Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » søndag, 06. maj, 2018 16:26

Så alle i city har været ude og bede fans om ikke at løbe på banen, stadion speaker nævner det 3 gange før kampen er slut alligevel løber omkring 2000, TO fucking tusinde city fans på banen.

Det viser bare at City har de mest hjernedøde fans i hele ligaen. hvis city havde balls udelukkede de dem fra station i hele næste season.

Det bekræfter også bare hvad man kan se hvad de skriver om andre klubber på deres forums. største tåber i hele england, og det er faktisk et utroligt achivement.

Godt kæmpet af Huddersfield.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » søndag, 06. maj, 2018 21:37

Puha, det bliver godt nok vigtigt at Klopp får banket ind i hovedet på vores spillere, at de ikke skal hoppe med på Reals julelege. Hvor er det vammelt at se på :gunfire:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 06. maj, 2018 21:40

Fed kamp på 3+, det plejer at være 22 jores okore wannabe´s, men der er lidt mandfolk over dem idag nede i barcelona. Dejligt med lidt ordentlig bold, ovenpå det jammer LFC havde gang i idag
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 06. maj, 2018 21:51

Man kan altså godt se, at det er et uhyggeligt stærkt omstillingshold, vi skal spille finale mod. Men jeg synes faktisk også kampen viser dets mangler rent defensivt. Især er der til foran forsvarskæden, rigtig ofte bag forsvarskæden og i rummet mellem back og midterforsvarer. Kampen er på papiret ret ligegyldig, men det er i hvert fald ikke til at se!

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » mandag, 07. maj, 2018 16:06

Wormie skrev:Så alle i city har været ude og bede fans om ikke at løbe på banen, stadion speaker nævner det 3 gange før kampen er slut alligevel løber omkring 2000, TO fucking tusinde city fans på banen.

Det viser bare at City har de mest hjernedøde fans i hele ligaen. hvis city havde balls udelukkede de dem fra station i hele næste season.

Det bekræfter også bare hvad man kan se hvad de skriver om andre klubber på deres forums. største tåber i hele england, og det er faktisk et utroligt achivement.

Godt kæmpet af Huddersfield.
Mon ikke flere hold har fået banen invaderet såfremt deres hold vandt. Eufori.
En tanke kunne være at tillade dette under mere sikre forhold, dvs ikke begrænse eufori og glæde.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » mandag, 07. maj, 2018 19:34

nikand skrev:
Wormie skrev:Så alle i city har været ude og bede fans om ikke at løbe på banen, stadion speaker nævner det 3 gange før kampen er slut alligevel løber omkring 2000, TO fucking tusinde city fans på banen.

Det viser bare at City har de mest hjernedøde fans i hele ligaen. hvis city havde balls udelukkede de dem fra station i hele næste season.

Det bekræfter også bare hvad man kan se hvad de skriver om andre klubber på deres forums. største tåber i hele england, og det er faktisk et utroligt achivement.

Godt kæmpet af Huddersfield.
Mon ikke flere hold har fået banen invaderet såfremt deres hold vandt. Eufori.
En tanke kunne være at tillade dette under mere sikre forhold, dvs ikke begrænse eufori og glæde.
Hvis jeg var på Anfield en dag hvor Liverpool vandt mesterskabet, så ville jeg ihvertfald ikke love nogen at jeg holdte mig fra banen.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » onsdag, 09. maj, 2018 08:11

Niels K skrev:Jeg håber, at Soton vinder den udskudte kamp ude mod Swansea i aften, så de ikke bliver afhængige af resultaterne i sidste runde, da den ligger mere til Swansea.

Jeg ser det som bedst for Liverpool, hvis Stoke, WBA og Swansea rykker ud, da de er den type modstander, vi mindst bryder os om, og som også er mindst underholdende at se på imo.
Det gik heldigvis sådan med en 1-0'er til Soton, og det betyder følgende for Huddersfield:

Huddersfield med mye å spille for mot Chelsea

Southampton slo Swansea 1-0 på Liberty Stadium. Med ni mål bedre i målforskjell, skal det et mirakel til for at Swansea skal passere Southampton i siste runde.

Huddersfield er nå det eneste laget som ligger innenfor Swanseas rekkevidde, ettersom de har svakere målforskjell enn waliserne. De er tre poeng foran.

Onsdag kveld møter Huddersfield Chelsea på Stamford Bridge. Med uavgjort berger de plassen, samtidig som Liverpool bare vil trenge uavgjort mot Brighton for å sikre fjerdeplassen.

I siste runde møter Swansea Stoke hjemme. Huddersfield møter Arsenal, og har dermed alt å spille for på Stamford Bridge for å unngå å ha kniven på strupen i Arsene Wengers siste kamp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 09. maj, 2018 20:17

Fantastisk tur af Ousmane Dembélé, som er blevet nævnt i tråden “Hvem skal ind”-tråden. Desværre blev forsøget halvklaret af keeperen, hvorefter ham der Coutinho let kunne sende returen i nettet. Men hvilket antrit af Ousmane.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 09. maj, 2018 21:14

Rüdiger lavede vist årets afbrænder...

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 09. maj, 2018 21:47

Er der nogen der ved, hvor tæt på idealstartopstilling Brightons er i aften? Kender intet til det hold! Ville være rart hvis de blev lidt slidte.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 09. maj, 2018 21:51

Tak!!!

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » onsdag, 09. maj, 2018 21:52

ANTI JINX THIS SHIT
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » onsdag, 09. maj, 2018 21:56

Tror desværre Huddersfield scorede for tidligt til at de kan holde den! Men dejligt er det
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » onsdag, 09. maj, 2018 22:03

Rend mig i røven
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » onsdag, 09. maj, 2018 22:04

unreal hvor heldige de er.

Flot af zanka også. han har godt nok være ringe for huddersfield i år.
Senest rettet af Scherwin onsdag, 09. maj, 2018 22:04, rettet i alt 1 gang.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar