Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » onsdag, 24. apr, 2013 22:54

Hr. Drejer skrev:
Hr. Drejer skrev:Bayern agerer fornuftigt og brutalt. De henter ofte deres konkurrenters bedste spillere, det så vi i tilfældet Gomez i Stuttgart, Neuer i Schalke, Mandzukic i Stuttgart/Wolfburg og nu Götze i Dortmund. Nådesløs strategi, men også en smart måde, at manifestere sin position som det bedste tyske hold.
Lewandowski til Bayern. Som sagt brutal strategi af Bayern.
Endnu en grund til at hade dem.

Og ManU. Men det behøver jeg nu ikke flere grunde til.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 24. apr, 2013 22:55

Hvis det viser sig at være sandt, så ville jeg som Dortmundfan fandme føle mig røvrendt af Götze og Lewandowski. Puha, hvor er det klamt, hvis det er rigtigt. Håber Lewandowski besidder lidt mere klasse end Götze... I det mindste skifter han i såfald ikke til scum.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » onsdag, 24. apr, 2013 23:04

" Der skal ikke komme spanske tilstande i tysk fodbold " yeah right...
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 24. apr, 2013 23:06

"Surt" at være Dortmund fan, trods dagens resultat. Kan ikke forstå Lewandowski, idet der er et hav af muligheder i Europa. Vel er det ikke stensikkert med skiftet, men Luna har vist indtil nu været frøken 100%, og tror hun stadig er det om 20 år
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » onsdag, 24. apr, 2013 23:11

Hvis det er sandt at Lewandowski skifter til Bayern, så illustrerer det jo alt, der er ærgerligt ved topfodbold i dag. Det får bare min sympati med Dortmund til at stige.

Som andre nævner, så kan man da glæde sig over, at han så ikke skifter til Manure. Men så henter de jo nok bare Falcao i stedet.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 24. apr, 2013 23:15

Piszczek, Götze, Gundogan, Bender, Lewandowski, Subotic og Kuba, kostede mindre end hvad vi betalte for Carroll. Et ordentligt scouting netværk er guld værd.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 24. apr, 2013 23:19

Hr. Drejer skrev:Piszczek, Götze, Gundogan, Bender, Lewandowski, Subotic og Kuba, kostede mindre end hvad vi betalte for Carroll. Et ordentligt scouting netværk er guld værd.
Agger, Steven, Suarez, Coutinho, Carra, Lucas´, ja det er herligt med et netværk. Ingen er fejlfri, og de fleste er vel enige i at Carroll ikke var smart, mildt sagt. Var Bale ikke også til prøvetræning i LFC,
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 24. apr, 2013 23:21

Thommo skrev:
Hr. Drejer skrev:Piszczek, Götze, Gundogan, Bender, Lewandowski, Subotic og Kuba, kostede mindre end hvad vi betalte for Carroll. Et ordentligt scouting netværk er guld værd.
Agger, Steven, Suarez, Coutinho, Carra, Lucas´, ja det er herligt med et netværk. Ingen er fejlfri, og de fleste er vel enige i at Carroll ikke var smart, mildt sagt. Var Bale ikke også til prøvetræning i LFC,
Vi takkede nej til Bale pga prisen på £5 M.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » onsdag, 24. apr, 2013 23:32

Hr. Drejer skrev:
Thommo skrev:
Hr. Drejer skrev:Piszczek, Götze, Gundogan, Bender, Lewandowski, Subotic og Kuba, kostede mindre end hvad vi betalte for Carroll. Et ordentligt scouting netværk er guld værd.
Agger, Steven, Suarez, Coutinho, Carra, Lucas´, ja det er herligt med et netværk. Ingen er fejlfri, og de fleste er vel enige i at Carroll ikke var smart, mildt sagt. Var Bale ikke også til prøvetræning i LFC,
Vi takkede nej til Bale pga prisen på £5 M.
Det ku' jeg godt tænke mig at se nogle links/beviser på, for det er i hvert fald nyt for mig.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 24. apr, 2013 23:52

LarsU skrev:
Hr. Drejer skrev:
Thommo skrev:
Hr. Drejer skrev:Piszczek, Götze, Gundogan, Bender, Lewandowski, Subotic og Kuba, kostede mindre end hvad vi betalte for Carroll. Et ordentligt scouting netværk er guld værd.
Agger, Steven, Suarez, Coutinho, Carra, Lucas´, ja det er herligt med et netværk. Ingen er fejlfri, og de fleste er vel enige i at Carroll ikke var smart, mildt sagt. Var Bale ikke også til prøvetræning i LFC,
Vi takkede nej til Bale pga prisen på £5 M.
Det ku' jeg godt tænke mig at se nogle links/beviser på, for det er i hvert fald nyt for mig.
Jeg kan desværre ikke finde et bevis. Har ellers googlet løs. Men jeg mener at kan huske at vi, Arsenal og Man U var efter ham. Jeg kan se at jeg skrev at vi stod af ved £5 M. Det må jeg revurdere, fordi han røg til Spurs for £10 M. Men jeg mener at huske, at vi synes han var for dyr den gang. Han var jo også kun 17, da han røg til Spurs.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af henrik1 » onsdag, 24. apr, 2013 23:59

Kan heller ikke huske vi skulle have været efter Gareth Bale. Men mener at huske vi også jagtede Leighton Baines? Eller husker jeg forkert?

Lewandowski til Bayern var jo ventet. Dermed ikke sagt, at det ikke er lidt synd for Dortmund. Havde hellere set Bayern dominere uden at købe Dortmunds spillere. Omvendt så kan Dortmund nok bruge de mange penge de nu får ind gennem handlerne plus indtægter fra CL. Mon ikke Gomez eventuelt går den anden vej?

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Larry Dillman » torsdag, 25. apr, 2013 00:12

henrik1 skrev:Kan heller ikke huske vi skulle have været efter Gareth Bale. Men mener at huske vi også jagtede Leighton Baines? Eller husker jeg forkert?

Lewandowski til Bayern var jo ventet. Dermed ikke sagt, at det ikke er lidt synd for Dortmund. Havde hellere set Bayern dominere uden at købe Dortmunds spillere. Omvendt så kan Dortmund nok bruge de mange penge de nu får ind gennem handlerne plus indtægter fra CL. Mon ikke Gomez eventuelt går den anden vej?
Mener, at Hr. Dreyer har ret i den med Bale (men måske forveksler jeg med Walcott?)
Jeg mener dog bestemt, at det blev nævnt i løbet af januar 2009, at Spurs istedet for at give 15 mio pund for at få Robbie Keane tibage, tilbød os både Lennon (som ikke spillede fast dengang) OG Bale (som var en purung venstreback, der bare ikke kunne vinde kampe med spurs) :roll: :wall: :oops:

On Topic: Fantastisk at se Dortmund spille, og virkelig ærgerligt med overgange af nøglespillere fra nr 2 til nr 1...selvom jeg egentlig holder med Die Bullen :?
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » torsdag, 25. apr, 2013 00:19

Alle var formentlig efter Bale. Sådan kan man altid sidde og ærgre sig.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7316
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 25. apr, 2013 00:35

LarsU skrev:
Hr. Drejer skrev:
Hr. Drejer skrev:Bayern agerer fornuftigt og brutalt. De henter ofte deres konkurrenters bedste spillere, det så vi i tilfældet Gomez i Stuttgart, Neuer i Schalke, Mandzukic i Stuttgart/Wolfburg og nu Götze i Dortmund. Nådesløs strategi, men også en smart måde, at manifestere sin position som det bedste tyske hold.
Lewandowski til Bayern. Som sagt brutal strategi af Bayern.
Endnu en grund til at hade dem.

Og ManU. Men det behøver jeg nu ikke flere grunde til.
Og Barcelona, der ryger ud af turneringen på onsdag. :mrgreen:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » torsdag, 25. apr, 2013 05:44

Spurs ville på et tidspunkt have byttet Bale for Downing plus et større beløb. Da Downing var i Borough.
Nogen gange foregår der ting som nogle år senere slet ikke giver nogen mening.

Besvar