Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
lasse.j
Indlæg: 1111
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 09:24
Geografisk sted: Randers
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af lasse.j » onsdag, 09. maj, 2018 22:38

Sådan flæk den ind
Mvh

Lasse

Brugeravatar
lasse.j
Indlæg: 1111
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 09:24
Geografisk sted: Randers
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af lasse.j » onsdag, 09. maj, 2018 22:39

Hahaha helt perfekt
Mvh

Lasse

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » onsdag, 09. maj, 2018 22:39

JAAAAAAAAAAAA
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pede » onsdag, 09. maj, 2018 22:39

YES! Tak Huddersfield, tak Lössl!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » onsdag, 09. maj, 2018 22:41

Watch us lose 0-1 til brighton :D

for helvede vi må ikke kunne TABE til brighton
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » onsdag, 09. maj, 2018 22:41

Åh det var dejligt. Bare en uafgjort på søndag. Det skal vi fandeme kunne. To hold der gerne bare vil have kampen overstået. Så en kedelig 0-0 affære uden skader, tak.
Billede

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Dagens Kampe

Indlæg af CVLiverpool » onsdag, 09. maj, 2018 22:42

Mind lige jeres Chelsea-fans på denne, når de brokker sig over tidsudtrækning.

https://pbs.twimg.com/media/DcyDBEUW0AUoz1O.jpg
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 09. maj, 2018 22:47

CVLiverpool skrev:Mind lige jeres Chelsea-fans på denne, når de brokker sig over tidsudtrækning.

https://pbs.twimg.com/media/DcyDBEUW0AUoz1O.jpg
Jeg har sku ingen Chelsea venner :laughin:
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » onsdag, 09. maj, 2018 22:56

Selvfølgelig er man nødt til at sige at det er bedre for os at vi skal have 1 point fremfor 3. Men. Giver det os en større chance i kampen? Jeg synes bestemt at vi har været ringet når vi går på banen med et resultat vi kan forsvare - det er som om gnisten vi lever af ikke er der..
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 09. maj, 2018 22:56

Spazzjack skrev:Jeg får ondt i maven ved tanken om at det hele fucker op og vi smider 4. Pladsen til Chelsea, Kane scorer mange mål i aften og mange på søndag og tager føringen som topscorer og at vi tager finalen mod Real...

Men jeg prøver at være optimistisk og tro på at det hele nok skal gå!
Hvis vi tager finalen er det vel ikke så slemt? :mrgreen:

Lille slåfejl med stor betydning ;)

Fik desværre ikke set Chelsea kamen her til aften, der var en vanvittigt spændende ishockeykamp der lagde beslag på sendefladen :flag5:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » torsdag, 10. maj, 2018 08:11

Nicol mener, at Hazard er på vej til Real madrid her til sommer, og det er årsagen til, at han ikke startede, hvilket jeg også fandt vældig besynderligt, eftersom sæsonen er næsten slut, og Chelsea skal have fuldt udbytte af kampene:

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... teve-Nicol

At han starter med Morata i stedet for en bedre spillende Giroud undrer også. Spm er vel også, om Conte er i Chelsea næste sæson ?

Det kan meget vel gå anderledes, men jeg kan umiddelbart ikke se, at Chelsea og Arsenal skal gøre det store væsen af sig næste sæson. Hvad tænker I ?

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af zalcos » torsdag, 10. maj, 2018 08:32

Niels K skrev:Nicol mener, at Hazard er på vej til Real madrid her til sommer, og det er årsagen til, at han ikke startede, hvilket jeg også fandt vældig besynderligt, eftersom sæsonen er næsten slut, og Chelsea skal have fuldt udbytte af kampene:

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... teve-Nicol

At han starter med Morata i stedet for en bedre spillende Giroud undrer også. Spm er vel også, om Conte er i Chelsea næste sæson ?

Det kan meget vel gå anderledes, men jeg kan umiddelbart ikke se, at Chelsea og Arsenal skal gøre det store væsen af sig næste sæson. Hvad tænker I ?
Chelsea har, åbenlyst, spillerne til at vinde PL. Jeg mener faktisk at Arsenal har en rigtig rigtig god gruppe spillere også. Med de rette managers og den rette indstilling kan jeg ikke se at nogen af de to hold bør være hverken betydeligt stærkere eller svagere end os og Tottenham.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » torsdag, 10. maj, 2018 11:14

zalcos skrev:
Niels K skrev:Nicol mener, at Hazard er på vej til Real madrid her til sommer, og det er årsagen til, at han ikke startede, hvilket jeg også fandt vældig besynderligt, eftersom sæsonen er næsten slut, og Chelsea skal have fuldt udbytte af kampene:

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... teve-Nicol

At han starter med Morata i stedet for en bedre spillende Giroud undrer også. Spm er vel også, om Conte er i Chelsea næste sæson ?

Det kan meget vel gå anderledes, men jeg kan umiddelbart ikke se, at Chelsea og Arsenal skal gøre det store væsen af sig næste sæson. Hvad tænker I ?
Chelsea har, åbenlyst, spillerne til at vinde PL. Jeg mener faktisk at Arsenal har en rigtig rigtig god gruppe spillere også. Med de rette managers og den rette indstilling kan jeg ikke se at nogen af de to hold bør være hverken betydeligt stærkere eller svagere end os og Tottenham.
Jeg mener slet ikke, at Chelsea åbenlyst har spillerne til at vinde PL overhovedet. Conte og Wenger er glimrende trænere, så naturligvis kan en ny træner gøre noget nyt, men det kan gå den ene og den anden vej, da det ikke er novicer, der overtages efter.
Giroud kører på sidste vers, eller han er langsom og lever på sit hovedspil. Morata har slet ikke slået til, og hvis Hazard smutter, så har de bare ikke den offensiv, som skal kompensere for deres defensive mind set, som de vel er bygget op omkring ?
Courtois, Kante, Azpilicueta, Alonso, Fabregas og Willian er rigtig gode, men så er det heller ikke mere skræmmende. De har ikke CL næste sæson til at tiltrække de store spillere, og det ser vel ikke ud som om, at Abramovic sprøjter lige så mange penge i køb, som han har gjort ?

Denne sæson viser vel, at Arsenal er et godt stykke efter de øvrige tophold ? Wenger bliver svær at følge efter, og de skal jo have set på alle 3 kæder og Cech er 36. De lader mange mål gå ind. Hvad med Ramsey, Wilshere og Özil - bliver de, og hvad med skadeshistorikken. Xhaka og Mkhitaryan mener jeg ikke er dygtige nok til at styre et hold, der vil i Top 4, og Lacazette og Aubameyang har slet ikke været så giftige, som man kunne have frygtet, men der er brugt godt med penge allerede, efter de måtte lade Sanchez smutte gratis, hvilket også kan ske med Wilshere og Cazorla til sommer.

Og hvordan er det med Mourinho ? Er det ikke hans 3. sæson, vi går i møde, og er det ikke typisk dér, hvor det hele smuldrer ?

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » torsdag, 10. maj, 2018 12:06

Niels K skrev:
zalcos skrev:
Niels K skrev:Nicol mener, at Hazard er på vej til Real madrid her til sommer, og det er årsagen til, at han ikke startede, hvilket jeg også fandt vældig besynderligt, eftersom sæsonen er næsten slut, og Chelsea skal have fuldt udbytte af kampene:

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... teve-Nicol

At han starter med Morata i stedet for en bedre spillende Giroud undrer også. Spm er vel også, om Conte er i Chelsea næste sæson ?

Det kan meget vel gå anderledes, men jeg kan umiddelbart ikke se, at Chelsea og Arsenal skal gøre det store væsen af sig næste sæson. Hvad tænker I ?
Chelsea har, åbenlyst, spillerne til at vinde PL. Jeg mener faktisk at Arsenal har en rigtig rigtig god gruppe spillere også. Med de rette managers og den rette indstilling kan jeg ikke se at nogen af de to hold bør være hverken betydeligt stærkere eller svagere end os og Tottenham.
Jeg mener slet ikke, at Chelsea åbenlyst har spillerne til at vinde PL overhovedet. Conte og Wenger er glimrende trænere, så naturligvis kan en ny træner gøre noget nyt, men det kan gå den ene og den anden vej, da det ikke er novicer, der overtages efter.
Giroud kører på sidste vers, eller han er langsom og lever på sit hovedspil. Morata har slet ikke slået til, og hvis Hazard smutter, så har de bare ikke den offensiv, som skal kompensere for deres defensive mind set, som de vel er bygget op omkring ?
Courtois, Kante, Azpilicueta, Alonso, Fabregas og Willian er rigtig gode, men så er det heller ikke mere skræmmende. De har ikke CL næste sæson til at tiltrække de store spillere, og det ser vel ikke ud som om, at Abramovic sprøjter lige så mange penge i køb, som han har gjort ?

Denne sæson viser vel, at Arsenal er et godt stykke efter de øvrige tophold ? Wenger bliver svær at følge efter, og de skal jo have set på alle 3 kæder og Cech er 36. De lader mange mål gå ind. Hvad med Ramsey, Wilshere og Özil - bliver de, og hvad med skadeshistorikken. Xhaka og Mkhitaryan mener jeg ikke er dygtige nok til at styre et hold, der vil i Top 4, og Lacazette og Aubameyang har slet ikke været så giftige, som man kunne have frygtet, men der er brugt godt med penge allerede, efter de måtte lade Sanchez smutte gratis, hvilket også kan ske med Wilshere og Cazorla til sommer.

Og hvordan er det med Mourinho ? Er det ikke hans 3. sæson, vi går i møde, og er det ikke typisk dér, hvor det hele smuldrer ?
Sammenholdt med Tomkins artiklen i Klopp tråden, så kan man ikke lade være med at tænke at Chelsea og Arsenal har gode individualister, men det er røvsyge hold, der spiller røvsygt fodbold, sat sammen af spillere, hvor de store indkøb er verdensnavne, der er blevet købt for at løfte holdene, men ingen intentioner har om det og ingen sult har efter at kæmpe røven ud af bagdelen for at få succes. - Så hvis de skal blive en trussel i næste sæson, så skal de ud og have fat i spillere der vil dø for trøjen og som kan hive de andre spillere op.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » mandag, 14. maj, 2018 20:51

Hvordan tror FCK stiller op i næste kamp? De har jo brug for point, men de vil vel heller ikke give Brøndby mesterskabet?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar