2-3 milliarder mere til de næste 2 vinduer så køre the United Way bussen’. Uniteds problemer er selvfølgelig ikke kun Ole Gunnar - det er i høj Grad deres insisteren på at holde naivt fast i ‘the United way’ fordi det virkede for dem i 00’erne - ligesom det blev blev Liverpools nedtur at vi holdt for naivt fast i ‘the Liverpool way’ ved Premier Leagues indtog... men Ole Gunnar er bare heller ikke en manager der kan få dem højere end de mandskabs mæssigt høre til - tværtimod ligner de jo til tider som om det var øvle bøvle FC.

Nu vandt de, og så formår han ikke at tabe de næste 6 kampe (at det så er 1 sejr og 5 uafgjorte snakker man ikke om) hvorefter en eller anden hiver en statistik frem om at Klopp heller ikke vandt noget i starten uden skelen til det spiller materiale de hver især har arvet, samt den udvikling Liverpool fra dag et var under kontra Ole Gunnars fodbold der da nok ku kaste et mesterskab af sig i Norge.

Når det blev også meget snak om United , men jeg synes virkelig der er meget meget længere vej tilbage, end de selv tror og jeg tror at de risikere at lave en Liverpool 2.0 hvis de ikke skifter kurs (måske det allerede er for sent) hvad er det nu ? 7 år

Det var da også tydelig for enhver at de igår forsøgte at spille i et tempo WBA ikke kjne følge med.. surt at de så overhovedet heller ikke selv ku
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Besvar