Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11146
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 26. dec, 2020 18:37

Jesper skrev:
lørdag, 26. dec, 2020 18:34
Lidt sindsyg opstilling Arsenal har. Det er vist alt eller intet nu, for de er ikke langt fra bunden.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
De er nu startet meget godt. Flere gode opspil allerede, og holdet virker til at hæve god tænding/fokus.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niche » lørdag, 26. dec, 2020 19:09

Cynwal skrev:
lørdag, 26. dec, 2020 18:37
Jesper skrev:
lørdag, 26. dec, 2020 18:34
Lidt sindsyg opstilling Arsenal har. Det er vist alt eller intet nu, for de er ikke langt fra bunden.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
De er nu startet meget godt. Flere gode opspil allerede, og holdet virker til at hæve god tænding/fokus.
Og fint med et straffe. De må ger tage den her...

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af pow9199 » lørdag, 26. dec, 2020 19:20

Xhaka viser lige at han også kan hamre den ind mod andre end Mignolet. Selvom jeg morer mig gevaldigt over Arsenals ulykker, så vil det være rart om Chelsea fik et rap over nallerne.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11146
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 26. dec, 2020 19:49

Niche skrev:
lørdag, 26. dec, 2020 19:09
Cynwal skrev:
lørdag, 26. dec, 2020 18:37
Jesper skrev:
lørdag, 26. dec, 2020 18:34
Lidt sindsyg opstilling Arsenal har. Det er vist alt eller intet nu, for de er ikke langt fra bunden.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
De er nu startet meget godt. Flere gode opspil allerede, og holdet virker til at hæve god tænding/fokus.
Og fint med et straffe. De må ger tage den her...
...og nu 3-0 totalt imod spilfordeling her i anden halvleg. FEDT at Fat Franks Boys kan få en mavepuster i en kamp, hvor de helt klart har undervurderet modstanderen.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niche » lørdag, 26. dec, 2020 19:55

Ja, og sikke et mål...

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11146
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 26. dec, 2020 20:58

Så mangler vi bare lige, at Newcastle driller Manchester Cheaty og snupper point. Så begynder jeg at tro på julemanden OG et mesterskab igen!!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 27. dec, 2020 08:30

I det her had/kærligheds-forhold til Everton, som de fleste nok har (klart mest kærlighed for mig efter at have været i Liverpool og mærket varmen og de kærlige drillerier fansene i mellem), så er det måske på sin plads at anerkende, at ejerne og Ancelotti laver et kæmpe godt stykke arbejde. Klubben er så vidt jeg ved tæt på at påbegynde arbejdet med at få bygget et helt nyt stadion og med Ancelotti ved roret, så har holdet stille og roligt fået en identitet, som rækker ud over at være et "lige under toppen" hold.
Jeg hilser den øgede konkurrence velkommen og kan godt lide at super sympatiske Ancelotti får anerkendelse for ikke kun at jonglere med superstjerner, men også kan arbejde med udviklingen af et hold. Og så kan de jo passende lige tage point fra City lige om lidt
Jeg ved godt dette indlæg vil møde lidt modstand, særligt efter sidste kamp, men synes personligt ikke det ødelægger det overordnede billede.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 27. dec, 2020 11:58

Jeg har det på samme måde omkring Everton, Jesper. Jeg synes dog, at der er en tendens til, at de har folk uden særlig mange brikker at rundt med, og som ikke kan finde ud af at spille til grænsen uden at overtræde den. Vi kender alle de 2, de har pt., men det går langt tilbage. Dén DNA bryder jeg mig ikke om.

På samme måde synes jeg, at det ser rigtig godt ud for Soton, Wolves og Leicester.

De næste der kan drømme om at kunne komme tættere på Top 6/Top 4 er vel Leeds og Aston Villa, hvis de kan fortsætte den gode udvikling og ramme rigtigt med spillerkøb/akademispillere.

Man kan jo også se, at den styrke disse hold kommer med gør ondt på de "gamle" Top 6 klubber. Arsenal har det svært. Chelsea har trods voldsomt mange og dyre indkøb nu tabt de seneste 3 udekampe. man utd ligger vel bedre placeret, end spillet på banen tilsiger, og Man City har jo ændret spillestil, så der først og fremmest skal lukkes af. Spurs har Son og Kane, men hvad har de ellers ?

Elsker Premier League :love3:

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 27. dec, 2020 14:17

Rivaliseringen i byen fungerer fint uden at de bitre behøver være med i toppen. Det eneste gode at sige om at de er med der, er at så er der et andet hold der ikke er.
Jeg kan ikke lide Ancelotti, jeg kan ikke lide Everton og jeg kan i særdeleshed ikke lide de fleste af deres spillere.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1658
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » søndag, 27. dec, 2020 14:54

Lokalrivalisering er afgjort med til at give fodbolden charme og hjerte; men jeg ser desværre en tendens til, at Everton i de senere år går over stregen nærmest hver eneste gang vi mødes - som Niels K skriver. Jeg kunne godt ønske mig en lidt mere kontant og konsekvent dommerlinje- som det fx var tilfældet med den dommer, der ikke var bleg for at smide en overtændt Gerrard ud i 2006.

Rivaliseringen med Everton betyder desuden - alt andet lige - at vi mod dem får nogle vanskeligere kampe end vores Top 6-rivaler får, når de møder Everton. De øvrige lokalderby'er - fx Arsenal-Tottenham og Man C-Man U er sjældent helt så brutale affærer, og under alle omstændigheder vil kampene være vanskelige - lokalrivalisering eller ej. På den led kan man sige, at et styrket Everton vil komme os til gode: vores kampe mod dem vil næppe blive mere vanskelige end de plejer at være, mens de øvrige Top 6-kandidater vil blive reelt udfordret.

Jeg har - som Emmy - ingen særlig respekt for Everton eller deres spillere. Det fortjener de ikke, når de opfører sig som usympatiske voldsmænd mod os.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11146
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 27. dec, 2020 16:03

Mysjkin skrev:
søndag, 27. dec, 2020 14:54
........men jeg ser desværre en tendens til, at Everton i de senere år går over stregen nærmest hver eneste gang vi mødes
Jeg ser det samme, og det er også denne "overtænding" jeg frygter at Big Sam får indpodet i WBA truppen til vores kamp i dag.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 27. dec, 2020 21:47

Coote sidder i VAR vognen og dømmer Wolves vs Spurs. Han mener så ikke, der er straffe til Wolves, selvom deres spiller falder af berøringen, men manc-dommeren mente naturligvis, at der skulle dømmes straffe mod os for den lette berøring, som spilleren ikke faldt af - eller det gjorde han jo så flere skridt og sekunder efter, han fandt ud af, at han var rørt, og at det måske kunne give et straffe. han skal væk ham der Coote :wall:

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 27. dec, 2020 21:53

Det er simpelthen en skandale at netop den samme situation, med den samme dommer ikke bliver vurderer ens.. VAR skal fjernes ASAP, og Coote endnu hurtige.. så må vi kigge på Kevin Friend, Paul Tierney, Martin Atkinson og Anthony Taylor efterfølgende.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » mandag, 28. dec, 2020 20:25

1 point til Leicester og 1 point til Chelsea

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 28. dec, 2020 21:47

Niels K skrev:
mandag, 28. dec, 2020 20:25
1 point til Leicester og 1 point til Chelsea
Når vi nu ikke selv gider vinde vores kampe, så er det da fint at rivalerne heller ikke gør ... :oops:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar