Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 30. mar, 2019 07:17

Efter landskampe og ingen skader (mirakler kan ske), så er det slutspurt nu. 7 kampe indenfor en måneds tid. City har 9.
Vi har vores absolut sværeste modstandere først i den føljeton, hvorimod det forholder sig stik modsat med City. Flere engelske aviser spekulerer i dag i den her slutspurt og jeg er ærligt talt overrasket, for mange forudser at hverken City eller os taber nogle point.
Det tror jeg ikke på. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at der ikke sker overraskelser. Eller overraskelser, det er i grunden et forkert ord. Vi har da nogle enormt være modstandere i blandt og det er nærmest snobbet at tro at det bliver ren badebold.
City har så enormt mange kampe på kort tid. Hvis der ikke over tid akkumuleres træthed og dermed forøget risiko for dårlige resultater, så er de overmenneskelige. Og det tror jeg ikke de er.
I dag er det dog Fulham. Her vil den bedste målscore mod den værste betyde en lettere massakre.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » lørdag, 30. mar, 2019 13:39

Det var ikke længe Fulham holdt stand og hold da op jeg har sjældent set et hold komme så skidt ud til en kamp de er helt væk... Øv men som forventet

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Oomph242
Indlæg: 5681
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 30. mar, 2019 14:07

jensemand skrev:Det var ikke længe Fulham holdt stand og hold da op jeg har sjældent set et hold komme så skidt ud til en kamp de er helt væk... Øv men som forventet

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Nope det er nok ikke meget hjælp fra andre hold, vi kan forvente resten af sæsonen.

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 30. mar, 2019 16:45

Oomph242 skrev:
jensemand skrev:Det var ikke længe Fulham holdt stand og hold da op jeg har sjældent set et hold komme så skidt ud til en kamp de er helt væk... Øv men som forventet

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Nope det er nok ikke meget hjælp fra andre hold, vi kan forvente resten af sæsonen.
Vi har haft mange chancer til at stikke af fra Man C. Desværre misbrugte vi dem alle. Den eneste kamp jeg ser dem tabe point, er mod Man U. Og det betyder vi skal vinde resten.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » lørdag, 30. mar, 2019 18:04

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
jensemand skrev:Det var ikke længe Fulham holdt stand og hold da op jeg har sjældent set et hold komme så skidt ud til en kamp de er helt væk... Øv men som forventet

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Nope det er nok ikke meget hjælp fra andre hold, vi kan forvente resten af sæsonen.
Vi har haft mange chancer til at stikke af fra Man C. Desværre misbrugte vi dem alle. Den eneste kamp jeg ser dem tabe point, er mod Man U. Og det betyder vi skal vinde resten.
Er langt hen af vejen enig, men synes alligevel Citys program ser lidt interessant ud, de har et tæt program, med 7 kampe på tre uger, der indkluderer tre møder med Spurs, og et med ManU

3/4 - City vs. Cardif
6/4 - City vs. Brighton (FA Cup)
9/4 - Spurs vs. City (CL)
14/4 - CP vs. City
17/4 - City vs. Spurs (CL)
20/4 - City vs. Spurs
24/4 - Scum vs. City

Med det sagt så tvivler jeg på at vi kan lave fuld point resten af sæsonen - hvorfor spørgsmålet bliver om City taber mere end ét point mere end vi gør, eller ej.

Spændende bliver det - det kan der ikke være tvivl om!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 31. mar, 2019 13:05

The Old Firm. Elsker man stadigvæk må gå til den! Fed start på kampen.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 31. mar, 2019 17:12

Det er altså en kæmpe skandale ift. snakken om niveau'et i den engelske dommerstand, at linjevogteren ikke kan se den offside, hvor Chelsea udligner til 1-1 med 7 minutter tilbage af kampen. Det er et hjørnespark, hvor linjevogteren jo nødvendigvis må stå helt perfekt placeret, og der er et minimum at koncentrere sig om for ham, og så kan han ikke se en 1-2 meter klar offside :doh1:

Det vil være tyveri ved højlys dag i alle kampe, men i Cardiff's kamp om at undgå nedrykning, så slår den altså dobbelt så hårdt. Forfærdeligt... :army9:

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » søndag, 31. mar, 2019 17:13

Jesper skrev:The Old Firm. Elsker man stadigvæk må gå til den! Fed start på kampen.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Ja, og prisen for Ryan Kent falder jo ikke med sådan en scoring i netop dette opgør :army7:

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11308
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 02. apr, 2019 22:20

Kan man sige, at Man United er bagud med 2, når de nu spiller 10 mod 11, og Wolves lige er kommet foran 2-1 med 13 minutter igen? :D :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » tirsdag, 02. apr, 2019 22:29

Som jeg husker det, så var der flere i FA Cup kamp-tråden, da vi mødte Wolves ude, som konkluderede ovenpå vores knebne nederlag, at vores unge spillere ikke var gode nok, når de ikke kunne vinde den den kamp.

Hvad skal man så konkludere i forhold til Man Utds trup?

Jeg synes, at Wolves gang på gang viser, at de er et uhyre stærkt mandskab. Og reelt virker det efterhåneden imponerende, at vi var så tæt på med et B/C hold, der slet ikke var sammenspillet.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » tirsdag, 02. apr, 2019 22:51

Dagens nederlag til scum og faktisk også spurs nederlag til os samt Cardiffs nederlag medfører, at de 3 holder i hver sin ende i tabellen i den grad har noget at spille for. De kommer ikke til at lægge sig ned mod City. Vi må tage alt med!


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Hagman
Indlæg: 679
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 19:52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hagman » tirsdag, 02. apr, 2019 23:11

United skal vel næsten vinde mod City for at nå top 4.
...hvad mon deres skod-fans vægter mest?

Liverpool mesterskab, eller United top 4 ?

For satan jeg elsker at se det skod-hold tabe :clap: :laughin:
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

AJJ
Indlæg: 2413
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » onsdag, 03. apr, 2019 08:37

Hvis United ikke kommer i CL, kan de vel imødese et vanskeligt transfervindue? Ovenikøbet med en "ukendt" træner, som ikke kan tiltrække store spillere og hot shot talenter qua sit navn og renommé.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 03. apr, 2019 09:01

Ja, det bliver ekstremt vanskeligt for dem, hvis ikke de kommer i top 4. Det er vel for at se, om han skal spille CL næste år, at De Gea lige nu venter med at skrive under på en ny kontrakt. Pogba flirter med Real. Og så står de vel også snart over for at skulle skifte en hel del fra den gamle garde: Mata, Ashley Young, Valencia, Alexis Sanchez, Herrera og Rojo ligner alle spillere, der er mere eller mindre færdige i klubben. Jeg ville være rigtig nervøs, hvis jeg var United-fan, for deres eneste mulighed for at blive stærkere, er vel at sprænge banken til sommer, og de betaler i forvejen forrykte lønninger til spillere, hvoraf flere af dem er middelmådige at best.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » onsdag, 03. apr, 2019 10:23

Skal vi mane til besindighed eller bare grine?

Billede

Jeg vil dog hellere bruge min energi - ud over denne lille banter - på at støtte Liverpool fremfor at grine over andres elendighed. Vi har så mange gange prøvet at være i man utds sted, og det er ikke et rart sted at være.

Så vil jeg hellere at os fans samles og give vores ubestridte støtte til holdet. Uanset hvorledes vi ender med en Premier League titel eller som Runners-Up, så har vi haft en fantastisk sæson. Holdet har givet os fantastiske oplevelser gennem denne sæson. Vi har forhåbninger til de næste mange år, med den trup vi pt. har. Det er en gruppe der kan vinde store ting, hvis vi kan holde den samlet.

https://liverpooloffside.sbnation.com/l ... title-race

Liverpool’s title hopes looked to be on the line on Sunday. Tottenham had gifted the Reds an advantage in the first half by playing a back three but Liverpool only managed a single goal and, in the second half, Spurs regrouped.

They changed formation, switched up their tactics, and began to look the better side. First Spurs pulled level. Then looked the more likely to go ahead. Liverpool and their fans were rocked back. In the end, though, both held their nerve.

“I have to say, I thought the crowd was unbelievable, really unbelievable,” Jürgen Klopp said of the role the fans played in helping to keep the team steady on Sunday. “They were not nervous, that’s good—nobody was really nervous.”

In the past, at times, the fans have definitely seemed nervous. On Sunday, though, with all the pressure of the end of the season and the title race piled on, they stayed loud and supporting the team throughout the second half.

It’s a sign that, maybe, everyone involved really does finally and fully believe—that even if there is a great deal of pressure involved in trying to snap Liverpool’s title drought, this is a side capable of overcoming that pressure.

“They knew it could happen,” Klopp added. “They were behind us and I love that. Now we don’t need a lot of time, but we need it together. Go again, recover, and then Southampton. We will fight again. That’s all I can promise.”
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar