Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Icipher » lørdag, 24. nov, 2018 18:35

Skal man håbe på sejr til Tottenham?

Tænker umiddelbart at uafgjort er fint, men på den anden side skal Spurs nok dumme sig senere.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 24. nov, 2018 18:58

Icipher skrev:Skal man håbe på sejr til Tottenham?

Tænker umiddelbart at uafgjort er fint, men på den anden side skal Spurs nok dumme sig senere.
Jeg tænker umiddelbart det er bedre med en uafgjort og så Chelsea sejr i anden række. Det ville være rart at kunne sætte en konkurrent af allerede i form af Tottenham.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 24. nov, 2018 19:00

Icipher skrev:Skal man håbe på sejr til Tottenham?

Tænker umiddelbart at uafgjort er fint, men på den anden side skal Spurs nok dumme sig senere.
Det tror jeg, og sådan ser det jo også ud indtil videre .... :)

På den lange bane er Chelsea nok en tand stærkere end Spuds, så det er fint hvis de - Chelsea - taber her.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 24. nov, 2018 19:03

YNWA! skrev:
Icipher skrev:Skal man håbe på sejr til Tottenham?

Tænker umiddelbart at uafgjort er fint, men på den anden side skal Spurs nok dumme sig senere.
Jeg tænker umiddelbart det er bedre med en uafgjort og så Chelsea sejr i anden række. Det ville være rart at kunne sætte en konkurrent af allerede i form af Tottenham.
Men kun hvis man antager at Tottenham faktisk ER en reel konkurrent. Hvis man betvivler det - hvilket jeg gør, ikke mindst pga deres kujonagtige "indsats" mod City for nogle uger siden - er det fint hvis de "holder sig i live" længe nok til at drille vores reelle konkurrenter.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 24. nov, 2018 19:18

Atkinson er da godt nok en elendig dommer.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af pingel » lørdag, 24. nov, 2018 19:49

Vil vove at påstå, at Jorginho har haft en dårligere aften end Henderson ;)

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 25. nov, 2018 13:43

Jeg regner klart Tottenham for en direkte konkurrent. Kane, Son, Eriksen og Alli i topform er fuldt ud på niveau med Salah, Mane og Firmino. Kommer Tottenhams kvartet først for alvor i gang, skal de i den grad regnes med i mesterskabskampen.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » søndag, 25. nov, 2018 15:01

tror arsenal har ca 12 point på "Pure luck"

Igen igen igen igen og Igen igen igen igen idag er de mega heldige
Bournmoth får et offside mål underkendt som ser ud til faktisk at være ok. og så score de selvmål...

Tror aldrig jeg har set et hold være så direkte heldige.
Jeg har set tottenham score i overtiden konstant eller Bale skyder bolden op i krogen i 85' min for at rede spurs. men Arsenal 2018/19 er godt nok en anden størrelse.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Icipher » søndag, 25. nov, 2018 15:05

Ja, det er helt vildt - annulleret mål i den ene ende, og så et vanvittigt selvmål i den anden.

Lad os da håbe det udligner sig selv i løbet af sæsonen.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 25. nov, 2018 15:59

Icipher skrev:Ja, det er helt vildt - annulleret mål i den ene ende, og så et vanvittigt selvmål i den anden.

Lad os da håbe det udligner sig selv i løbet af sæsonen.
Det plejer det ikke at gøre for os, når det gælder dommerkendelser i hvert fald.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 25. nov, 2018 17:18

Wormie skrev:tror arsenal har ca 12 point på "Pure luck"

Igen igen igen igen og Igen igen igen igen idag er de mega heldige
Bournmoth får et offside mål underkendt som ser ud til faktisk at være ok. og så score de selvmål...

Tror aldrig jeg har set et hold være så direkte heldige.
Jeg har set tottenham score i overtiden konstant eller Bale skyder bolden op i krogen i 85' min for at rede spurs. men Arsenal 2018/19 er godt nok en anden størrelse.
Mellem det 80. og 85. minut skulle B'mouth have scoret på en kæmpe chance, så rammer de stolpen på et flot langskud, og så kommer der en mulighed mere, som der nemt kunne være kommet en scoring ud af. Arsenal er heldige med at hænge nogenlunde på i toppen.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 25. nov, 2018 17:20

Robbie_God_Fowler skrev:Jeg regner klart Tottenham for en direkte konkurrent. Kane, Son, Eriksen og Alli i topform er fuldt ud på niveau med Salah, Mane og Firmino. Kommer Tottenhams kvartet først for alvor i gang, skal de i den grad regnes med i mesterskabskampen.
Mesterskabskampen ligefrem ? Hvis de selv troede så meget på det, så havde de vel stillet med Eriksen og Delle Alli mod Man City ?

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » tirsdag, 27. nov, 2018 21:47

Lyon viser lige igen, hvordan man spiller mod City. To kæmpe chancer og et stolpeskud. Kunne nemt have været 3-0...
Senest rettet af AJJ tirsdag, 27. nov, 2018 22:17, rettet i alt 1 gang.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » tirsdag, 27. nov, 2018 22:15

Ja Lyon burde være foran med et par stykker og nu fik de endelig et mål. Det viser også at man med energi og angrebsvilje kan ryste City og jeg ville godt nok ønske der var flere hold i PL der prøvede det i stedet for at parkere bussen for så bliver man slagtet af dem.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 27. nov, 2018 22:49

Det vidste man jo bare ville ske det der.....
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar