Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14380
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 10. dec, 2017 19:34

Fint med nederlag til scum. En udmærket runde for os, vi skal nok indhente holdene foran os og sikre os en plads i top tre
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13743
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 10. dec, 2017 20:56

Emmy skrev:Fint med nederlag til scum
Det er altid dejligt med nederlag til det lortehold!


edit: Men det ser ud til at PL allerede er afgjort d. 10/12. Man C er 11 point foran nummer 2, Man U, og 14 point foran nummer 3, Chelsea. De er bare i en klasse for sig.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Dieks » søndag, 10. dec, 2017 21:53

Er så vanvittigt træt af at høre på de såkaldte eksperter i studierne, fortælle hvor god en træner Guardiola er. Per Frimann får jo næsten helt fugtige øjne og spændinger i sydfrugterne hver gang Guardiola bliver nævnt. Med hans Transferbudget så skulle det da være mærkeligt hvis de ikke lå helt fremme i feltet. Giv ham F...ing Stoke og lad os se hvor genial en træner han er.
YNWA..!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 10. dec, 2017 22:10

Han er en fantastisk træner. Det er overhovedet ikke alle, der ville kunne få City til at præstere sådan her. Det må man bare anerkende.

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Dieks » søndag, 10. dec, 2017 22:24

AJ skrev:Han er en fantastisk træner. Det er overhovedet ikke alle, der ville kunne få City til at præstere sådan her. Det må man bare anerkende.
Jeg gad i hvert faldet godt at se ham i en klub der ikke har så store økonomiske muskler at spille med. Enig i at det ikke er alle og enhver der kunne få city til at spille så godt. Men har stadig større respekt for det som Klopp og hans team og scouts præsterede med Dortmund end det som Guardiola lavede med fx Bayern eller som nu med City. Men det er nok også meget min holdning til Penge og vanvittige transferbeløb der giver mig lidt “skyklapper” på i forhold til Guardiola.?
YNWA..!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 10. dec, 2017 23:27

Hvis han har ubegrænsede midler er han pep jo okay, nogle sæsoner ihvertfald. Overhovedet på ingen som helst måde imponeret over pep, set indtil denne sæson. Han går efter klubberne med største pengepung, og glorificeres, når han præsterer som man(jeg) måtte forvente. Dog lader det til han måske er ved at lære faget, for det går jo okay i år, trods hård modstand, i modsætning til i Tyskland og Spanien. Men hold da op han har brugt mange penge i sin relativt korte karriere :shock: . Pochettino og hans stab, regner jeg mildt sagt for mange gange bedre. Men smag og behag.
Verden er smask fuld af hyklere....

Tom_Jorsal
Indlæg: 2119
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 11. dec, 2017 06:13

Det er en helt unik sæson, City er ved at begå. Topholdene er virkelig stærke i år, og de vinder bare alt - ude over Chelsea og United og klasker os med 5-0. Samtidig spiller de god bold. Hatten af for det.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » mandag, 11. dec, 2017 09:14

Tom_Jorsal skrev:Det er en helt unik sæson, City er ved at begå. Topholdene er virkelig stærke i år, og de vinder bare alt - ude over Chelsea og United og klasker os med 5-0. Samtidig spiller de god bold. Hatten af for det.
Helt enig. Det er ganske imponerende.

Jeg tror, at gassen går en smule af dem hen ad vejen, og de nok skal rende ind i et nederlag eller to. Men mesterskabet vinder de overlegent i denne sæson.
Kloppite

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » mandag, 11. dec, 2017 09:50

Selv andre trænere med samme midler som Pep formår ikke at gøre hold så suveræne og med så underholdende en spillestil samme tid. Se bare Mourinho, der med næsten samme midler til rådighed ikke engang formår at udfordre City, endsige spille noget nær samme form for fodbold. For mig klinger kritikken af Pep hult fsva. at han burde tage et mindre velstillet hold. Hvorfor skulle han? Det er da de færreste der ville vælge et dårligere hold, med færre midler og til en ringere løn. Og så skal der i øvrigt noget helt særligt talent til at gå næsten direkte ind som træner på Barcelonas førstehold. Der er da heller ingen der mener, at de bedste spillere skal bevise sig i mindre klubber for at kunne kalde sig de bedste spillere.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » mandag, 11. dec, 2017 10:19

Surf skrev:Selv andre trænere med samme midler som Pep formår ikke at gøre hold så suveræne og med så underholdende en spillestil samme tid. Se bare Mourinho, der med næsten samme midler til rådighed ikke engang formår at udfordre City, endsige spille noget nær samme form for fodbold. For mig klinger kritikken af Pep hult fsva. at han burde tage et mindre velstillet hold. Hvorfor skulle han? Det er da de færreste der ville vælge et dårligere hold, med færre midler og til en ringere løn. Og så skal der i øvrigt noget helt særligt talent til at gå næsten direkte ind som træner på Barcelonas førstehold. Der er da heller ingen der mener, at de bedste spillere skal bevise sig i mindre klubber for at kunne kalde sig de bedste spillere.
De fleste mener da, at Messi ikke skal betragtes som verdens bedste, før han har ført et serie 6 hold fra Lars Tyndskids marker til CL trofæet. ;-)

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Dieks » mandag, 11. dec, 2017 10:52

Bojangles skrev:
Surf skrev:Selv andre trænere med samme midler som Pep formår ikke at gøre hold så suveræne og med så underholdende en spillestil samme tid. Se bare Mourinho, der med næsten samme midler til rådighed ikke engang formår at udfordre City, endsige spille noget nær samme form for fodbold. For mig klinger kritikken af Pep hult fsva. at han burde tage et mindre velstillet hold. Hvorfor skulle han? Det er da de færreste der ville vælge et dårligere hold, med færre midler og til en ringere løn. Og så skal der i øvrigt noget helt særligt talent til at gå næsten direkte ind som træner på Barcelonas førstehold. Der er da heller ingen der mener, at de bedste spillere skal bevise sig i mindre klubber for at kunne kalde sig de bedste spillere.
De fleste mener da, at Messi ikke skal betragtes som verdens bedste, før han har ført et serie 6 hold fra Lars Tyndskids marker til CL trofæet. ;-)
Det må da alt andet lige være lidt nemmere at udføre sin spillestil og taktik hvis man får midlerne til at hente de spillere man skal bruge til dette. Og derfor bliver jeg lidt træt af at han får så meget ros. Selvfølgelig skal han da tage det job han mener er bedst for ham, både løn, udfordring og ambitioner. Men personligt ville jeg bedre kunne anerkende ham som verdens bedste hvis han også kunne skabe et verdensklasse hold end at købe sig til et verdensklasse hold. Er fuldt med på at man ikke bare kan sætte hvem som helst som City træner og så præstere som guardiola gør. Men det er stadig en "flad" fornemmelse at sidde med når man føler at pengene er så afgørende for resultaterne.
YNWA..!

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » mandag, 11. dec, 2017 10:56

Dieks skrev:
Bojangles skrev:
Surf skrev:Selv andre trænere med samme midler som Pep formår ikke at gøre hold så suveræne og med så underholdende en spillestil samme tid. Se bare Mourinho, der med næsten samme midler til rådighed ikke engang formår at udfordre City, endsige spille noget nær samme form for fodbold. For mig klinger kritikken af Pep hult fsva. at han burde tage et mindre velstillet hold. Hvorfor skulle han? Det er da de færreste der ville vælge et dårligere hold, med færre midler og til en ringere løn. Og så skal der i øvrigt noget helt særligt talent til at gå næsten direkte ind som træner på Barcelonas førstehold. Der er da heller ingen der mener, at de bedste spillere skal bevise sig i mindre klubber for at kunne kalde sig de bedste spillere.
De fleste mener da, at Messi ikke skal betragtes som verdens bedste, før han har ført et serie 6 hold fra Lars Tyndskids marker til CL trofæet. ;-)
Det må da alt andet lige være lidt nemmere at udføre sin spillestil og taktik hvis man får midlerne til at hente de spillere man skal bruge til dette. Og derfor bliver jeg lidt træt af at han får så meget ros. Selvfølgelig skal han da tage det job han mener er bedst for ham, både løn, udfordring og ambitioner. Men personligt ville jeg bedre kunne anerkende ham som verdens bedste hvis han også kunne skabe et verdensklasse hold end at købe sig til et verdensklasse hold. Er fuldt med på at man ikke bare kan sætte hvem som helst som City træner og så præstere som guardiola gør. Men det er stadig en "flad" fornemmelse at sidde med når man føler at pengene er så afgørende for resultaterne.
Det var jo så det han gjorde i Barcelona, hvor han solgte flere af superstjernerne, og primært fyldte holdet med talenter fra egne rækker.

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Dieks » mandag, 11. dec, 2017 11:16

Bojangles skrev:
Dieks skrev:
Bojangles skrev:
Surf skrev:Selv andre trænere med samme midler som Pep formår ikke at gøre hold så suveræne og med så underholdende en spillestil samme tid. Se bare Mourinho, der med næsten samme midler til rådighed ikke engang formår at udfordre City, endsige spille noget nær samme form for fodbold. For mig klinger kritikken af Pep hult fsva. at han burde tage et mindre velstillet hold. Hvorfor skulle han? Det er da de færreste der ville vælge et dårligere hold, med færre midler og til en ringere løn. Og så skal der i øvrigt noget helt særligt talent til at gå næsten direkte ind som træner på Barcelonas førstehold. Der er da heller ingen der mener, at de bedste spillere skal bevise sig i mindre klubber for at kunne kalde sig de bedste spillere.
De fleste mener da, at Messi ikke skal betragtes som verdens bedste, før han har ført et serie 6 hold fra Lars Tyndskids marker til CL trofæet. ;-)
Det må da alt andet lige være lidt nemmere at udføre sin spillestil og taktik hvis man får midlerne til at hente de spillere man skal bruge til dette. Og derfor bliver jeg lidt træt af at han får så meget ros. Selvfølgelig skal han da tage det job han mener er bedst for ham, både løn, udfordring og ambitioner. Men personligt ville jeg bedre kunne anerkende ham som verdens bedste hvis han også kunne skabe et verdensklasse hold end at købe sig til et verdensklasse hold. Er fuldt med på at man ikke bare kan sætte hvem som helst som City træner og så præstere som guardiola gør. Men det er stadig en "flad" fornemmelse at sidde med når man føler at pengene er så afgørende for resultaterne.
Det var jo så det han gjorde i Barcelona, hvor han solgte flere af superstjernerne, og primært fyldte holdet med talenter fra egne rækker.
Han var nok bare heldig :lol: ej spøg til side. som sagt så kan det sagtens være at jeg har skyklapper på i forhold til hans præstationer. Og ikke kan se hvor dygtig en træner og taktiker han er.?
YNWA..!

Hr. Drejer
Indlæg: 13743
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 11. dec, 2017 12:40

Managere har et brand. De slår sig op på at være dygtige til et eller andet inden for trænergerningen. Pep er god til at få gode klubber til at præstere. Han er manager for top 3 klubber i deres respektive hjemlande - Barca, Bayern München og Man C. Han vil aldrig kunne få Stoke til at præstere bedre, fordi det er ikke det han kan.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » mandag, 11. dec, 2017 14:35

Hr. Drejer skrev:Managere har et brand. De slår sig op på at være dygtige til et eller andet inden for trænergerningen. Pep er god til at få gode klubber til at præstere. Han er manager for top 3 klubber i deres respektive hjemlande - Barca, Bayern München og Man C. Han vil aldrig kunne få Stoke til at præstere bedre, fordi det er ikke det han kan.
Og det har du sgu nok ret i - og modsat er der andre, der ikke kan få de store hold til at præstere. Det er muligt, det er lykkedes for dem et sted, men næste sted fejler de.

Jeg tror nu nok Pep ville kunne få Stoke til at spille noget ok fodbold, men han ville ikke kunne rykke dem ind i top 6.

Besvar