Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af sjampen » søndag, 16. jun, 2019 22:19

Der bliver inviteret hold fra andre forbund, vist nok så turneringen går op. Japan er også inviteret i år. Sidste gang blev der inviteret 6 hold fra CONCACAF. Det gør tingene lidt specielt nede i Sydamerika og CONMEBOL er heller ikke meget bedre end FIFA og UEFA er.

Jeg tror bare Qatar er inviteret fordi de skal afholde VM, men de vandt trods alt også den seneste AFC Asian Cup her i januar, hvor de så i øvrigt sig Japan.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 17. jun, 2019 06:27

Ja det er hent normalt. Tidligere har de haft hold fra Nord- og Mellemamerika med, men Mexico begyndte at komme for tæt på den samlede sejr, så nu vil de hellere have Qatar og Japan med.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » fredag, 21. jun, 2019 20:25

Jeg har set de sidste 20 min af eng-Rumænien, det var åbenbart de bedste i kampen, ihvertfald hvis man kan lide mål...2-4 alle scoret de sidste kvarters tid :dance: Godt venstre ben Puscas rendte rundt med idag, ved ikke om det er normalt for ham?
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 26. jun, 2019 22:46

Så scorede Mo i Afrika cup, assisten var ren klasse,laaang dyb aflevering som så blev fint udnyttet af Salah :dance:
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » torsdag, 27. jun, 2019 08:52

Thommo skrev:Så scorede Mo i Afrika cup, assisten var ren klasse,laaang dyb aflevering som så blev fint udnyttet af Salah :dance:
Fedt. Så det desværre ikke, men vores drenge må gerne opleve noget succes i turneringen, selvom det så desværre også betyder, at de er med i den i længere tid.
Kloppite

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » fredag, 28. jun, 2019 10:19

Alisson med redning i straffesparkskonkurrence, mens Firmino brændte.

Apropos - så mangler vi altså en pålidelig fra 11-meteren, når Milner ikke spiller. Jeg er ikke tryg ved Salah.

Skal Fabinho ikke bare i gang med det? Han var helt fantastisk i Monaco.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » fredag, 28. jun, 2019 11:24

Jo, og jeg kunne også forestille mig, at Gini og VvD er rigtig gode til det ?

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 30. jun, 2019 22:27

Salah med endnu et mål i Afrika cup, frisparks kasse en 3-4 meter uden for feltet
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1658
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » søndag, 30. jun, 2019 22:36

Det spanske U21-hold har virkelig mange interessante spillere. Fabian Ruiz har potentiale til at blive en af verdens bedste 8ere. Olmo er også interessant.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » mandag, 01. jul, 2019 00:21

Mysjkin skrev:Det spanske U21-hold har virkelig mange interessante spillere. Fabian Ruiz har potentiale til at blive en af verdens bedste 8ere. Olmo er også interessant.
Så gerne Olmo hos os

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » mandag, 01. jul, 2019 07:56

Fowler89 skrev:
Mysjkin skrev:Det spanske U21-hold har virkelig mange interessante spillere. Fabian Ruiz har potentiale til at blive en af verdens bedste 8ere. Olmo er også interessant.
Så gerne Olmo hos os
De er generelt virkelig dygtige på de spanske U21 hold, men de virkede nu også vældig sammenspillede. Om de har haft en sammentømret trup længe, eller om det bare ser sådan ud, fordi de er så teknisk dygtige og forudseende, ved jeg ikke. Mange er vist faste spillere på hold i La Liga, så det er sikkert ikke nemt at overtale dem til en reservetjans i Liverpool, men vi kunne sikkert godt bruge en eller 2 af dem og som hold, var de et niveau eller 2 over alle de andre :D

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » mandag, 01. jul, 2019 14:14

Niels K skrev:
Fowler89 skrev:
Mysjkin skrev:Det spanske U21-hold har virkelig mange interessante spillere. Fabian Ruiz har potentiale til at blive en af verdens bedste 8ere. Olmo er også interessant.
Så gerne Olmo hos os
De er generelt virkelig dygtige på de spanske U21 hold, men de virkede nu også vældig sammenspillede. Om de har haft en sammentømret trup længe, eller om det bare ser sådan ud, fordi de er så teknisk dygtige og forudseende, ved jeg ikke. Mange er vist faste spillere på hold i La Liga, så det er sikkert ikke nemt at overtale dem til en reservetjans i Liverpool, men vi kunne sikkert godt bruge en eller 2 af dem og som hold, var de et niveau eller 2 over alle de andre :D
Olmo er jo Dinamo Zagreb spiller, han skiftede fra Barcelona tilbage i 15 mener jeg. Spillere i den liga plejer ikke at være så dyre.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » onsdag, 03. jul, 2019 10:17

Jeg har desværre ikke fået set en dyt til Copa Amerika grundet kamptidspunkterne, men Brasilien er jo i finalen med vores 2 brassere på holdet i hver deres ende af banen. Firmino er topscorer med 2 mål og har derudover 3 assists, mens Alisson ikke har lukket et mål ind endnu :clap:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/7 ... jemmebane/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » onsdag, 03. jul, 2019 10:38

Fowler89 skrev:
Niels K skrev:
Fowler89 skrev:
Mysjkin skrev:Det spanske U21-hold har virkelig mange interessante spillere. Fabian Ruiz har potentiale til at blive en af verdens bedste 8ere. Olmo er også interessant.
Så gerne Olmo hos os
De er generelt virkelig dygtige på de spanske U21 hold, men de virkede nu også vældig sammenspillede. Om de har haft en sammentømret trup længe, eller om det bare ser sådan ud, fordi de er så teknisk dygtige og forudseende, ved jeg ikke. Mange er vist faste spillere på hold i La Liga, så det er sikkert ikke nemt at overtale dem til en reservetjans i Liverpool, men vi kunne sikkert godt bruge en eller 2 af dem og som hold, var de et niveau eller 2 over alle de andre :D
Olmo er jo Dinamo Zagreb spiller, han skiftede fra Barcelona tilbage i 15 mener jeg. Spillere i den liga plejer ikke at være så dyre.
Olmo Fight

Liverpool are locked in a battle with Europe’s elite - and Manchester United - for Dinamo Zagreb forward Dani Olmo this summer according to AS.

Chelsea, Arsenal, Bayern Munich, Borussia Dortmund, Bayer Leverkusen, Inter, AC Milan and -deep breath - PSG are all said to be monitoring the situation alongside Jurgen Klopp.

United are current front-runners with AS reporting the Red Devils have submitted a £40m opening bid.

Olmo’s man of the match performance for Spain in the Euro under-21 Championship final victory over Germany is said to have alerted a host of giants.

The 21-year-old started his career at Barcelona before joining Zagreb in 2014.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » lørdag, 06. jul, 2019 07:08

Mané ble helten

I en underholdende fotballkamp, var det Sadio Mané som ble matchvinner. Liverpool-angriperen ble spilt frem og gjorde ingen feil alene med keeper etter et kvarter.

Det var en kamp med veldig mange stygge taklinger, og til tider høy temperatur, ble det med det målet. Mané ble tatt av Ugandas målvakt i andreomgang. Keeperen burde utvilsomt ha blitt utvist, men fikk stå - og gikk riktig vei på Sadios straffespark. Det var hans andre straffemiss så langt i mesterskapet.

Likevel er han Afrikamesterskapets toppscorer så langt, med tre mål. Mohamed Salah, som spiller mot Sør-Afrika lørdag kveld, har to.

Senegal vil nå møte Benin i kvartfinalen 10. juli. Der vil Mané og co være store favoritter. Egypt og Senegal er på hver sin side av turneringstreet, og vil ikke kunne møtes før i en eventuell finale. De to er bookmakernes favoritt til å vinne, med Algerie på tredjeplass.

Besvar