Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 10. feb, 2018 07:21

Jeg håber Arsenal vinder i dag, Alli får rødt kort for film og brok samt at Kane brænder fra en meter med tomt mål.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Dieks » lørdag, 10. feb, 2018 07:37

Bojangles skrev:
Thommo skrev:Så fik Cou åbnet mål kontoen nede hos spaniolerne :wall: Dog ikke et klassisk LFC-Cou mål, men næsten liggende ned, som skovler den over mod den fjerneste stolpe.
Var lige ved at se nedenstående highlight. Kommentatoren på målet. "This is Suarez at his absolute best. The Liverpool Connection - It's Liverpool. The Scouser is fed beautifully" ca. 4:35

https://www.youtube.com/watch?v=xmupkoVfUnQ
Så går kommentatoren i selvsving, for Scouser er vel det sidste Coutinho bliver. :?
YNWA..!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14373
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 10. feb, 2018 07:39

Jesper skrev:Jeg håber Arsenal vinder i dag, Alli får rødt kort for film og brok samt at Kane brænder fra en meter med tomt mål.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Købt, dog helst uafgjort. Samt flere røde kort og lidt skader.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » lørdag, 10. feb, 2018 15:47

Top 4 i år bliver en gyser uden lige. og det bliver uden arsenal
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13737
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 10. feb, 2018 17:22

Wormie skrev:Top 4 i år bliver en gyser uden lige. og det bliver uden arsenal
Lige i øjeblikket ser det også ud til at blive uden Chelsea.

Spurs og Liverpool har momentum lige for tiden.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » lørdag, 10. feb, 2018 17:33

Ja vi skal godt nok holde tungen lige i munden ! Tottenham kom desværre rigtig flot ud af kampene mod de tre andre tophold, ganske vist med snyd og bedrag og dommerhjælp i den ene, men det ændrer jo ikke på pointhøsten desværre. Nu må vi håbe de så løber ind i selvtilfredshed og dårlig form mod nogle på papiret svagere modstandere som vi eksempelvis gjorde mod Swansea og West Bromwich.

Chelsea fortsætter forhåbentligt deres nedtur lidt endnu så vi med et par sejre kan lægge lidt afstand til dem i stedet. Det bliver virkelig spændende ! Men det involverer jo Liverpool så selvfølgelig gør det det :D
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 10. feb, 2018 17:40

Chelsea mangler iøvrigt stadig : United og City ude, mens de har Spurs og os hjemme.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 10. feb, 2018 19:49

Føler jeg gentager mig selv konstant, men forhelvede hvor er Kevin De Bruyne latterlig god.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » lørdag, 10. feb, 2018 20:28

Ham der Kun gør det også fornuftigt..

(meget træt af at jeg ikke har ham i drømmeholdet :()

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » lørdag, 10. feb, 2018 20:34

Nok meget heldigt vi slog city, fordi de taber ikke igen denne season i premier league.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » lørdag, 10. feb, 2018 20:42

Wormie skrev:Nok meget heldigt vi slog city, fordi de taber ikke igen denne season i premier league.
Synes nu ikke der var meget held over det.

Hr. Drejer
Indlæg: 13737
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 10. feb, 2018 20:50

Man C er i en liga for sig i år.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5667
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 10. feb, 2018 20:53

Mads T. skrev:
Wormie skrev:Nok meget heldigt vi slog city, fordi de taber ikke igen denne season i premier league.
Synes nu ikke der var meget held over det.
Vi lavede færre graverende end City i kampen og derfor var det fortjent vi vandt. Men vi skal nok være glade for City ikke scorede deres andet mål 10 minutter tidligere.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » lørdag, 10. feb, 2018 21:44

Jeg kom til at tænke på, at vi for nogle år siden blev linket til Jorginho. Dengang havde jeg ikke en mening om det, da jeg ikke kendte ham. Jeg mener, at han spillede for Hellas Verona dengang.

Nu har han etableret sig for Napoli, og vist sit værd. Er det mon indenfor rækkevidde at hente ham? En 6'er, der kan orkestrere spillet og selv skabe chancer. Senest illustreret ved hans forrygende assist til Callejón, der kort før pausen udligner til 1-1 mod Lazio.

Vores tre forreste (MSF) minder relativt meget om Napolis ditto, hvorfor jeg tror, at MSF ville kunne nyde godt af at blive fodret af Jorginho.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » lørdag, 10. feb, 2018 21:55

Jeg synes også Jorginho kunne være spændende, jeg synes altid han spiller godt når jeg ser Napoli (hvilket dog kun er et par gange om året). Eneste anke er at jeg synes midtbanespillere der kommer til fra serie A ofte har lidt svært ved at tilvænne sig ligaen. Dog kan det være en fordel at han spiller for netop Napoli som har lidt samme stil som os når de har bolden.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Besvar