Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » onsdag, 21. feb, 2018 21:44

Mads T. skrev:
YNWA! skrev:De Gea er da irriterende god.
Det var desværre også et irriterende ringe hovedstød. Den skulle have været der.
Det er vi enige i. Men det er desværre også godt nuppet.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » onsdag, 21. feb, 2018 22:07

Scor nu Sevilla! Fed stemning også
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » torsdag, 22. feb, 2018 06:36

Sevilla var klart de bedste, og scum har igen nærmest ingenting at byde på, og de ser ordinære ud. Den skal Sevilla nok nappe i retur'en, selvom de godt kunne have givet sig selv et bedre udgangspunkt.

AJJ
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » torsdag, 22. feb, 2018 08:44

Det bliver noget af et brag på OT på søndag, når to af Europas mest offensivt orienterede og inspirerende hold går toe to toe. Vores kamp på Anfield mod City blegner jo i den sammenhæng. Desværre misser jeg den - har en nymalet væg, jeg skal se tørre.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » torsdag, 22. feb, 2018 09:18

AJJ skrev:Det bliver noget af et brag på OT på søndag, når to af Europas mest offensivt orienterede og inspirerende hold går toe to toe. Vores kamp på Anfield mod City blegner jo i den sammenhæng. Desværre misser jeg den - har en nymalet væg, jeg skal se tørre.
Jeg har allerede lavet en oddset kupon med uafgjort til odds 3.25, Liverpool til at vinde både 1. halvleg og kampen til odds 1,66, Leicester til at vinde over Stoke til 1,75 og slutteligen Bournemouth til at vinde over Newcastle til 2,15.
Jeg er næsten begyndt at bruge af pengene allerede ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
lasse.j
Indlæg: 1111
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 09:24
Geografisk sted: Randers
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af lasse.j » torsdag, 22. feb, 2018 11:51

AJJ skrev:Det bliver noget af et brag på OT på søndag, når to af Europas mest offensivt orienterede og inspirerende hold går toe to toe. Vores kamp på Anfield mod City blegner jo i den sammenhæng. Desværre misser jeg den - har en nymalet væg, jeg skal se tørre.
:lol:
Mvh

Lasse

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » torsdag, 22. feb, 2018 12:08

Billede
Thø-hø
Indrømmer gerne, at jeg ku' godt leve med at læse følgende på nettet lørdag den 10. marts om formiddagen, mens jeg gør mig klar til at drage mod OT:
"De Gea gledet i badet, og har forstuvet håndleddet"
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » torsdag, 22. feb, 2018 12:55

Det kunne også være, han tabte en after shave flaske - ligesom Canizares ;)

Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 22. feb, 2018 14:43

Pogba + Mourinho = Middelmådighed.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » torsdag, 22. feb, 2018 15:40

Hr. Drejer skrev:Pogba + Mourinho = Middelmådighed.
pogba var allerede middelmådig da de skrev med ham, og synes stadig Cou burde have kostet mindst 3 gange mere end pogba prisen, da han er mange gange bedre. Ud fra stats burde Naby jo så også have kostet mange gange mere end pogba.

Dernæst, hvis pogba brugte lige så lang tid på træning, som han bruger på håret,twitter og finde på nye fejrings måder, ville han måske muligvis hæve sit niveau lidt :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

AJJ
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » torsdag, 22. feb, 2018 21:15

Cynwal skrev:
AJJ skrev:Det bliver noget af et brag på OT på søndag, når to af Europas mest offensivt orienterede og inspirerende hold går toe to toe. Vores kamp på Anfield mod City blegner jo i den sammenhæng. Desværre misser jeg den - har en nymalet væg, jeg skal se tørre.
Jeg har allerede lavet en oddset kupon med uafgjort til odds 3.25, Liverpool til at vinde både 1. halvleg og kampen til odds 1,66, Leicester til at vinde over Stoke til 1,75 og slutteligen Bournemouth til at vinde over Newcastle til 2,15.
Jeg er næsten begyndt at bruge af pengene allerede ;)
Lyder meget fornuftigt. Hm - måske man skulle smide et par 100 på 0-0 på OT.

Bruce
Indlæg: 193
Tilmeldt: onsdag, 29. dec, 2010 13:14
Alder: 49

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bruce » torsdag, 22. feb, 2018 21:42

Kom nu, Østersund!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 23. feb, 2018 08:17

CVLiverpool skrev:Hvem helvede gider spille for et hold, der spiller så røv kedeligt?
Hvorfor tror du de har så store lønomkostninger?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 23. feb, 2018 08:22

Hr. Drejer skrev:Ja Juve og Milan er også fremragende bud. Men det som slår mig ved den Barca line-up er dens offensiv. Den er vild!

Ronaldinho, Messi og Saviola, med Deco og Xavi liggende bag dem. Det må i give mig ret i, at den ikke kommer bedre?
Jo Barcelona et år før og to år senere :D

Xavi var vildt god hele karrieren. De havde vel også en fremadstormende Iniesta på bænken?

Men det var lige der hvor Ronaldinho ikke længere var den bedste og folk som Messi stadig manglede lidt. Saviola havde rigtig gode perioder.

Deres defensiv var også fin Marquez var mega undervurderet dengang.


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » lørdag, 24. feb, 2018 16:51

Cynwal skrev:
AJJ skrev:Det bliver noget af et brag på OT på søndag, når to af Europas mest offensivt orienterede og inspirerende hold går toe to toe. Vores kamp på Anfield mod City blegner jo i den sammenhæng. Desværre misser jeg den - har en nymalet væg, jeg skal se tørre.
Jeg har allerede lavet en oddset kupon med uafgjort til odds 3.25, Liverpool til at vinde både 1. halvleg og kampen til odds 1,66, Leicester til at vinde over Stoke til 1,75 og slutteligen Bournemouth til at vinde over Newcastle til 2,15.
Jeg er næsten begyndt at bruge af pengene allerede ;)

Jeg håber, at den første kamp på din kupon går hjem...

Besvar