Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » lørdag, 21. apr, 2018 20:13

Så er Spurs all in på det sidste trofær de kan vinde i denne season.

bliver ulideligt at se dem spille..
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 21. apr, 2018 20:24

YNWA! skrev:Pest eller kolera om hvem der går videre. Hvis Tottenham ikke snart vinder en pokal, så smutter stjernerne. De gider vel ikke blive ved med at være lige ved og næsten. Plus de har ikke vundet en skid i en menneskealder.

United er bare United.
Jeg er med på flere er enige med dig, men er bare ikke enig, og forstår slet ikke holdningen, scum er både pest kolera aids og alt muligt andet lort. Hvis Spurs falder fra tinderne, eller hvad de nu er tæt på, ja så kommer der bare en anden Spurs....Scum skal bare tabe alt, jeg kan gå med til at håbe på scum sejr, hvis det spiller et trofæ i hånden på LFC, ellers ikke....Og ville godt nok have svært ved at håbe på scum, selv i den situation. Pis også at pest og kolera vandt, fodbolden tabte.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 21. apr, 2018 21:49

Cou assist til Suarez mål i den spanske pokal finale.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » søndag, 22. apr, 2018 17:11

Jeg hader Chelsea, men lige pt. er det vel bedst for os, hvis de går i FA-Cup finalen. Et fordi de så bliver nødt til at fokusere på den også i i hvert fald den sidste runde, men også fordi de har bedre chance for at slå United i finalen end Southampton har. Lad dem bare vinde efter forlænget og straffe.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 22. apr, 2018 19:23

Mads T. skrev:Jeg hader Chelsea, men lige pt. er det vel bedst for os, hvis de går i FA-Cup finalen. Et fordi de så bliver nødt til at fokusere på den også i i hvert fald den sidste runde, men også fordi de har bedre chance for at slå United i finalen end Southampton har. Lad dem bare vinde efter forlænget og straffe.
Jeg er sgu ikke helt tryg ved det. De er inde i en god stime og kan nu koncentrere sig fuldt om PL. Og deres slutprogram ser fint ud. Vi må for alt i verden ikke tabe det indbyrdes opgør. Og vi har fuldt fokus på CL så der kan nemt komme pointtab til os undervejs.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 25. apr, 2018 21:08

Hvis man kaster et blik på Bayern og Real Madrids bænk, så blegner vores bænk fuldstændigt ved siden af.

Bayern Münchens bænk:
2. Sandro Wagner
4. Niklas Süle
6. Thiago Alcántara
14. Juan Bernat
19. Sebastian Rudy
22. Tom Starke
24. Corentin Tolisso

Real Madrids bænk:
3. Jesus Vallejo
9. Karim Benzema
11. Gareth Bale
13. Francisco Casilla
15. Theo Hernandez
20. Marco Asensio
23. Mateo Kovacic

Vi kunne sagtens bruge et par stykker her i slutspurten.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 25. apr, 2018 21:21

Hvem vil I helst møde i en evt finale?
Jeg ved det ærligt talt ikke, men hælder til Madrid

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Mandal
Indlæg: 104
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:32
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mandal » onsdag, 25. apr, 2018 21:26

Jesper skrev:Hvem vil I helst møde i en evt finale?
Jeg ved det ærligt talt ikke, men hælder til Madrid

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
nu ved jeg ikke lige hvor slem Alaba's skade er, men hvis de er uden Alaba, Boateng og Vidal så vil jeg helst møde Bayern... selvom der også er muligheder bag de offensive backs fra Real.

Oomph242
Indlæg: 5650
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 25. apr, 2018 21:28

Både Bayern og Real er til at snakke med i forsvaret. Det gør os ikke chanceløse i en evt. Finale. Altså hvis vi kan stille et nogenlunde stærkt hold.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MP » onsdag, 25. apr, 2018 21:44

Ja forsvar er til at snakke med, men synes godt nok spillet omkring midten foregår i et ufattelig højt tempo. Begge hold er vanvittig gode til at spille igennem kæderne og med vores høje forsvarslinje tror jeg virkelig de kan gøre ondt.. Især når de kun skal bruge en halv chance for at score.
Milner, Hendo og Gini skal levere et niveau på højde med det de viste størstedelen af kampen igår


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 25. apr, 2018 21:49

Jesper skrev:Hvem vil I helst møde i en evt finale?
Jeg ved det ærligt talt ikke, men hælder til Madrid

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Imo er det nærmest et fedt. Både BM og RM vil være os overlegne ift finale-rutine og -kynisme; til gengæld kan vi, på de gode dage, spille i et tempo og med en gejst, som de færreste, for ikke at sige ingen, kan stille ret meget op imod.

M.a.o., uanset hvem vi måtte komme til at møde i en evt. finale, så vil vi, hvis Klopp formår at få spillerne til at ramme dagen, og vi selvfølgelig har vores bedste spillere til disposition, have en rigtig god chance for at gå hele vejen. Omvendt, hvis situationens alvor får vores spillere til at forkrampe, så vil modstanderens, hvad enten det så er BM eller RM, større rutine sandsynligvis blive udslagsgivende.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 25. apr, 2018 22:05

Jesper skrev:Hvem vil I helst møde i en evt finale?
Jeg ved det ærligt talt ikke, men hælder til Madrid

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Real har bare så mange dygtige individualister. Hvorimod Bayern er til at tale med. Real har vundet CL de seneste to år, og de vil gøre alt for at lave et historisk hattrick.

Jeg tror at Reals midtbane er vores overlegen, og det er et område, hvor vi ville få store problemer. Dernæst har Klopp en revanche til gode mod netop Bayern.

Og Klopp er ikke nogen super god finale-manager.

Finale nervøsiteten er begyndt :?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 25. apr, 2018 22:22

Real er bare super dygtige på udebane her i knock out fasen. De har slået PSG og Juve ude, og nu fører de ude mod Bayern.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5650
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 25. apr, 2018 22:26

Hr. Drejer skrev:Real er bare super dygtige på udebane her i knock out fasen. De har slået PSG og Juve ude, og nu fører de ude mod Bayern.
De er kyniske og dygtige. Svært at forestille sig de ikke tager titlen. Men et mål eller to i finalen ville det være fedt, hvis vi kunne lave..

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 25. apr, 2018 22:32

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Real er bare super dygtige på udebane her i knock out fasen. De har slået PSG og Juve ude, og nu fører de ude mod Bayern.
De er kyniske og dygtige. Svært at forestille sig de ikke tager titlen. Men et mål eller to i finalen ville det være fedt, hvis vi kunne lave..
Kan vi ikke bare i den ene kamp få Rafa ind. Han kan sætte en taktik, som vil gøre det vanskeligt for Real.

Vi skal vel håbe på standardsituationer.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar