Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » tirsdag, 28. nov, 2017 21:29

For satan det er irriterende at se Watford være bedst og så scorer Young der knap kan spille fodbold på sådan et tåbeligt langskud gange to.... Kæft det er dog absurd så meget jeg hader den klub... De kommer godt nok langt på trods af horribelt fodboldspil det kunne vi godt lære lidt af. V kan knap vinde når vi er det bedste hold. United vinder halvdelen af deres kampe på at være det dårligste hold... Og 3 skud og 3 mål... Ingen reelle chancer har de haft men scoret 3 mål... Øv jeg havde virkelig troet og håbet at Watford kunne matche den, hvilket de også har..
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Oomph242
Indlæg: 5650
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 28. nov, 2017 21:40

jensemand skrev:For satan det er irriterende at se Watford være bedst og så scorer Young der knap kan spille fodbold på sådan et tåbeligt langskud gange to.... Kæft det er dog absurd så meget jeg hader den klub... De kommer godt nok langt på trods af horribelt fodboldspil det kunne vi godt lære lidt af. V kan knap vinde når vi er det bedste hold. United vinder halvdelen af deres kampe på at være det dårligste hold... Og 3 skud og 3 mål... Ingen reelle chancer har de haft men scoret 3 mål... Øv jeg havde virkelig troet og håbet at Watford kunne matche den, hvilket de også har..
Men så kan vi glæde os over, at Tottenham bredde bider dem i halen allerede nu.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 28. nov, 2017 21:41

Watford bliver knust til aften. Den mentalitet som sur alex fik etableret, ser ud til at mourinho har genfundet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » tirsdag, 28. nov, 2017 21:46

Ja det er dejligt at Tottenham er i problemer trods alt. Men det gør mig bare irriteret at se United gang på gang spille som en sæk lort og alligevel få resultater...
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » tirsdag, 28. nov, 2017 22:41

Lidt spænding i slutminutterne i Man Utd's kamp. Dejligt.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » tirsdag, 28. nov, 2017 22:44

Hvad fanden laver Cleverly ikke frispark på Lingard for? Det er jo amatør-agtigt.
Kloppite

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » tirsdag, 28. nov, 2017 22:48

I det hele taget amatøragtigt forsvarsspil, selv uden cleverley var de trods alt 4 til at forsvare mod 2 mand og bliver bare ved at bakke... Kæft United får foræret kampen af absurde lucky punches og elendigt forsvarsspil. Watford har været bedst på alle andre parametre end skarphed i begge ender, men det er jo også de vigtigste steder at være skarp.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 29. nov, 2017 22:14

Selvmål af VDV.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
lasse.j
Indlæg: 1111
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 09:24
Geografisk sted: Randers
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af lasse.j » onsdag, 29. nov, 2017 23:09

Hr. Drejer skrev:Selvmål af VDV.
Tror det er rettet til de Bruyne
Mvh

Lasse

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 29. nov, 2017 23:12

lasse.j skrev:
Hr. Drejer skrev:Selvmål af VDV.
Tror det er rettet til de Bruyne
Ok. Jeg så ikke målet. Jeg så det på livescore. Men ærgerligt at de lige scorede til sidst.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » torsdag, 30. nov, 2017 07:05

Hr. Drejer skrev:
lasse.j skrev:
Hr. Drejer skrev:Selvmål af VDV.
Tror det er rettet til de Bruyne
Ok. Jeg så ikke målet. Jeg så det på livescore. Men ærgerligt at de lige scorede til sidst.
Det er efterhånden ved at være ganske irriterende. Sterling gjorde nøjagtig det samme mod Bournemouth tidligere på sæsonen. Og i weekenden faldt Sterlings heldige sejrsmål også kort før tid. De måtte gerne lige have haft de 6 point færre.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » torsdag, 30. nov, 2017 08:02

AJ skrev:
Hr. Drejer skrev:
lasse.j skrev:
Hr. Drejer skrev:Selvmål af VDV.
Tror det er rettet til de Bruyne
Ok. Jeg så ikke målet. Jeg så det på livescore. Men ærgerligt at de lige scorede til sidst.
Det er efterhånden ved at være ganske irriterende. Sterling gjorde nøjagtig det samme mod Bournemouth tidligere på sæsonen. Og i weekenden faldt Sterlings heldige sejrsmål også kort før tid. De måtte gerne lige have haft de 6 point færre.
Det må så være 4 point mindre, eftersom det var 2 uafgjorte, som blev ændret til sejr.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jeppe » torsdag, 30. nov, 2017 08:31

Cynwal skrev:
AJ skrev:
Hr. Drejer skrev:
lasse.j skrev:
Hr. Drejer skrev:Selvmål af VDV.
Tror det er rettet til de Bruyne
Ok. Jeg så ikke målet. Jeg så det på livescore. Men ærgerligt at de lige scorede til sidst.
Det er efterhånden ved at være ganske irriterende. Sterling gjorde nøjagtig det samme mod Bournemouth tidligere på sæsonen. Og i weekenden faldt Sterlings heldige sejrsmål også kort før tid. De måtte gerne lige have haft de 6 point færre.
Det må så være 4 point mindre, eftersom det var 2 uafgjorte, som blev ændret til sejr.
Ahh, han nævner vel ret beset 3 kampe, og så giver det vel 6 point.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » torsdag, 30. nov, 2017 09:02

Jeppe skrev:
Cynwal skrev:
AJ skrev:
Hr. Drejer skrev:
lasse.j skrev:
Hr. Drejer skrev:Selvmål af VDV.
Tror det er rettet til de Bruyne
Ok. Jeg så ikke målet. Jeg så det på livescore. Men ærgerligt at de lige scorede til sidst.
Det er efterhånden ved at være ganske irriterende. Sterling gjorde nøjagtig det samme mod Bournemouth tidligere på sæsonen. Og i weekenden faldt Sterlings heldige sejrsmål også kort før tid. De måtte gerne lige have haft de 6 point færre.
Det må så være 4 point mindre, eftersom det var 2 uafgjorte, som blev ændret til sejr.
Ahh, han nævner vel ret beset 3 kampe, og så giver det vel 6 point.
SKolen er ikke, hvad den har været ;)

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » torsdag, 30. nov, 2017 09:28

Tja. Det er da lidt træls at de bliver ved med at vinde og at Sterling redder dem dybt i overtiden endnu en gang. Men jeg ser dem ikke som et hold vi kan nå at hente i denne sæson. Det kan United til gengæld, så jo flere point de kommer foran United, og fjerner håb om mesterskabet fra dem, jo bedre.
Billede

Besvar