Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » tirsdag, 26. dec, 2023 15:44

Newcastles høj intensitet med de samme spillere spiller totalt fallit

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 26. dec, 2023 16:22

AJJ skrev:Newcastles høj intensitet med de samme spillere spiller totalt fallit
Ja det er pisse fedt Billede
"We're not racist, we only hate the mancs"

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 26. dec, 2023 21:29

God underholdning på old toilet


Sent from my iPhone using Tapatalk

VanDjik4
Indlæg: 320
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af VanDjik4 » tirsdag, 26. dec, 2023 21:45

Så skal vi bare håbe på Bus- børnene fra den blå del i Merseyside!

Flot kamp af Aston Villa, som har lukket fuldstændig ned for alt for “drømmenes teatre” ;Når de tager stikket i 2.H med 0-3.

Leon Bailey kunne være et fint køb for LFC, (Her i Januar) lynhurtig og fin kvalitet til bredden, Samme position som Salah, men han er vidst væk i Januar.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af sjampen » tirsdag, 26. dec, 2023 22:48

VanDjik4 skrev:
tirsdag, 26. dec, 2023 21:45
Så skal vi bare håbe på Bus- børnene fra den blå del i Merseyside!

Flot kamp af Aston Villa, som har lukket fuldstændig ned for alt for “drømmenes teatre” ;Når de tager stikket i 2.H med 0-3.
Jeg vil nok ikke stå forrest i køen til at anbefale dig at sige dit hverdagsjob op for at blive spåkone.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 26. dec, 2023 23:06

Nå det var jo et fint resultat for os.
Aston Villa laver sikkert en Arsenal her i foråret.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 27. dec, 2023 09:44

VanDjik4 skrev:Så skal vi bare håbe på Bus- børnene fra den blå del i Merseyside!

Flot kamp af Aston Villa, som har lukket fuldstændig ned for alt for “drømmenes teatre” ;Når de tager stikket i 2.H med 0-3.

Leon Bailey kunne være et fint køb for LFC, (Her i Januar) lynhurtig og fin kvalitet til bredden, Samme position som Salah, men han er vidst væk i Januar.
Godt eksempel på at sælge skindet før bjørnen er skudt Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

VanDjik4
Indlæg: 320
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af VanDjik4 » onsdag, 27. dec, 2023 21:45

Fowler89 skrev:
onsdag, 27. dec, 2023 09:44
VanDjik4 skrev:Så skal vi bare håbe på Bus- børnene fra den blå del i Merseyside!

Flot kamp af Aston Villa, som har lukket fuldstændig ned for alt for “drømmenes teatre” ;Når de tager stikket i 2.H med 0-3.

Leon Bailey kunne være et fint køb for LFC, (Her i Januar) lynhurtig og fin kvalitet til bredden, Samme position som Salah, men han er vidst væk i Januar.
Godt eksempel på at sælge skindet før bjørnen er skudt Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg holder mere med Everton, end jeg holder med Man U! :alcohol: Den røde del i Manchester er alligevel ved frit fald, de kan leve med top-4 i Europa(CL), og kæmpe til sidste spilledag om 4-5 pladsen… :lol:

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1687
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 27. dec, 2023 22:40

Hvorfor får Man C straffe på en håndbold? Jeg troede ikke de blev dømt længere?
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » torsdag, 28. dec, 2023 04:12

Mysjkin skrev:
onsdag, 27. dec, 2023 22:40
Hvorfor får Man C straffe på en håndbold? Jeg troede ikke de blev dømt længere?
Det er den fordel man får, som Solo-Sponsor for "PGMOL All Inclusive Travels".
Det er så korrupt. Han starter med at pege hjørnespark, men får så en kommando i øresneglen eller fra linjevogteren, hvorefter han dømmer straffespark.

Havde det været et "normalt PL-hold" og ikke en UAE-sponsor relateret klub, havde dommerens første kendelse stået ved magt = hjørnespark, og VAR rummet havde sagt: "No clear and obvious mistake"

Det er bare the awfull truth!!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 28. dec, 2023 23:10

Vi ligger nummer 1 :headbang:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » torsdag, 28. dec, 2023 23:12

Fantastiske resultater i dag :headbang:
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » torsdag, 28. dec, 2023 23:24

En udmærket aften. Nu skal vi jo så tage imod gaven på mandag....

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » fredag, 29. dec, 2023 06:18

Emmy skrev:
torsdag, 28. dec, 2023 23:12
Fantastiske resultater i dag :headbang:
Ja - virkelig fantastiske resultater i går. Jeg har bare set højdepunkter, da jeg skulle op kl. 04:00 lokal tid for at se det, og er rimelig smadret i min søvn/døgn-rytme i forvejen.

Men er der ved at etablere sig et lille udbrud af en top-4 ned til forfølgerfeltet?
Billede
Spurs
Irons
ManUre
Albion
Newlyrich
Ch€a£$€a
er jo ikke ligefrem karakteriseret ved stabilitet i deres resultater..............
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7316
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 29. dec, 2023 13:07

At Arsenal taber på hjemmebane, må være et vidne om, at vi simpelthen har en kæmpe fordel i Anfield, hvor vi er nærmest urørlige. Men som jeg har sagt en del gange, så tror jeg ikke på Arsenal, når det spidser til. Deres spil har heller ikke imponeret og Rice virkede decideret fra snøvsen i går mod sin gamle klub. De mangler også en skarpretter og Martinelli og Saka ligner pt skygger af de spillere, de var sidste sæson. Derudover mener jeg, at de slet ikke kan måle sig med os eller Cheaty på backpladserne. Og sidst men ikke mindst, så har vi en erfaren manager, der allerede nu roterer løs med spillerne, så de ikke lige pludselig er udmattede i næste halvsæson, hvorimod Arteta kører rovdrift på sine spillere, hvis de da ikke er skadede.

David Ornstein udtalte i øvrigt inden Liverpool mod Arsenal kampen, at Arsenal har FFP-problemer og fans af Gunners derfor ikke skal forvente den store transferaktivitet i dette vindue. Eventuelle nye spillere vil afhænge af, at man kan få solgt ud af nuværende spillere eller kan indgå lejeaftaler på lignende fod med den vi så med Raya. Jeg kan ikke se, hvordan Arsenal skal kunne vinde mesterskabet, hvis ham der hovedsageligt skal stå for deres mål er Jesus.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar