Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » søndag, 22. okt, 2017 19:49

Thommo skrev:
Wormie skrev:Everton er i reel nedrykningsfare.

hvis de spiller sådan her resten af seasonen så rykker de ud.

Og der var mange pundits ude og sige at Everton var kandidat til top 4 i år.
Der var også mange her på forum ude og sige, at vi skulle have købt alle de spillere, (mere eller mindre) som de blå signede. Jeg var ikke en af dem :D Jeg troede til gengæld Wham, kunne true toppen :wall:
Men Michael Keane havde nu lunet gevaldigt!
Corner taken quickly...

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 22. okt, 2017 20:05

Nummer 9 med en målforskel på -2....
Heldigvis kludrer de andre også rundt, så vi kun er 3 point efter det sjove selskab.
Men vi skal altså til at stramme op nu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af sjampen » søndag, 22. okt, 2017 20:46

Kasper88 skrev: Men Michael Keane havde nu lunet gevaldigt!
Det er jeg ikke sikker på. Nu er det tidligt at vurdere hans Everton tid, men han var god i Burnley fordi han fik lov at stå dybt, og sjælendt blev isoleret fordi han havde midtbanespillere tæt foran sig og backs der trak ind så han får lov at stå dybt og har beskyttelse. Hos os ville han skulle forsvare med en høj forsvarslinje og vil konstant komme i situationer hvor han på en tønde land skulle forsvare sig i direkte dueller med modstandere, hvorimod han sjælendt vil kunne forsvare eget felt fra indlæg. Derudover er han temmelig dårlig på bolden.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » søndag, 22. okt, 2017 20:51

sjampen skrev:
Kasper88 skrev: Men Michael Keane havde nu lunet gevaldigt!
Det er jeg ikke sikker på. Nu er det tidligt at vurdere hans Everton tid, men han var god i Burnley fordi han fik lov at stå dybt, og sjælendt blev isoleret fordi han havde midtbanespillere tæt foran sig og backs der trak ind så han får lov at stå dybt og har beskyttelse. Hos os ville han skulle forsvare med en høj forsvarslinje og vil konstant komme i situationer hvor han på en tønde land skulle forsvare sig i direkte dueller med modstandere, hvorimod han sjælendt vil kunne forsvare eget felt fra indlæg. Derudover er han temmelig dårlig på bolden.
Må altså indrømme, at jeg ikke helt kan se, hvordan en anden spillestil skulle være argument, for at han ikke kunne fungere i LFC. Det argument ville du selvfølgelig godt kunne bruge, hvis han havde spillet under sådanne forhold før og du deraf kunne drage en sammenligning. Synes bare snart ikke, at det kan blive værre end det vi ser nu. Om ikke andet så for at have et kompetent alternativ i truppen. Jeg håber blot, at Gomez kan vise sig at være det alternativ, for Lovren må alt andet lige være en slagen mand og jeg tror, det må tage hårdt på ham selv også.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » mandag, 23. okt, 2017 23:21

Rødt kort i 1. minut hører vist til sjældenhederne, men Rosario fik det dog alligevel for lidt siden, mod Godoy Cruz(Argentina), og kostede da også et mål lidt efter. Jeg kan ikke huske jeg har set så hurtigt et rødt før :shock: .
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » tirsdag, 24. okt, 2017 09:49

Thommo skrev:Rødt kort i 1. minut hører vist til sjældenhederne, men Rosario fik det dog alligevel for lidt siden, mod Godoy Cruz(Argentina), og kostede da også et mål lidt efter. Jeg kan ikke huske jeg har set så hurtigt et rødt før :shock: .
Stevies mod United må være tæt på... :wall:
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » onsdag, 25. okt, 2017 22:30

Super - nu laver WH kæmpe comeback mod spurs. Så kommer de sikkert med masser af energi og ny selvtillid mod os i næste weekend igen.

ewen
Indlæg: 82
Tilmeldt: lørdag, 21. dec, 2013 14:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ewen » lørdag, 28. okt, 2017 15:01

Harry Kane Team? ... Mølby kan umiddelbart Ikke lide Herrera. :D

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Niels K » lørdag, 28. okt, 2017 15:41

ThisIsAnfield skrev:Harry Kane Team? ... Mølby kan umiddelbart Ikke lide Herrera. :D
Jeg tror, at alle hold ville savne Kane. Barca er ikke det samme uden Messi og RM heller ikke uden Ronaldo. Det viser dog også, at det er farligt, hvis man ikke har en plan B, når en så afgørende spiller er ude.
Hvor er scum dog kedelige. Det ligner, atn de igen er tilfredse med en uafgjort og satser på at de forreste får en chance eller 2 til at afgøre tingene på.
o-o havde været det logiske og retfærdige resultat af dén kamp.

Hvis Mølby ikke kan lide Herrera, så er jeg enig, selvom Young er forfærdelig at se på, men de er jo generelt bare usympatiske.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » lørdag, 28. okt, 2017 18:01

Niels K skrev:
Jeg tror, at alle hold ville savne Kane. Barca er ikke det samme uden Messi og RM heller ikke uden Ronaldo. Det viser dog også, at det er farligt, hvis man ikke har en plan B, når en så afgørende spiller er ude.
Ja, og selv nogen gange kan det gå galt. Bare se på Everton - de købte ind til en plan B-C-D og E - men de glemte at købe ind til plan A

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 28. okt, 2017 21:18

Bojangles skrev:
Niels K skrev:
Jeg tror, at alle hold ville savne Kane. Barca er ikke det samme uden Messi og RM heller ikke uden Ronaldo. Det viser dog også, at det er farligt, hvis man ikke har en plan B, når en så afgørende spiller er ude.
Ja, og selv nogen gange kan det gå galt. Bare se på Everton - de købte ind til en plan B-C-D og E - men de glemte at købe ind til plan A
Der var flere hold som var ude i plan C. Bla. Manchester United og Chelsea på angriber pladsen.

Jeg tror ikke Everton kunne have fået så meget bedre spillere end dem de fik. Lukaku var for Everton, hvad Suarez var for os. Forskellen mellem succes og fiasko.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJJ » lørdag, 28. okt, 2017 22:04

Det var fint, at WH lige fik smidt en 2 måls føring. De skulle nødigt tro, de var på vej i form inden næste weekend.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 01. nov, 2017 20:39

Spurs kan ds knække Real Madrid våde Champagne drømmr totalt, selvom man ved Ronaldo vil gøre alt for og få hans hold mod finalen igen igen.


Verdens bedste spiller Chr7 laver i hvertfald en kasse i dag, MEN spændende setup mod Team Kane som må vær sulten mod en titel i mands minde for Spurs. Haha!

SPURS vs Real Madrid sikreste (X) kombineret med Ronaldo og kané show.
You'r Never Walk Alone. ///

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 01. nov, 2017 21:14

Dele Alli til 1-0.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 01. nov, 2017 22:04

Dele Alli til 2-0.

Jeg ærgrer mig stadig over at vi ikke fik ham.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar