Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » mandag, 12. dec, 2011 22:40

Sådan noget pis.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » mandag, 12. dec, 2011 22:41

Av av av. Det var nok noget nær det værste, der kunne ske.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » mandag, 12. dec, 2011 22:43

Pis...
Håber Chelsea vælger at trække sig tilbage nu og give City pladsen.

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » mandag, 12. dec, 2011 22:47

Det er lige før Sturridge er blevet en af de vigtigste på Chelseas hold. Nu har han været indblandet i afgørende mål flere kampe i træk.

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Guffi182 » mandag, 12. dec, 2011 22:53

Til grin de frispark der bliver dømt mod Balotelli
Billede

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 12. dec, 2011 22:56

Skidt resultat. Nu er der fem point op til fjerdepladsen (6 hvis man tæller vores miserable målscore med). Men ganske fortjent at Chelsea vinder kampen idag. City faldt totalt i søvn efter Chelsea udlignede.

Jeg synes Chelsea har gjort lidt af et scoop i den unge Oriel fra Barca. Han virker sikker på bolden og taktisk dygtig.

Charlie Adam's Guinness mate

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Charlie Adam's Guinness mate » tirsdag, 13. dec, 2011 00:47

Robbie_God_Fowler skrev:Skidt resultat. Nu er der fem point op til fjerdepladsen (6 hvis man tæller vores miserable målscore med). Men ganske fortjent at Chelsea vinder kampen idag. City faldt totalt i søvn efter Chelsea udlignede.

Jeg synes Chelsea har gjort lidt af et scoop i den unge Oriel fra Barca. Han virker sikker på bolden og taktisk dygtig.
Udvisningen og det totale fokus på at holde den hjem derefter spillede også ind. De stillede sig jo helt ned efter indskiftningerne. Selvfølgelig skifter man fokus med en udvisning og oven i på en svær udebane, men synes de overgjorde det lidt.

Oriol bliver interessant at følge, men godt at Barcelona har tilbagekøbs-option på Oriol så Chel£ea måske ikke gør et scoop alligevel hvis han slår til for alvor. Medmindre Barcelona ikke ønsker at gøre brug af den selvfølgelig. Det samme har de i øvrigt lavet med Bojan i Roma.

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 13. dec, 2011 19:54

Charlie Adam's Guinness mate skrev:Oriol bliver interessant at følge, men godt at Barcelona har tilbagekøbs-option på Oriol så Chel£ea måske ikke gør et scoop alligevel hvis han slår til for alvor. Medmindre Barcelona ikke ønsker at gøre brug af den selvfølgelig. Det samme har de i øvrigt lavet med Bojan i Roma.
Klausulen kan dog kun træde i kraft i det tilfælde, at Chelsea har lyst til at sælge Romeu (dvs. det er nærmere forkøbsret end tilbagekøbsklausul). Pt ligner han ikke en, man har lyst til at sælge igen. Desværre.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

12345678

Re: Dagens Kampe

Indlæg af 12345678 » onsdag, 14. dec, 2011 23:36

OB har lige spillet 2-2 mod holdet vi tabte til for ikke så længe siden...

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » torsdag, 15. dec, 2011 00:04

phl skrev:OB har lige spillet 2-2 mod holdet vi tabte til for ikke så længe siden...
Jeg ELSKER nuancerede og perspektivrige hentydninger som disse.

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Larry Dillman » torsdag, 15. dec, 2011 09:21

Aarde skrev:
phl skrev:OB har lige spillet 2-2 mod holdet vi tabte til for ikke så længe siden...
Jeg ELSKER nuancerede og perspektivrige hentydninger som disse.
Små klap til ponyen, Aarde :hello1: Det er da en fin pointe, at vores tidligere Carlsberg-buddies hævnede os ved at sende Fulham ud ... derudover medførte deres sidste Euro League-run jo, at vi blev fristet over evne af den go'e gamle ansigts-skrubber. Måske har de strivede sparet os for tilsvarende pinsler i fremtiden. Herfra i hvertfald masser af karma og gode vibrationer mod OB :music:
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » torsdag, 15. dec, 2011 10:20

Larry Dillman skrev:
Aarde skrev:
phl skrev:OB har lige spillet 2-2 mod holdet vi tabte til for ikke så længe siden...
Jeg ELSKER nuancerede og perspektivrige hentydninger som disse.
Små klap til ponyen, Aarde :hello1: Det er da en fin pointe, at vores tidligere Carlsberg-buddies hævnede os ved at sende Fulham ud ... derudover medførte deres sidste Euro League-run jo, at vi blev fristet over evne af den go'e gamle ansigts-skrubber. Måske har de strivede sparet os for tilsvarende pinsler i fremtiden. Herfra i hvertfald masser af karma og gode vibrationer mod OB :music:
Ja jeg kunne naturligvis også have valgt at tvinge en positiv vinkel på indlægget. Jeg tror bare virkelig ikke, at det er de hensigter, der er med det, men snarere noget i stil med, at "hvis OB kan få uafgjort mod dem, så er det fandme for dårligt at vi til tabte til dem!"

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » torsdag, 15. dec, 2011 13:08

Aarde skrev:
Larry Dillman skrev:
Aarde skrev:
phl skrev:OB har lige spillet 2-2 mod holdet vi tabte til for ikke så længe siden...
Jeg ELSKER nuancerede og perspektivrige hentydninger som disse.
Små klap til ponyen, Aarde :hello1: Det er da en fin pointe, at vores tidligere Carlsberg-buddies hævnede os ved at sende Fulham ud ... derudover medførte deres sidste Euro League-run jo, at vi blev fristet over evne af den go'e gamle ansigts-skrubber. Måske har de strivede sparet os for tilsvarende pinsler i fremtiden. Herfra i hvertfald masser af karma og gode vibrationer mod OB :music:
Ja jeg kunne naturligvis også have valgt at tvinge en positiv vinkel på indlægget. Jeg tror bare virkelig ikke, at det er de hensigter, der er med det, men snarere noget i stil med, at "hvis OB kan få uafgjort mod dem, så er det fandme for dårligt at vi til tabte til dem!"
Det er det vel i bund og grund også....
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DaBonks » torsdag, 15. dec, 2011 13:14

nrg skrev:Det er det vel i bund og grund også....
Ja, men ikke fordi OB fik uafgjort mod dem ;)
Går ud fra det er pointen.
Billede

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » torsdag, 15. dec, 2011 15:52

DaBonks skrev:
nrg skrev:Det er det vel i bund og grund også....
Ja, men ikke fordi OB fik uafgjort mod dem ;)
Går ud fra det er pointen.
Præcis.

Besvar