Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AndersF
Indlæg: 403
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 17:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndersF » torsdag, 15. mar, 2018 18:48

Det er muligt at se Keïta på 6’eren kl. 19 :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » torsdag, 15. mar, 2018 19:35

Lucas har scoret for Lazio!! :D
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » torsdag, 15. mar, 2018 19:49

texy skrev:Lucas har scoret for Lazio!! :D
Assist Luis Alberto
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » torsdag, 15. mar, 2018 19:50

Lokomotiv Moskva - Atl. Madrid
Dynamo Kiev - Lazio
Zenit - Leipzig
Athletic Bilbao - Marseille
Viktoria Plzen - Sporting
Lyon - CSKA
Salzburg - Dortmund
Arsenal - Milan

Er dælme glad for, at Atl. Madrid er tilbage. For ellers ser jeg ikke nogen, der ville kunne tage trofæet fra Arsenal i det felt (Dortmunds nuværende niveau taget i betragtning).
Kloppite

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 15. mar, 2018 20:12

Thommo skrev:
texy skrev:Lucas har scoret for Lazio!! :D
Assist Luis Alberto
:shock:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 15. mar, 2018 20:22

Thommo skrev:
texy skrev:Lucas har scoret for Lazio!! :D
Assist Luis Alberto
Var det et selvmål?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af texy » torsdag, 15. mar, 2018 20:42

AndersF skrev:Det er muligt at se Keïta på 6’eren kl. 19 :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Er der andre, der som AndersF og jeg sidder, og prøver at blive lidt klogere på, hvad vi har købt?

Min foreløbige konklusion er, at meget afhænger af, hvad Klopp formår coache ind i skallen på knægten.

Han ser uhyre god ud, når han er på bolden. Mange hurtige førstegangsafleveringer. Sikre førsteberøringer. Gode afleveringer med vision frem i banen. Og stærke driblinger. Generelt en teknisk stærk, boldfast og pasningssikker spiller.

Men hans arbejdsindsats imponerer mig slet ikke. Han lunter meget rundt, ofte uden rigtigt at komme med tilbage og heller ikke altid med frem. Hans markeringer virker sløsede og uden aggressivitet. Generelt ser han faktisk ikke ud til at ville gå for meget ind i de fysiske dueller, og så tager han meget meget få høj-intense løb.

Hvis Klopp kan gøre ham til en Klopp-spiller, så kan han bliver vild. Men hvis han ikke bygger på, så klarer han sig ikke på en midtbane i PL.

Vurderet på denne ene kamp.

Bortset fra det, så ser Werner vildt god ud. Også selvom han lige har brændt straffe.
Kloppite

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Dagens Kampe

Indlæg af rnh » torsdag, 15. mar, 2018 20:57

texy skrev:
AndersF skrev:Det er muligt at se Keïta på 6’eren kl. 19 :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Er der andre, der som AndersF og jeg sidder, og prøver at blive lidt klogere på, hvad vi har købt?

Min foreløbige konklusion er, at meget afhænger af, hvad Klopp formår coache ind i skallen på knægten.

Han ser uhyre god ud, når han er på bolden. Mange hurtige førstegangsafleveringer. Sikre førsteberøringer. Gode afleveringer med vision frem i banen. Og stærke driblinger. Generelt en teknisk stærk, boldfast og pasningssikker spiller.

Men hans arbejdsindsats imponerer mig slet ikke. Han lunter meget rundt, ofte uden rigtigt at komme med tilbage og heller ikke altid med frem. Hans markeringer virker sløsede og uden aggressivitet. Generelt ser han faktisk ikke ud til at ville gå for meget ind i de fysiske dueller, og så tager han meget meget få høj-intense løb.

Hvis Klopp kan gøre ham til en Klopp-spiller, så kan han bliver vild. Men hvis han ikke bygger på, så klarer han sig ikke på en midtbane i PL.

Vurderet på denne ene kamp.

Bortset fra det, så ser Werner vildt god ud. Også selvom han lige har brændt straffe.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Dagens Kampe

Indlæg af rnh » torsdag, 15. mar, 2018 21:06

rnh skrev:
texy skrev:
AndersF skrev:Det er muligt at se Keïta på 6’eren kl. 19 :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Er der andre, der som AndersF og jeg sidder, og prøver at blive lidt klogere på, hvad vi har købt?

Min foreløbige konklusion er, at meget afhænger af, hvad Klopp formår coache ind i skallen på knægten.

Han ser uhyre god ud, når han er på bolden. Mange hurtige førstegangsafleveringer. Sikre førsteberøringer. Gode afleveringer med vision frem i banen. Og stærke driblinger. Generelt en teknisk stærk, boldfast og pasningssikker spiller.

Men hans arbejdsindsats imponerer mig slet ikke. Han lunter meget rundt, ofte uden rigtigt at komme med tilbage og heller ikke altid med frem. Hans markeringer virker sløsede og uden aggressivitet. Generelt ser han faktisk ikke ud til at ville gå for meget ind i de fysiske dueller, og så tager han meget meget få høj-intense løb.

Hvis Klopp kan gøre ham til en Klopp-spiller, så kan han bliver vild. Men hvis han ikke bygger på, så klarer han sig ikke på en midtbane i PL.

Vurderet på denne ene kamp.

Bortset fra det, så ser Werner vildt god ud. Også selvom han lige har brændt straffe.
Det er lidt sjovt så forskelligt at man kan se en spiller i en kamp : jeg sagde højt her hjemme i stuen : Werner han score ikke på det straffe.
Det var helt tydeligt for mig eftersom jeg syntes at han havde været helt katostrofal og i min optik lavet så mange fejl og beslutninger.

Med hensyn til Keita er jeg ganske enig i din vurdering, sad faktisk og tænkte at han jo nærmest mindede lidt om Mølby, dog bevægede han sig lidt længere tilbage i det defensive.
Håber helt sikkert at han skal spille box til box i den røde trøje og med lidt mere frihed end jeg vurder han får i Leipzig.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » torsdag, 15. mar, 2018 21:07

Fabio borini starter for AC Milan i aften mod Arsenal

Ikke som angriber

men som højre back

:aliboronz2:
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » torsdag, 15. mar, 2018 21:42

Klasse kasse af Calhanoglu :clap: Ham ville jeg godt have haft til LFC da han tog til Milan, og det vil jeg nu stadig.
Verden er smask fuld af hyklere....

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » torsdag, 15. mar, 2018 21:48

Det er jo helt vanvittigt hvordan at måldommeren kan give det straffespark på welbek. altså det er ikke engang i nærheden af at være kontant.

nok det største dive i 10 år some faktisk har givet et straffespark.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » torsdag, 15. mar, 2018 21:49

Wormie skrev:Det er jo helt vanvittigt hvordan at måldommeren kan give det straffespark på welbek. altså det er ikke engang i nærheden af at være kontant.

nok det største dive i 10 år some faktisk har givet et straffespark.
Det er typisk de italienere. De filmer altid. Nåh nej...

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » torsdag, 15. mar, 2018 21:51

AJ skrev:
Wormie skrev:Det er jo helt vanvittigt hvordan at måldommeren kan give det straffespark på welbek. altså det er ikke engang i nærheden af at være kontant.

nok det største dive i 10 år some faktisk har givet et straffespark.
Det er typisk de italienere. De filmer altid. Nåh nej...
altså dommeren er omkring 1 meter væk og kan ikke se at han ovehoved ikke bliver rørt. ikke engang i nærheden af det.
Du kan få en 3 årige til at se bedre. hvis han virkelig mener han har set et straffespark så tror jeg på korruption.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » torsdag, 15. mar, 2018 21:55

Jeg synes nu det ser ud som om der var kontakt, men slet ikke i nærheden af at kunne være nok til et straffe. Welbek når jo også nærmest at tage et helt skridt før han lader sig falde.

Besvar