Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 29. maj, 2013 21:35

phl skrev:Suk, så er Sturridge blevet båret fra banen med en skade :?
F*ck, det MÅ ikke være alvorligt. Tænk om vi skulle starte næste sæson med S + S ude... :(
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 29. maj, 2013 21:37

Suárez bliver solgt til underpris pga. en klausul, og Sturridge bliver langtidsskadet.

Jeg kan se det for mig.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 29. maj, 2013 21:44

Tyskland spiller åbenbart også. De fører 4-1 over Ecuador, som det ellers kører godt for i VM-kvalen. Kampen vises på TV3 Sport 1.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Dagens Kampe

Indlæg af rnh » onsdag, 29. maj, 2013 22:07

AJ skrev:Suárez bliver solgt til underpris pga. en klausul, og Sturridge bliver langtidsskadet.

Jeg kan se det for mig.
Optimist. :D

Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aquilani4 » onsdag, 29. maj, 2013 22:55

Hvad er der sket med Rooney.

For 3 år siden en af de bedste spillere i verden.

Nu er han bare en fed, ude-af-form og doven angriber. Han minder mig om Ronaldo(Brazil), i hans sidste år i karrieren.
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » torsdag, 30. maj, 2013 08:55

Aquilani4 skrev:Hvad er der sket med Rooney.

For 3 år siden en af de bedste spillere i verden.

Nu er han bare en fed, ude-af-form og doven angriber. Han minder mig om Ronaldo(Brazil), i hans sidste år i karrieren.
?.....
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af tue69 » torsdag, 30. maj, 2013 09:33

Aquilani4 skrev:Hvad er der sket med Rooney.

For 3 år siden en af de bedste spillere i verden.

Nu er han bare en fed, ude-af-form og doven angriber. Han minder mig om Ronaldo(Brazil), i hans sidste år i karrieren.
For mig at se er det tydeligt, at Rooney ikke trives i den nuværende situation. Han er ikke fast mand på holdet i United, han står overfor en ny træner, som han har en anstrengt historie med, og medierne er begyndt at brygge på historier om, at han skifter.

Det er noget af en deroute for som du rigtigt skriver, så var han for blot 2 år siden blandt de allerbedste.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » torsdag, 30. maj, 2013 09:40

Der har aldrig været så få minutter mellem en assist eller en scoring fra Rooney, som i denne sæson. Det skrev The Guardian i hvert fald.

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af tue69 » torsdag, 30. maj, 2013 09:47

AJ skrev:Der har aldrig været så få minutter mellem en assist eller en scoring fra Rooney, som i denne sæson. Det skrev The Guardian i hvert fald.
Det har de sikkert også ret i. Men det ændrer vel ikke på, at han ikke just ser ud til, eller giver udtryk for, at stortrives i United?

Jeg siger ikke, at Rooney er nogen dårlig fodboldspiller, men vil nu stadigvæk gå så vidt som at sige, at han har været et gear bedre end i denne sæson. Om det så skyldes, at Van Persie har indtaget rampelyset skal jeg ikke kunne sige.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » torsdag, 30. maj, 2013 10:52

Rooney har nu aldrig haft noget problem med ikke at være den spiller, der tager alt fokus. Da Ronaldo var i klubben spillede han også tit en rolle, der gjorde, at Ronaldo kunne spille mere frit, og før det var Van Nistelrooy, der havde stjernestatussen. Man kan kun gisne om hvad der er, for det er sikkert kun ham og hans allernærmeste, der kender situationen. Hvis der overhovedet er nogen situation.

Desuden bliver hans "deroute" også overdrevet af en del. Det er så paradoksalt nok for det meste Unitedfans, der igen har set sig sure på ham. Jeg håber bare, at han bliver. Al den forandring er svært at håndtere :(
Fan af Manchester United

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af tue69 » torsdag, 30. maj, 2013 11:03

AllanShore skrev:Desuden bliver hans "deroute" også overdrevet af en del. Det er så paradoksalt nok for det meste Unitedfans, der igen har set sig sure på ham. Jeg håber bare, at han bliver. Al den forandring er svært at håndtere :(
Det kan sagtens være. Måske jeg også lader mig påvirke lidt for meget af sæsonslutningen. Rooney er vel på sin 6.-7. kamp uden mål nu, og det kan givetvis være derfor.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aquilani4 » torsdag, 30. maj, 2013 20:21

AllanShore skrev:Rooney har nu aldrig haft noget problem med ikke at være den spiller, der tager alt fokus. Da Ronaldo var i klubben spillede han også tit en rolle, der gjorde, at Ronaldo kunne spille mere frit, og før det var Van Nistelrooy, der havde stjernestatussen. Man kan kun gisne om hvad der er, for det er sikkert kun ham og hans allernærmeste, der kender situationen. Hvis der overhovedet er nogen situation.

Desuden bliver hans "deroute" også overdrevet af en del. Det er så paradoksalt nok for det meste Unitedfans, der igen har set sig sure på ham. Jeg håber bare, at han bliver. Al den forandring er svært at håndtere :(
Rooney's bedste sæson var 2009-10. Han var vanvittig i den sæson.

Så blev han den værste spiller for England ved VM i Sydafrika, og har været ringe lige siden.
Hent Shelvey tilbage!

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » torsdag, 30. maj, 2013 21:24

Aquilani4 skrev:Rooney's bedste sæson var 2009-10. Han var vanvittig i den sæson.

Så blev han den værste spiller for England ved VM i Sydafrika, og har været ringe lige siden.
Hans bedste spil var fra hans saksesparksmål mod City og så frem mod sæsonafslutningen. Men hvad har det med sagen at gøre?
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aquilani4 » fredag, 31. maj, 2013 00:37

Brasilien - England ser ud til at blive aflyst på grund af Brasiliens inkompetence.

LATTERLIGT at give disse lande Verdenmesterskaber.

Giv dem nu bare til England. Se på OL i sommers. Det var de bedste afholdte olympiske lege nogensinde.

De eneste lande udenfor Europa der ville være i stand til at afholde VM uden problemer er U.S.A og Australien. Men tidszonen i Australien taler for meget ned.
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » fredag, 31. maj, 2013 01:10

Aquilani4 skrev:Brasilien - England ser ud til at blive aflyst på grund af Brasiliens inkompetence.

LATTERLIGT at give disse lande Verdenmesterskaber.
JØSSES i helvede da mand, vel skal sikkerheden være ok, men at gå derfra og til at sige Brasilien ikke skal have VM, der er sgu langt makker. Og drop nu det england lover pis, eller ton det 99 % ned, synes det lugter noget af shit*...Men det er bare min mening.

Og fint du lige skærer VM potentialet ned til 1-2 nationer, uden for Europa, alt efter om Aussies er værdige pga tidsforskellen, C-R-I-S-T mand, vågn dog op til virkeligheden
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar