Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1658
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » søndag, 11. feb, 2018 16:36

Arrgghh. Nyborg blev snydt for et straffe mod nisserne. Det er urimelig dårlig dømt. Favorisering, inkompetence eller et tilfælde?
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

lars
Indlæg: 371
Tilmeldt: tirsdag, 26. okt, 2010 10:41
Geografisk sted: Århus C
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af lars » søndag, 11. feb, 2018 16:38

Den var svær at dømme.. Lige på grænsen.. Men nu er United jo bagud så det går nok

Sendt fra min SM-G928F med Tapatalk

Brugeravatar
lasse.j
Indlæg: 1111
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 09:24
Geografisk sted: Randers
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af lasse.j » søndag, 11. feb, 2018 16:53

lars skrev:Den var svær at dømme.. Lige på grænsen.. Men nu er United jo bagud så det går nok Billede

Sendt fra min SM-G928F med Tapatalk
Nå det er da United der fører 1-0 ;)
Mvh

Lasse

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 11. feb, 2018 17:02

Hvordan fik Valencia ikke rødt der? Præcis det samme som Mane lavede mod City
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 11. feb, 2018 17:09

JAAAAAA
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Hagman
Indlæg: 679
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 19:52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hagman » søndag, 11. feb, 2018 17:09

ALTID dejligt når de forkerte røde taber :headbang:
Godt spillet, Newcastle !
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » søndag, 11. feb, 2018 17:14

Tak til Rafa og Newcastle. Sikke en arbejdsindsats, de leverede. Og hvor i alverden er den verdensklassemålmand pludselig kommet fra....? Sikke en vanvittig kamp, han leverede.
Kloppite

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 11. feb, 2018 17:16

texy skrev:Og hvor i alverden er den verdensklassemålmand pludselig kommet fra....?
Gammel Esbjerg-keeper jo ;) fedt, at de tog sejren, og dejligt at se Shelvey med så god en kamp. Fugl eller fisk med ham.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » søndag, 11. feb, 2018 19:50

Mysjkin skrev:Arrgghh. Nyborg blev snydt for et straffe mod nisserne. Det er urimelig dårlig dømt. Favorisering, inkompetence eller et tilfælde?
Jeg er kommet over det efterfølgende. Ærgrer mig over, at jeg ikke havde klokkeværket til at holde den tiden ud, men da hele FanForum og mine indre organer skreg på, at vi var under pres (og jeg kætterisk tænkte: Karius kan ikke blive ved med at redde - men det gjorde han!! = OG TAK FOR DET!!) så solgte jeg min sjæl til tvivlen, og lukkede 10.700 i et sikkert væddemål på omkring 7.800,-

Det er VatPikke som mig, at Bet365 og co lever af, da jeg smed 3 kilo væk grundet gammel skræk! Jeg undskylder :oops:
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Dieks » søndag, 11. feb, 2018 20:01

Cynwal skrev:
Mysjkin skrev:Arrgghh. Nyborg blev snydt for et straffe mod nisserne. Det er urimelig dårlig dømt. Favorisering, inkompetence eller et tilfælde?
Jeg er kommet over det efterfølgende. Ærgrer mig over, at jeg ikke havde klokkeværket til at holde den tiden ud, men da hele FanForum og mine indre organer skreg på, at vi var under pres (og jeg kætterisk tænkte: Karius kan ikke blive ved med at redde - men det gjorde han!! = OG TAK FOR DET!!) så solgte jeg min sjæl til tvivlen, og lukkede 10.700 i et sikkert væddemål på omkring 7.800,-

Det er VatPikke som mig, at Bet365 og co lever af, da jeg smed 3 kilo væk grundet gammel skræk! Jeg undskylder :oops:
Billede
Tror der var rigtig mange der havde gjort det samme som dig. Hvis det koster 1 kilo pr point, så må vi starte en indsamling, så der kommer 3 point på kontoen hver runde :D det er i hvert faldet flot oddset. :clap: Go’ søndag herfra.
YNWA..!

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » mandag, 12. feb, 2018 07:18

Nogen som har et link til der hvor Valencia sparker en i hovedet med knopperne forest?

Jeg kan ikke selv finde det på youtube, og vil gerne vise det til en scumfan som har holdt på at det var korrekt at Mane skulle have rødt.

I dette tilfælde kunne Valencia endda se modstanderen inden...
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » mandag, 12. feb, 2018 07:30

ilusio skrev:Nogen som har et link til der hvor Valencia sparker en i hovedet med knopperne forest?

Jeg kan ikke selv finde det på youtube, og vil gerne vise det til en scumfan som har holdt på at det var korrekt at Mane skulle have rødt.

I dette tilfælde kunne Valencia endda se modstanderen inden...
Mane skulle have rødt mod Ederson. Og fik det. Hvis det er den episode du henviser till.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » mandag, 12. feb, 2018 07:45

nikand skrev:
ilusio skrev:Nogen som har et link til der hvor Valencia sparker en i hovedet med knopperne forest?

Jeg kan ikke selv finde det på youtube, og vil gerne vise det til en scumfan som har holdt på at det var korrekt at Mane skulle have rødt.

I dette tilfælde kunne Valencia endda se modstanderen inden...
Mane skulle have rødt mod Ederson. Og fik det. Hvis det er den episode du henviser till.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mane kunne ikke hverken se eller forvente en modstander der hvor han løfter foden.
Om det er rødt eller ej skal jeg ikke være dommer over.

Det jeg er træt af er at flere lign. og den i går endnu værre situationer, IKKE giver rødt.

Valencia kan se sin modstander og det er jo kun held at det ikke ender lige så slemt som Ederson.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MP » mandag, 12. feb, 2018 07:56

ilusio skrev:
nikand skrev:
ilusio skrev:Nogen som har et link til der hvor Valencia sparker en i hovedet med knopperne forest?

Jeg kan ikke selv finde det på youtube, og vil gerne vise det til en scumfan som har holdt på at det var korrekt at Mane skulle have rødt.

I dette tilfælde kunne Valencia endda se modstanderen inden...
Mane skulle have rødt mod Ederson. Og fik det. Hvis det er den episode du henviser till.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mane kunne ikke hverken se eller forvente en modstander der hvor han løfter foden.
Om det er rødt eller ej skal jeg ikke være dommer over.

Det jeg er træt af er at flere lign. og den i går endnu værre situationer, IKKE giver rødt.

Valencia kan se sin modstander og det er jo kun held at det ikke ender lige så slemt som Ederson.
Mener sagtens Valencia kunne have fået rødt, men samtidig synes jeg ikke situationen er 100% sammenlignelig med Mane mod Ederson. Mane kommer i langt højere fart og løfter begge fødder fra jorden med knopperne forrest. Jeg husker det som om Valencia står på næsten flad fod og sparker med vristen. Det var ikke knopperne forrest.
Men vi kan hurtigt blive enige om inkonsistensen mellem dommernes kendelser


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » mandag, 12. feb, 2018 10:09

MP skrev:
ilusio skrev:
nikand skrev:
ilusio skrev:Nogen som har et link til der hvor Valencia sparker en i hovedet med knopperne forest?

Jeg kan ikke selv finde det på youtube, og vil gerne vise det til en scumfan som har holdt på at det var korrekt at Mane skulle have rødt.

I dette tilfælde kunne Valencia endda se modstanderen inden...
Mane skulle have rødt mod Ederson. Og fik det. Hvis det er den episode du henviser till.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mane kunne ikke hverken se eller forvente en modstander der hvor han løfter foden.
Om det er rødt eller ej skal jeg ikke være dommer over.

Det jeg er træt af er at flere lign. og den i går endnu værre situationer, IKKE giver rødt.

Valencia kan se sin modstander og det er jo kun held at det ikke ender lige så slemt som Ederson.
Mener sagtens Valencia kunne have fået rødt, men samtidig synes jeg ikke situationen er 100% sammenlignelig med Mane mod Ederson. Mane kommer i langt højere fart og løfter begge fødder fra jorden med knopperne forrest. Jeg husker det som om Valencia står på næsten flad fod og sparker med vristen. Det var ikke knopperne forrest.
Men vi kan hurtigt blive enige om inkonsistensen mellem dommernes kendelser


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig i dommernes til tider lidt tilfældige skøn. Det er trættende.

Så må jeg indrømme at jeg troede episoden du henviste til var i det spanske lokalopgør mellem Levante-ValenciaBillede
We need a new Fowler...

Besvar