Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af pow9199 » mandag, 21. dec, 2020 16:28

Cynwal skrev:
mandag, 21. dec, 2020 15:33
TG12 skrev:
mandag, 21. dec, 2020 10:36
AJJ skrev:
søndag, 20. dec, 2020 16:45
Tottenham har aldrig spillet og vil aldrig spille som et mesterhold i den her sæson. Når røgen har lagt sig, så er det igen City og Liverpool, det handler om.
Det synes jeg er en tidlig og forhastet dom.

De har tabt to i streg nu, en imod hhv. os og Leicster alts på papiret stærke hold, som kan slå alle hold. Rigtig nok kampe de burde vinde hvis de altså vil være mestre, men altså vi dømte heller ikke os selv ude efter uafgjorte kampe imod hhv. Fulham og Brighton, som på papiret er ringe modstandere.

Som sæsonen ser ud, ligner det også den vil være længe om at blive afgjort, om det er i Runde 36 eller 38 er spørgsmålet, men jeg tvivler på noget er afgjort før runde 36.
Lad os nu bare være med til at piske en stemning op, og puste til ilden iblandt mange Spurs fans, som er utilfredse med Mourinhos anti-fodbold. Nu har den lille, mavesure portugiser i alt for lang tid gået og set "smock" og selvtilfreds ud. Han har forsøgt at udtråle overblik, selvtillid og glimt i øjet i alt for lang tid. Så jeg hilser den gammelkendte "Alle er imod mig-Mourinho" velkommen tilbage, da det plejer at være et tegn på at han mister grebet og sin opbakning i spillertruppen.
Nyd de sørgende, selvmedlidenhedsfulde øjne her på postmatch pressekonferencen efter 0-2 mod Leicester.
MERE af DET, tak!1 :
Kunne ikke være mere uenig. Vi har for meget format, til at bruge energi på at falde for hans tricks. Øjnene på bolden, som man siger!! Så skal vi nok blive ved med at sætte dem på plads.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » mandag, 21. dec, 2020 16:47

pow9199 skrev:
mandag, 21. dec, 2020 16:28
Cynwal skrev:
mandag, 21. dec, 2020 15:33
TG12 skrev:
mandag, 21. dec, 2020 10:36
AJJ skrev:
søndag, 20. dec, 2020 16:45
Tottenham har aldrig spillet og vil aldrig spille som et mesterhold i den her sæson. Når røgen har lagt sig, så er det igen City og Liverpool, det handler om.
Det synes jeg er en tidlig og forhastet dom.

De har tabt to i streg nu, en imod hhv. os og Leicster alts på papiret stærke hold, som kan slå alle hold. Rigtig nok kampe de burde vinde hvis de altså vil være mestre, men altså vi dømte heller ikke os selv ude efter uafgjorte kampe imod hhv. Fulham og Brighton, som på papiret er ringe modstandere.

Som sæsonen ser ud, ligner det også den vil være længe om at blive afgjort, om det er i Runde 36 eller 38 er spørgsmålet, men jeg tvivler på noget er afgjort før runde 36.
Lad os nu bare være med til at piske en stemning op, og puste til ilden iblandt mange Spurs fans, som er utilfredse med Mourinhos anti-fodbold. Nu har den lille, mavesure portugiser i alt for lang tid gået og set "smock" og selvtilfreds ud. Han har forsøgt at udtråle overblik, selvtillid og glimt i øjet i alt for lang tid. Så jeg hilser den gammelkendte "Alle er imod mig-Mourinho" velkommen tilbage, da det plejer at være et tegn på at han mister grebet og sin opbakning i spillertruppen.
Nyd de sørgende, selvmedlidenhedsfulde øjne her på postmatch pressekonferencen efter 0-2 mod Leicester.
MERE af DET, tak!1 :
Kunne ikke være mere uenig. Vi har for meget format, til at bruge energi på at falde for hans tricks. Øjnene på bolden, som man siger!! Så skal vi nok blive ved med at sætte dem på plads.
Jeg er smålig - Men det skal siges til mit forsvar, at jeg indrømmer det.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af pow9199 » mandag, 21. dec, 2020 16:55

Cynwal skrev:
mandag, 21. dec, 2020 16:47
pow9199 skrev:
mandag, 21. dec, 2020 16:28
Cynwal skrev:
mandag, 21. dec, 2020 15:33
TG12 skrev:
mandag, 21. dec, 2020 10:36
AJJ skrev:
søndag, 20. dec, 2020 16:45
Tottenham har aldrig spillet og vil aldrig spille som et mesterhold i den her sæson. Når røgen har lagt sig, så er det igen City og Liverpool, det handler om.
Det synes jeg er en tidlig og forhastet dom.

De har tabt to i streg nu, en imod hhv. os og Leicster alts på papiret stærke hold, som kan slå alle hold. Rigtig nok kampe de burde vinde hvis de altså vil være mestre, men altså vi dømte heller ikke os selv ude efter uafgjorte kampe imod hhv. Fulham og Brighton, som på papiret er ringe modstandere.

Som sæsonen ser ud, ligner det også den vil være længe om at blive afgjort, om det er i Runde 36 eller 38 er spørgsmålet, men jeg tvivler på noget er afgjort før runde 36.
Lad os nu bare være med til at piske en stemning op, og puste til ilden iblandt mange Spurs fans, som er utilfredse med Mourinhos anti-fodbold. Nu har den lille, mavesure portugiser i alt for lang tid gået og set "smock" og selvtilfreds ud. Han har forsøgt at udtråle overblik, selvtillid og glimt i øjet i alt for lang tid. Så jeg hilser den gammelkendte "Alle er imod mig-Mourinho" velkommen tilbage, da det plejer at være et tegn på at han mister grebet og sin opbakning i spillertruppen.
Nyd de sørgende, selvmedlidenhedsfulde øjne her på postmatch pressekonferencen efter 0-2 mod Leicester.
MERE af DET, tak!1 :
Kunne ikke være mere uenig. Vi har for meget format, til at bruge energi på at falde for hans tricks. Øjnene på bolden, som man siger!! Så skal vi nok blive ved med at sætte dem på plads.
Jeg er smålig - Men det skal siges til mit forsvar, at jeg indrømmer det.
:aliboronz8: :aliboronz8: :aliboronz8:

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » tirsdag, 22. dec, 2020 23:18

Gad vide om Arsenal kan rykke ned i år? De virker i frit fald

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 23. dec, 2020 06:38

Jesper skrev:Gad vide om Arsenal kan rykke ned i år? De virker i frit fald

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
Kan i huske dengang de hentede Lacazette og ville overhale os?

Jegvtror ikke de rykker ned, men samtidig er de ikke gode nok til st jeg kan afvise det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » onsdag, 23. dec, 2020 11:36

Føler vi at det nuværende Arsenal er lige så ringe, ringere eller knap så ringe som vores Bigger-budget-Fulham hold under Roy? Konchesky, Spearing, Shelvey, Kelly, Poulsen, Ngog, Cole, Jovanovic holdet..
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 23. dec, 2020 12:12

Filos of Isk skrev:
onsdag, 23. dec, 2020 06:38
Jesper skrev:Gad vide om Arsenal kan rykke ned i år? De virker i frit fald

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
Kan i huske dengang de hentede Lacazette og ville overhale os?

Jegvtror ikke de rykker ned, men samtidig er de ikke gode nok til st jeg kan afvise det.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, og Aubameyang. Tror der var en del der skævede misundeligt til dem dengang... :P
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 23. dec, 2020 19:12

Sledgehammer skrev:
Filos of Isk skrev:
onsdag, 23. dec, 2020 06:38
Jesper skrev:Gad vide om Arsenal kan rykke ned i år? De virker i frit fald

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
Kan i huske dengang de hentede Lacazette og ville overhale os?

Jegvtror ikke de rykker ned, men samtidig er de ikke gode nok til st jeg kan afvise det.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, og Aubameyang. Tror der var en del der skævede misundeligt til dem dengang... :P
Nah, men jeg tror trods alt at Bobby havde fået overbevist lidt flere fans i mellemtiden.

Men at de fik Pepe var også en sort plet på klubbens ry og rygte Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » torsdag, 24. dec, 2020 10:11

Stupid rumour of the day (fra Thisisanfield.com)

Arsenal‘s latest plan to solve their inability to do…well, anything at all, is to sign Christian Eriksen.

Yes, a team who don’t play with a No. 10 are going to attempt to land a washed-up, hasn’t-been-a-regular-starter-for-two-years, used-to-play-for-your-rivals, overpaid playmaker for a role they don’t even have in their team.

Actually, that does sound like something they would do…

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 26. dec, 2020 14:22

Med fare for at begå hypris, så kan jeg simpelthen ikke se Leicester eller scum blive mestre i år, selv om vi på nuværende tidspunkt ikke er langt foran dem. Synes ikke det er et spil, der imponerer mig. Specielt defensivt, synes jeg begge hold der sårbare ud..

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af pow9199 » lørdag, 26. dec, 2020 14:51

Jesper skrev:
lørdag, 26. dec, 2020 14:22
Med fare for at begå hypris, så kan jeg simpelthen ikke se Leicester eller scum blive mestre i år, selv om vi på nuværende tidspunkt ikke er langt foran dem. Synes ikke det er et spil, der imponerer mig. Specielt defensivt, synes jeg begge hold der sårbare ud..

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
Hvad hvis United henter en impact-signing til forsvaret i januar? (måske snarere defensiven, en klasse 6'er kan også tjene argumentet)

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 26. dec, 2020 15:22

Dejligt!! Pointdeling på King Power Stadium mellem nr. 2 og nr. 3 i Prem League. 2 gange 2 mistede point!!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 26. dec, 2020 17:55

Woy har fået noget at tænke over. Ovenpå 0-7 i sidste uge ganske vist “kun” 0-3 i dag, meeen det var mod et Villa-hold med kun 10 mand i hele anden halvleg, så det må alligevel give anledning til endnu flere panderynker
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 26. dec, 2020 18:33

Cynwal skrev:Dejligt!! Pointdeling på King Power Stadium mellem nr. 2 og nr. 3 i Prem League. 2 gange 2 mistede point!!
Lidt ærgerligt at Leicester brænder den der giga chance til sidst (måske var det offside), for er ganske sikker på at United er en større konkurrent.



Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 26. dec, 2020 18:34

Lidt sindsyg opstilling Arsenal har. Det er vist alt eller intet nu, for de er ikke langt fra bunden.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar