Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » tirsdag, 08. aug, 2017 22:00

Sikke en dejlig aften lige pludselig. Et gumpetungt United hold uden nogen form for kreativitet bliver udspillet af Real Madrid.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 08. aug, 2017 22:09

United er ikke blevet bedre af at få Lukaku istedet for zlatan, og de har købt en svensker i forsvaret som har formået at være mere usikker en karius var i starten af sidste season.

Tror ikke tingene ændre sig meget med united

De kommer til at spille 1-1-3-5 (1-1-9 mod liverpool) mod hold som kan spille fodbold

Og så håber de lige at have nok til at slå de "dårlige hold"
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » tirsdag, 08. aug, 2017 23:15

De snakker i studiet om pogba som om han er talent.... han er 24 år, og er vel 1000-1200 dage over talent stadiet.
Verden er smask fuld af hyklere....

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » onsdag, 09. aug, 2017 09:30

Wormie skrev:United er ikke blevet bedre af at få Lukaku istedet for zlatan, og de har købt en svensker i forsvaret som har formået at være mere usikker en karius var i starten af sidste season.

Tror ikke tingene ændre sig meget med united

De kommer til at spille 1-1-3-5 (1-1-9 mod liverpool) mod hold som kan spille fodbold

Og så håber de lige at have nok til at slå de "dårlige hold"
Nej, Lukaku er ikke en forstærkning. Det er Matic derimod. Men som United-fan ville jeg godt nok være trist til mode over den tilgang til fodbold, deres træner har. Men den skal da nok bære dem et stykke i PL og CL. Men det bliver ikke med Mourinho som træner, at de kommer tilbage til niveauet under Ferguson.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » onsdag, 09. aug, 2017 20:00

Det er så dræbende at se dem spille. Når de så smider Fellaini ind i 2. halvleg, bliver det først rigtig grimt. Puha. Og hvor er Pogba i øvrigt et svin på en fodboldbane. Ham og Fellaini på vores midtbane... ellers tak.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » onsdag, 09. aug, 2017 22:22

Mads T. skrev:Det er så dræbende at se dem spille. Når de så smider Fellaini ind i 2. halvleg, bliver det først rigtig grimt. Puha. Og hvor er Pogba i øvrigt et svin på en fodboldbane. Ham og Fellaini på vores midtbane... ellers tak.
og det værste er jo nærmest, at Fellaini løftede deres spil og vel gik fra banen som deres bedste spiller - fanme pinligt, for han er dælme ikke imponerende.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » fredag, 11. aug, 2017 20:52

Velkommen tilbage Premier League!

4 min. og 18 sek.

1-1

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 11. aug, 2017 20:52

Så er Premier League i gang. 1-1 efter 5 minutter.



ha ha ha RedRedRed beat me to it.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » fredag, 11. aug, 2017 22:08

Gutter, vi har ikke ligaens dårligste forsvar. (mere)

Det har arsenal :D
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af sjampen » fredag, 11. aug, 2017 22:15

Wormie skrev:Gutter, vi har ikke ligaens dårligste forsvar. (mere)

Det har arsenal :D
Ja ja, lad os se hvor kæphøje vi er kl. 15 imorgen.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » fredag, 11. aug, 2017 22:24

Jeg vil være ufatteligt overrasket, hvis Arsenal ikke melder sig ind i kampen om VVD med et vanvittigt stort bud. De har jo mere end noget andet hold brug for en type som ham...
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 11. aug, 2017 22:33

texy skrev:Jeg vil være ufatteligt overrasket, hvis Arsenal ikke melder sig ind i kampen om VVD med et vanvittigt stort bud. De har jo mere end noget andet hold brug for en type som ham...
Det må de gerne. Som jeg forstår, så har vi brug for en klub til at komme med det første bud, som vi så matcher, og så er det vel op til VVD, hvem han vælger. Er det korrekt forstået?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » fredag, 11. aug, 2017 22:45

Hvorfor har vi ikke budt på Lacazette. Forfanden han bliver god for Arsenal.

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pede » fredag, 11. aug, 2017 22:51

Hr. Drejer skrev:
texy skrev:Jeg vil være ufatteligt overrasket, hvis Arsenal ikke melder sig ind i kampen om VVD med et vanvittigt stort bud. De har jo mere end noget andet hold brug for en type som ham...
Det må de gerne. Som jeg forstår, så har vi brug for en klub til at komme med det første bud, som vi så matcher, og så er det vel op til VVD, hvem han vælger. Er det korrekt forstået?
Hvor kommer det fra? Jeg mener, hvorfor skulle det forholde sig sådan, når der ikke blev lavet en sag ud af vores første forsøg på VVD?

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 11. aug, 2017 22:53

Pede skrev:
Hr. Drejer skrev:
texy skrev:Jeg vil være ufatteligt overrasket, hvis Arsenal ikke melder sig ind i kampen om VVD med et vanvittigt stort bud. De har jo mere end noget andet hold brug for en type som ham...
Det må de gerne. Som jeg forstår, så har vi brug for en klub til at komme med det første bud, som vi så matcher, og så er det vel op til VVD, hvem han vælger. Er det korrekt forstået?
Hvor kommer det fra? Jeg mener, hvorfor skulle det forholde sig sådan, når der ikke blev lavet en sag ud af vores første forsøg på VVD?
Jeg ved det ikke. Men jeg vil tror at vi ville havde budt på nuværende tidspunkt. Spørgsmålet er hvad venter vi på, og mit bud er at en anden klub byder. Men som sagt, så ved jeg det ikke
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar