Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » søndag, 05. nov, 2017 16:56

Jeg håber da klart på nederlag til man u. Vi skal kigge opad i tabellen. Hvis man u taber, er vi kun 4 point bag 2. pladsen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » søndag, 05. nov, 2017 17:49

Håber helt sikkert også på en Chelsea sejr. Det vil holde både Utd og Chelsea indenfor rækkevidde, og det vil i min optik forbedre vores muligheder for senere at overhale bare en af de 2.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 05. nov, 2017 18:41

Kæft en kasse af Morata
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » søndag, 05. nov, 2017 18:42

N'Golo Kanté er simpelthen en nydelse at se på. Damn han er dygtig til det han gør. Hvor jeg dog misunder Chelsea, at have ham på midten.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » søndag, 05. nov, 2017 19:14

Forstår ikke at Herrera ikke har fået rødt endnu...
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » søndag, 05. nov, 2017 19:30

YNWA! skrev:Forstår ikke at Herrera ikke har fået rødt endnu...
Han er bare ufatteligt træls at se på (som de fleste fra Utd).

Kommer alt for sent til en duel og stempler direkte på foden af en modspiller = står i et minut og hyler foran dommeren og ligner en der er klar til at gå til højesteret for advarslen han får.

Tilbage til Spanien med dig, din trælse lille (ord som man ikke må bruge her på forum).

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kasper88 » søndag, 05. nov, 2017 19:32

Fedt at Mourinhos taktik, eller mangel på samme, blev dukket. Man u begynder at vise deres reelle niveau og vi er kun fire point efter dem nu.
Corner taken quickly...

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 05. nov, 2017 20:48

Underholdende kamp som næsten neutral seer.. Holdte self med Chelsea :)

Jeg synes den havde en god intensitet og fight som denne slags og imo alle kampe skal have. Selvom Scum ikke spiller godt, så fighter de sgu for boldene. Det savner jeg når jeg ser vores hold, desværre.

Chelsea synes jeg spillede lækkert og direkte med få berøringer og fremadrettet bold. Jeg savner de præcise afleveringer op imellem kæderne, som lynhurtigt bliver ekspederet videre, når jeg ser vores hold. Det er som at ingen af vores spillere rigtig tør den slags afleveringer og derfor hele tiden vælger den sikre til siden eller bagud.

Vi har lidt at arbejde med før vi er helt med synes jeg, men når vi forhåbentligt snart kan stille med alle mand klar, håber jeg vi finder tempo, fight og opfindsomhed frem.
Vi ligger nr 5 og har bestemt stadig snor i top 4.
Jeg synes City, Chelsea og Tottenham er bedre end os, mens hvis vi finder formen frem og noget vindervilje godt kan presse os forbi Scum og Ars, når sæsonen ender.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » fredag, 10. nov, 2017 23:40

Så fik Senegal sikret sig VM-pladsen med 2-0-sejren over Sydafrika - bl.a. på en assist af Mané. Så kan vi godt få sendt ham hjem til Liverpool. Han behøver ikke kamptræningen på tirsdag.

Hverken Coutinho eller Firmino kom på banen i Brasiliens træningskamp. Vel også ganske udmærket. Ej heller gjorde Trent for det engelske U21-landshold. Gomez spillede det meste af A-landsholdets træningskamp mod Tyskland.

Som allerede nævnt andetsteds var Salah slet ikke taget med Egypten - ganske fint med en pause til ham.

Jeg glæder mig godt nok til at se alle vores profiler veludhvilede og i topform.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 11. nov, 2017 00:01

Hvordan gik debuten for Gomez?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » lørdag, 11. nov, 2017 11:58

Hr. Drejer skrev:Hvordan gik debuten for Gomez?
Så ikke kampen, men det blev til et gult kort men også et clean sheet. Han kom ind omkring det 20. minut da Phil Jones blev skadet.

Danny Mills giver ham følgende rating:

Joe Gomez - 7

Gomez didn't have an awful lot to do, he just went through the game nice and steady for a solid debut.

Højeste rating var Ruben Loftus-Cheek med en 8'er.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » mandag, 13. nov, 2017 22:51

Flot fight af vores naboer.

Håber de danske duksedrenge har kigget med og set hvad det kræver af indsats hvis man vil være med hvor det er sjovt til sommer.

Deres indstilling i lørdags kommer ikke til at bære hjem i Irland.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 13. nov, 2017 22:55

Super flot defensiv præstation af Sverige!

Dette italienske landshold er det mest talentløse og profilløse jeg mindes. De har jo ikke en angriber, som kan score mål.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 14. nov, 2017 09:16

Hr. Drejer skrev:Super flot defensiv præstation af Sverige!

Dette italienske landshold er det mest talentløse og profilløse jeg mindes. De har jo ikke en angriber, som kan score mål.
Ja, de manglede i den grad Balotelli

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1658
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » tirsdag, 14. nov, 2017 11:00

Bojangles skrev:
Hr. Drejer skrev:Super flot defensiv præstation af Sverige!

Dette italienske landshold er det mest talentløse og profilløse jeg mindes. De har jo ikke en angriber, som kan score mål.
Ja, de manglede i den grad Balotelli
Dén kommentar viser hvor sløjt det står til for italienerne :shock:

Jeg er iøvrigt imponeret over det høje pres svenskerne startede kampen med. Det var uventet og bevirkede at italienerne ikke lykkedes med at trykke svenskerne i bund fra start. Sverige blev så presset tilbage i de sidste 70 minutter, men det var næsten uundgåeligt.

Nogeb bud på hvordan Danmark klarer sig i aften? Bliver det en stor slåskamp eller vil vi lykkes med at spille bolden rundt om de irske vægtløftere?
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Besvar